{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af mc i England
  • #1   3. sep 2008 skriv "england" i søgefunktion så skal du bare se... det er intet problem har selv gjort det tit, hvad for cykel er der tale om

• #2   3. sep 2008 Told og moms bør man vel ikke betale, det er vel kun afgiften der skal betales, det er jo i et andet EU land

• #3   3. sep 2008 Ja. og husk lige de ikke har vægt på deres reg.attest. så der skal man lige fordi en godkendt vejebod, som næsten findes på hver en havn i DK.
    Og den seddel man får af dem gælder kun 48 timer, så husk at gøre lige før syn og told syn

• #4   3. sep 2008 Eneste større problem jeg har været ude for (har hjulpet 3-4 stykker med at få cykler hjem) er den med lyset, du skal have skiftet forlygter, så de er asymetriske i den rigtige retning smiley

• #5   3. sep 2008 Jeg havde ikke noget problem med forlygte på min RF 900 selvom han kunne se at den var fra Skotland . Det med vægten klarede jeg ved at ringe til Bdr. Sejer i Århus De kunne fortælle mig hvad synsmanden skulle vide.

• #6   3. sep 2008 en vejeseddel er unødvendig, er det en alm kendt mc er typegodkendelsen på nettet eller også ved synsmanden hvor den kan findes..

• #7   3. sep 2008 Så der er ikke noget specielt med reg.attset ligesom i tyskland... Og kan se at man kan tjekke for restgæld, dog er det vist ret dyrt

• #8   4. sep 2008 I nogler anoncer står der
    Road Tax: 6 Months Remaining eller ended

Hvad bestyder det?? Er det pladerne??

• #9   4. sep 2008 Thommas,

Road Tax is what all UK bikes and cars need to run on the road, it will not effect you, the owner will most likely remove the tax disc and send it back to DVLA for a refund if he knows the bike is leaving the country, he will anyhow need to inform DVLA that the bike has been exported so that DVLA can remove the registration number from its system, You must be sure that the owner has the V5 form and that he gives this to you, this is the bikes registration document without it you will not be able to register the bike here in Denmark. if the owner does not have a valid V5 form stay away from it as it could be stolen.

Kommentér på:
Køb af mc i England

Annonce