{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Synsmand i vestjylland? {{forumTopicSubject}}

Som nogen måske har opdaget så har jeg sat dyret til salg men nu er det jo sådan, at den ikke står HELT som den gjorde da den rullede på båden ude i Japan. Og da den jo skal synes ved ejerskifte...

Så jeg ville lige høre om der er nogen der har gode erfaringer med synshaller i Vestjylland? Det skal jo nu nok helst være nogen med en positiv indgang til tingene... altså synsmanden?! ;o)

Evt. kan en synsmand som INTET ved om mc'er også bruges :oD

Mvh. Kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Synsmand i vestjylland?
  • #1   4. okt 2008 hvis en synsmand intet ved om MCer så burde han jo ikke syne mcér? smiley

• #2   4. okt 2008 så det du siger er at du skal bruge en synsmand der er villig til at afvige fra div vigtige og sikkerhedsmæssige krav der er sat til et syn????

• #3   4. okt 2008 Hvad er det på din mc du er bange for han skal fange?

• #4   4. okt 2008 kylling.....

• #5   4. okt 2008 www.bilsynherning.dk

De er reelle og ordentlige... Du får ikke noget synet som er direkte farligt eller andet... men ellers kan de engang imellem gå lade en småting eller to gå igennem.

Men hvis du søger en synsmand, som bare skal godkende din mc...uden at blinke...så er det dog ikke dem du skal bruge.

• #7   5. okt 2008 Hey!
    Da jeg skulle have synet min SZR med uoriginal potte på var der ingen problemer hos den synshal der ligger ude bag ved McDonald i Kjersing, Esbjerg. Han tog en meget lille tur på den og sagde "den lyder da godt", smilede og det var det. Men du har jo lavet lidt mere men det er da et forsøg værd....

• #9   5. okt 2008 rasmus, roslev bilsyn er blevet lukket 2 gange det sidste år af færdselsstyrrelsen, bare åbnet i nyt navn igen åbenbart, kim hvis du piller din potte af og sætter en orig på ryger den lige igennem det er sikkert, har fået synet mange cykler, det er mest sikkerheden de går op i, måling af skiver, lys, og div

• #10   5. okt 2008 den er jo lavet rigtigt fint så hvis den ikk larmer og der er lys på så vil selv applus syne den. evt en skive i forrøret med et lille hul kunne hjælpe

• #11   5. okt 2008 Larmer og larmer... jeg vil nok formulere det som synger smukt men lidt lyd er der jo i den?! ;o)

Nej, jeg mangler ikke en synsmand der vil lukke øjnene og stemple papirerne!! Men jeg vil gerne have en person der kan se kvaliteten i det udførte arbejde og så endvidere acceptere, at en forgaffel fra en motorcykel der er 41 kg tungere, kører 50 km/t hurtigere på toppen og har 43 HK mere, godt kan bruges som forgaffel på min Bandit?!

Men tak for svarene.. der er nok ikke andet at gøre and at prøve sig lidt frem. Det er jo heller ikke sikkert at de ved at Banditten ikke er født med USD?!

Mvh. Kim

• #13   5. okt 2008 Nej, jeg ved godt at der er nogle detaljer der lige skal rettes inden... der skal lige monteres lidt blink bagpå, hvidt nummerpladelys, nummerplade rettes ned så den kan ses, horn monteres, osv.

Det er heller ikke de ting der er problemet. Det er mest forlygten og den nye bagende... og evt. baglygten?!

Jeg tror sq jeg prøver at montere lidt blink og halløj og så køre den i synshallen.

Kommentér på:
Synsmand i vestjylland?

Annonce