{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.415 visninger | Oprettet:

KENDER DU DET.. {{forumTopicSubject}}

hej mcg kender i det når ting bare driller som fx igår vaskede og pusdede jeg min nyindkøbte velholdte cbr 900 rr fireblade 1999 "ik oprettet endnu" så den bare skinnede
senere efter en aftentur begynte det at regne og jeg skynde mig hjem for at tørre vand væk fordi jeg er overfølsom for min cykel .da jeg kommer hjem til garagen vælter jeg en metalgenstand ned på frontkåben og ridser den 3 steder PIS PIS har kun haft den i 5 dage.er der nogle der har prøvet noget ligende for jeg ærger mig sgu.piv piv piveskid

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KENDER DU DET..
  • #1   6. sep 2008 øhh ja glemte at tage en skivebremselås af min bmw 1150 rockster
    et stk kulfiberforskærm død kr.2700 smiley havde haft den to dage

• #2   6. sep 2008 haha, ja det er bare surt den slags. Har faktisk ikke lavet noget ved min i de 3 år jeg har haft den... såvidt jeg husker.

• #3   6. sep 2008 Kender nogen af jer ordproget : Hastværk er lastvæk ?

• #4   6. sep 2008 Jeg dummede mig også igår aftes:

Kom udskadeligt hjem efter en lang tur i pis regnvejr, men da jeg stiger
    af svinet for at åbne garage-lågen, opdager jeg ikke at jeg ikke får støttefoden
    ordentligt ned, hvilket resultere i at den vælter ned over mig i det jeg stiger af den.

Men slap sku billigt, det er kun koblingsgrebet og et blinklys der skal skiftes, hverken tank, stel eller andet har fået ridser.

• #5   6. sep 2008 Ja da, lagde min forholdsvis nye Ducati 999S ned da jeg skulle sætte den ind om aftenen - desværre havde aftenen budt på en del vin og kaffe med hvad dertil hører, så man var ikke helt appelsinfri.

Lagde den dog stille og roligt og kontrolleret ned, da jeg gled i det våde græs, og erfarede at jeg ikke kunne holde den grundet vægtforskydningen. mindre materiel skade i form af et spejl der havde løsnett sig fra kåben (lige til at spænde fast igen), og abslout ingen ridser, da jeg heldigvis ikke er så flittig med græsslåmaskinen.

Det har mange sku prøvet :o), så op med humøret.

JLL

• #6   6. sep 2008 Skal lige sige at jeg havde kørt tur INDEN vi fik gæster, maskinen skulle bare lige dampe af inden den blev kørt i i huset :o).

vi blander absolut IKKE alkohol og MC-kørsel :o).

JLL

• #7   6. sep 2008 Fik også smidt min cbr på værkstedsgulvet den første aften jeg havde den :s det kostede en flækket kåbe, og tre flotte huller i vores gipsvæg da jeg afreagerede bagefter..

• #8   6. sep 2008 Den lidt pinlige:
    Havde lige fået kort og MC, og skulle på kursus på arbejdet, ville lave en uvending og parkere, drejer for skarpt og får overbalance, men jeg redder den for skrammer og ligger mig ned med den foran en flok måbende kolleger smiley

• #10   6. sep 2008 Havde haft min første mc i 10 dage, da den får den første skramme. Det havde høvlet ned hele dagen og da jeg skulle hjem fra arbejde, tager jeg et sving meget forsigtigt men aqauplaner (staveplade) alligevel. Har retning direkte mod et fortorv med en lav mur ved siden af. Kommer op på fortorvet og får på en eller anden måde drejet mc'en, så det kun er noget af kåben der rammer - det lyder ikke godt! Da hjertet er faldet til ro og jeg kigger efter er det kun noget af glasfiberen der er skrabet af - ingen revner. Men jeg var ikke stolt da jeg dagen efter kommer en tur hjem til mine forældre og det er det første min far ser, men det blev reddet med lidt sort maling.

• #12   6. sep 2008 KORS, hvor jeg føler med dig!! Og ja, alle I andre, der har svaret. Jeg ville nok dø, hvis der skete noget med min. Trøste trøste til alle

Kommentér på:
KENDER DU DET..

Annonce