574 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Puha det er varmt Puha det er varmt

Var en tur i blokhus idag på mcen, iført mc jakke, styrthjelm, handkser og cowboybukser.
Og så ser jeg så mange der kører kun iført t-shirt.
Har de droppet outfit inden de når stranden for at se smarte ud, eller er de dumme nok til at køre sådan?.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puha det er varmt
  • #1   8. aug 2004 Du burde nok os lige have et par mc-bukser på ;o)
    Det er jo somregl knæene det først går ud over, hvis man styrter.....
    Men kan helt klart god følge dig... Syntes også det er fuldstændigt tåbeligt at køre i t-shirts og shorts....

• #2   8. aug 2004 ikke for at skabe konflikt smiley men kunne det ikke være de kørte sådan, fordi det er mere behageligt - end fordi det ser smart ud?

• #3   8. aug 2004 Ja, behagligt så længe de bliver på 2 hjul....
    Men når de kurer på røv og albuer hen af asfalten, så er det vist ikke behaligt længere....

• #4   8. aug 2004 Ja, så kommer man til at ligne en flået tomat !!!!!!!!!

• #6   8. aug 2004 hmmm.....det er vel ens egen sag hvad man vil køre i og ikke ha på... smiley
    Det er dog sikkert at man ikke kommer tili at se så godt ud hvis man ryger på røven og ikke har bukser, jakke, støvler, hansker og hjelm på!!
    Og dem der tror at de aldrig ryger på røven tager nok fejl...man ikke kan ikke beskytte sig mod andre trafikanters dumheder og andre uforudset ting.
    Jeg har selv lagt mig et par gange af forskellige årsager, bla. pga af en produktions fejl i gashåndtaget.....

Jeg køre normalt med jakke, handsker, jeans, støvler, hjelm og rygbeskytter. Sidstnævnte er nok noget af det mest oversete sikkerhedsudstyr....men jeg har altså valgt at jeg gerne tager risikoen for at få forbrændinger på benene og undlader bukserne, med mindre der virkelig skal leges sving smiley og det er desiderede mc tur og ikke bare daglig transport.
    Rygbeskytter og hjelm køre jeg dog aldrig uden....selv i dag hvor det har været 30 grader og jeg har været på by cruise, hvor den elers stod på jeans og tshirt har jeg haft dem på.
    Jeg vil hellere ha forbrændinger end brække ryggen men syntes samtidig det var fedt at trille rundt i byen uden at dø af hede i en jakke.....

Det er bare min måde at gøre det på, men sådan er vi jo så forskellige.....håber det giver mening, det er halv sent og jeg er sku træt... smiley

• #7   8. aug 2004 Hvordan ser sådan en rygbeskytter ud / hvordan fungerer den?

Når nu I snakker bukser/jakker, er det så kun læder, eller noget kunstigt, I typisk kører rundt med ?

• #8   8. aug 2004 Læder

• #9   8. aug 2004 2delt som lynes sammen

• #10   8. aug 2004 Jeg har en jakke som er en kombination af læder og goretex, men den næste jakke skal være rent læder...
    Jeg har haft både læder og kunst stof, hel og to delt....min erfaring siger at læderet kan klare noget mer....kunst materialerne kan kun klare en tur i asfalten!
    Vigtigt at hvis det er to delt er at det kan lynes sammen, så man ikke kommer til at skilde på midten når man kure hen af asfalten... smiley

Derud over at jakken kan lukkes stamt omkring håndledet så den ikke glider op.....har et par ar efter 3 grads forbrændinger på underarmen fordi min jakke gled op... smiley De bliver aldrig særlig kønne, specielt ikke om sommeren hvis de får sol....så er de meget tydlige selv og det er 5 år siden og at de ikke fik sol de første 3 år....

Jeg har en anmeldelse af 8 (tror jeg) rygbeskyttere som jeg kan maile dig hvis du er int??
    Men ligger et billede af min rygbeskytter i min profil så du kan se... smiley

Kommentér på:
Puha det er varmt

Annonce