1.373 visninger
|
Oprettet:
Synsmand i vestjylland? {{forumTopicSubject}}
Som nogen måske har opdaget så har jeg sat dyret til salg men nu er det jo sådan, at den ikke står HELT som den gjorde da den rullede på båden ude i Japan. Og da den jo skal synes ved ejerskifte...
Så jeg ville lige høre om der er nogen der har gode erfaringer med synshaller i Vestjylland? Det skal jo nu nok helst være nogen med en positiv indgang til tingene... altså synsmanden?! ;o)
Evt. kan en synsmand som INTET ved om mc'er også bruges :oD
Mvh. Kim
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.778
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 278
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 347
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.585
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 64 Svar: 611
De er reelle og ordentlige... Du får ikke noget synet som er direkte farligt eller andet... men ellers kan de engang imellem gå lade en småting eller to gå igennem.
Men hvis du søger en synsmand, som bare skal godkende din mc...uden at blinke...så er det dog ikke dem du skal bruge.
jul 2006
Følger: 44 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 178
Da jeg skulle have synet min SZR med uoriginal potte på var der ingen problemer hos den synshal der ligger ude bag ved McDonald i Kjersing, Esbjerg. Han tog en meget lille tur på den og sagde "den lyder da godt", smilede og det var det. Men du har jo lavet lidt mere men det er da et forsøg værd....
dec 2005
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 149
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 100
okt 2004
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 16 Svar: 114
Nej, jeg mangler ikke en synsmand der vil lukke øjnene og stemple papirerne!! Men jeg vil gerne have en person der kan se kvaliteten i det udførte arbejde og så endvidere acceptere, at en forgaffel fra en motorcykel der er 41 kg tungere, kører 50 km/t hurtigere på toppen og har 43 HK mere, godt kan bruges som forgaffel på min Bandit?!
Men tak for svarene.. der er nok ikke andet at gøre and at prøve sig lidt frem. Det er jo heller ikke sikkert at de ved at Banditten ikke er født med USD?!
Mvh. Kim
okt 2004
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 16 Svar: 114
Det er heller ikke de ting der er problemet. Det er mest forlygten og den nye bagende... og evt. baglygten?!
Jeg tror sq jeg prøver at montere lidt blink og halløj og så køre den i synshallen.
Synsmand i vestjylland?