{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Cbr 1100 Blackbird
  • #1   12. sep 2008 det er bare en super mc.............


    knast kæde og strammer kan være et punkt der skal lyttes lidt på.... men hvis den ellers lyder fint, så er det bare at købe.....


    mvh


  • #2   12. sep 2008 du skal nok også være lidt mere opmærksom på dit speedometer ......... det går altså frem ad på sådan en bird !!!!!

  • #3   12. sep 2008 DET kører bare pisse godt..................
    Jeg kommer fra Suzuki Bandit 600 og så en GSXF 750 - men forfanden Blackbird er bare en drøm...og så er den hurtig...meget. smiley


  • #4   12. sep 2008 skader !!! mange omlakerede har været skadet .alle sliddele .dæk bremser kædekit man kan hurtigt bruge 10000kr på sliddele . men en bird er et af de sikkere køb man kan gøre. chek rest gæld .og overvej om du vil købe en til 90-100000kr som der så skal ofres 10000kr på at fixe samtidlig med at mange i det pris leje har kørt mange km 60-140000km. se dig godt for .der er nogle fine nogle til salg men desværre også mangeder er mishandlet

  • #5   12. sep 2008 Mik T

    Det omhandler vist nærmer alle kørertøjer og ikke som spørgsmålet gå ud på... om der er noget særligt på en xx han skal se efter....

    mvh


  • #6   12. sep 2008 knastkædestrammeren ellers er der ikke rigtig noget ved den model den kører sku bare.

  • #7   12. sep 2008 k6 det er jo d herlige med en bird ... det er godt det hele ... en bird er enkelt farvet og er let at oplakere igen derfor ..skader . dæk ,kæde slides hurtigt pga mc vægt og kræfter ....sååååe det er sådan set møntet på en mc af birdens slags . det er de ting jeg har set på de birds jeg mødte da jeg sku købe , så det er relevant

  • #8   12. sep 2008 Et er sikkert , det er en super dejlig bike......

    mvh


  • #9   13. sep 2008 Jeg fik en bird for 3 uger siden og er ikke kommet ned fra min lille sky endnu......( :
    Da jeg havde fået den ( jeg fik den ret uventet ) gik jeg på jagt efter oplysninger om sådan en fætter, jeg har ikke fundet nogle svagheder som der er blevet skrevet om ( kun noget om bøder og sådan noget he he ) og det er som de andre skriver , knastkæde,strammer, og ikke mindst gl gæld, men hvis du har tid og mulighed så få fat på en der er en en eller to ejers der har fået den passet i hoved og r.... med en historik samt div. kvitteringer for service,reservedele, og som ikke har givet den for mange tæv ( den kan tåle meget ! ! ! mmmeeennn ) det skal lige siges at dem der har en passer som hovedregel på den, da det ikke er en billig maskine. bare giv dig tid og se på flere ( det er købers marked ) gå evt. ind i blackbird gruppens side og læs om deres oplevelser, der er nogler der lever og ånder for deres BB. ( og det kan ses, der er virkelig nogle flotte nogle )
    Jeg ønsker dig held og lykke på din jagt efter din XX.


  • #10   13. sep 2008 tak for hjælpen venner lige en sidste ting der en model med indsptøtning og en med karburatoer hvad for en er beste og køre mest pårlidelig og hvad årgang skifter de

  • #11   13. sep 2008
    der kommer kat og sprøjt på i 99-2000 mener jeg det er.... de yder 151 hk . .
    der er til lige også digital speedometer osv på den årgang . .


    dem før år 99- 2000 har kabruator og ikke kat og de yder 164 hk ...

    begge modeller er super . . og på lande vejen presterer de det samme ..


    mvh


  • #12   14. sep 2008 Indsprøjtning kom i 2000 og digital instrumenter i 2001.
    Indsprøjter modellen har 152 hk.


  • #13   14. sep 2008 Sprøjt kom i 98 men der er solgt en del overgemte karbu her i dk i 98-2000.Super fed motor,ellers en noget slatten fætter.

  • #14   16. sep 2008 3 gang er lykkens gang . indsprøjtning kom i 99

  • #15   16. sep 2008 Modellerne med insprøjtning og kat har ca. 20% bedre bezinøkonomi. Jeg køre 16-18 km/l ved blandet kørsel. De færre heste giver ikke dårligere præstationer. Jeg lover dig.........som andre har skrevet......Der er RIGELIGT til alm. vej.

    KØB DEN smiley

    Hilsen
    Michael


Kommentér på:
Honda Cbr 1100 Blackbird

Annonce