{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udfordringer modtages
  • #1   27. nov 2005 har da lige sendt en til dig

• #2   27. nov 2005 hva så stopper du med at have mc eller skal du ud og have fundet dig noget andet..???

• #3   27. nov 2005 Jeg skal ha en anden, helt klart smiley

Men ikke en racer... Det har jeg mit pap for kært til, så vil over på noget hvor der ikke er så meget plastik og hvor man bliver træt af at køre stærkt i længere tid.

Og jeg var så heldig at prøve en Kawasaki Z750 tidligere på året og blev helt forelsket, så der er meget snart en sort 06 på vej smiley
    Har lagt et lille billede op med hvordan jeg ku tænke mig at den sku se ud

• #4   27. nov 2005 Du må da ikke tro at du ikke har dit pap i fare på en Z750.

Total lege bike der bare kan lidt af det hele dog uden at være rigtig hurtig smiley

Bare en oplysning, jeg var tæt på at midste mit for lidt over 2 år siden fordi jeg kørte 87 km i timen.

• #5   27. nov 2005 Så sandt, så sandt. Men nu har jeg normalt ingen problem med at køre ordentligt i byerne og på de store veje. Men selvfølgelig kan jeg da også lide at gi den gas på de store veje, og det er det jeg håber jeg vil holde op med smiley

• #6   27. nov 2005 En z750 er fame også en lækker bike.. har selv været ude og prøve en.. og de kører godt det skal siges.. men jeg skal bare give mere i forsikring for sådan en z750 som jeg skal for min zx-6r så derfor valgte jeg en ninja... men held og lykke med det store projekt.....

Kommentér på:
Udfordringer modtages

Annonce