925 visninger
|
Oprettet:
Ophold og kørekort i CA, USA {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg er så heldig at jeg har fået job i Los Angeles fra 1 april 06. Så snart jeg kommer derhen skal der erhverves et kørekort. Er der nogen spm har tagte deres kort i Us? Hvis ja, så må I meget gerne fortælle lidt om det. Jeg har dog fået lidt oplysninger.
Mit næste spørgsmål er hvad kan folk anbefale når man er en kleppert på 197cm og 100 kg. Jeg er ude efter en sport cykel. Jeg har kigget en del på Suzuki GSX R 750. Hvad anbefaler I?
Mvh Kristian
nov 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 13
jan 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 9 Svar: 80
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 45
Så jo jeg vil mene at der er forskel, det vil jo være dumt at købe en busa hvis man vil ud at køre på bane eller på nogle snoede veje, ikke at den ikke kan. Men hvis man derimod bare vil ud at fræse på ligeud stræk er den da nok god......
Dennis
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 65 Svar: 307
mvh. jimmy
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 237
Der skulle man rent faktisk op til teori [multiple choice] og praktisk proeve - Bil altsaa, men samme gjalt for MC. Dog var den praktiske en ren parodi, man skulle endog moede op i sin egen bil!!! parallel parkering+Koere ned ad vejen vende og koere tilbage igen, uden at komme til skade;-)
MC koster ikke en skid derovre -
En ny ZX10R = dkr 70,000...........
Men pas paa, folk koerer som idioter derovre....
nov 2005
Jeg er begyndt at kigge efter brugte cykler og har fundet hjemmeisden fra CA's motorkontor.
Nu er det bare på jagt..
nov 2005
Jeg arbejder indenfor shiiping/spedition.
så når jeg engang skal hjem igen så ryger cyklen med hjem som "personligt" gods så ingen told/moms... dog lige en reg. afgift.
Ophold og kørekort i CA, USA