484 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hyklerfirmaet POLITIET.A/S Hyklerfirmaet POLITIET.A/S

Jup, så er den gal igen med politiets egen opfattelse om hvad vi andre trafikanter må køre på offentlig vej og hvad de selv må.. GRRRRRRRRR

I en lille by lige udenfor Roskilde, blev en politivogn "observeret" til 80 kmt i en 50 kmt byområde

I starten af Roskilde fortsatte de i næsten samme stil. Byområde og der blev kørt 75. Der blev først sat farten ned da bilen kom til et rødt lyskryds

Foreholdene ?? Jo det var såmænd mørkt og regnvejr/småslud,,,,,,,,

Rigtigt fedt hvis man skulle møde selvsamme betjente og modtage en fartbøde på "vores" guldklumpe ....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyklerfirmaet POLITIET.A/S
  • #1   25. nov 2005 hvor vil du egentligt hen med sådan et enkeltstående tilfælde??? hvad hvis det var en ambulance=???? måske der vare mening med deres kørsel???

• #2   25. nov 2005 har nu også tit set dem i 40/50 kmt zoner med hastigheder omkring de 70-80 stykker..

Og de skal vel have lys igang hvis de skal køre hurtigere end tilladt ?

• #3   25. nov 2005 Er selv blevet overhalet af dem engang, hvor de kørte sådan. Ved ikke om de må det, uden udrykning ellers blink, de skal måske ud til et eller andet, jeg ved det ikke.

Men de er jo mennesker, så selvfølgelig kører de for stærkt, det gør alle om de vil kende sig ved det eller ej, og bøder får de nok ikke, Politiet er jo en stor bande.

• #4   25. nov 2005 Carsten G

?1: Gøre opmærksom på urætfærdighederne her i mc-livet. Det er temmelig fustrerende at kunne få klip i kortet for samme forseelse, som de åbenbart ikke selv tager så tungt,,

?2: LÆS, det var ikke en ambulance men en politibil

?3: Der var ingen dybere mening med deres kørsel ( de havde ikke nogen opgave der krævede "udrykningskørsel"

• #5   25. nov 2005 de er danmark største gruppe med rygmærker på deres læderjakker ( politi ) og er sku være end rockerne, jeg har aldrig haft problemer med en rocker men sku tit med politiet, de bøjer jo lige sandheden så de altid får ret og jeg hader dem over alt på jorden, om man har gjordt noget forkert eller ej taler de ned til en når man bliver stoppet og det kan bare bringe mit pis i kog, folk kan sige havd de vil om min mening om dem men jeg har bare fået nok af dem, og forstår ikke folk der stoler fuldt og fast på dem og deres opførsel,

• #6   25. nov 2005 så må de bare stå ved deres fejl istedetfor lige at bøje sandheden til deres egen fordel, har før sagt det men har en kammi som var i retten med en fart måling hvor politiet sagde i retten at de holdte et bestem sted da de kom forbi, vilket de ikke gjorde og da de kom ud fra retten gik kamien hen og sagde til betjenten at han da var fuld af løgn og fik det svar hvad han ville gøre ved det, og ja det kan man jo ikke gøre noget ved.
    jeg stppper ikke mere for dem på cyklen vis de er efter mig i bil om jeg har gjordt noget eller ej, for vis de er i dårlig humør finder de lige noget alligevel.
    ja der findes også flinke betjente men der har bare været for langt imellem dem til jeg kan lide politiet

• #7   25. nov 2005 Kim L, lol.. der var en der var sulten! smiley

• #8   25. nov 2005 Hvad siger de til at man bar følger efter dem med den hastighed? De kan jo ikke bevise hvor hurtigt man kører?!

• #9   25. nov 2005 Der er simpelthen ikk noget værre end når de strømerne ikke engang selv kan overholde de reglsæt de selv nok så højtideligt håndhæver.

• #10   25. nov 2005 Er det nu folk bliver sur hvis man siger man har tænkt på at blive strisser?

• #11   26. nov 2005 politiet kører altid for hurtigt, og hvorfor ikke, der er jo ikke nogen der stopper dem.. sådan er livet smiley

• #12   26. nov 2005 ja jacob w.. GRRRRR... ;oD ej det må du om, så ku du måske rette lidt op på deres ry!

• #13   26. nov 2005 Motodegn

De ved godt at jeg vidste det....

Desuden ville det bare være mit ord mod to betjentes, sååå, det løb er kørt

• #14   26. nov 2005 enig med allan A. Politiet er nogle stik i rend drenge uden hjerne.

• #15   15. dec 2005 Det kan godt ske de bare er budbringere, men hold kæft nogle måder de fremhæver det på nogen gange. Der findes helt sikkert rigtig mange gode pansere, og kender selv en hel del. Desværre har politiet tilsyneladende fået den idé at forvise alle røvhullerne til at tage sig af trafikken.

Kommentér på:
Hyklerfirmaet POLITIET.A/S

Annonce