Kender I det? {{forumTopicSubject}}
Hej derude....
Kender I det?: Jeg købte min MC i starten af maj. Er rigtig glad for den, men man har jo altid idé'er om, hvad der kan gøres bedre... Bl.a. havde Honda'en standardudstødning på - kørte glimrende, men den er jo ikke specielt køn, og så ville jeg gerne have lidt mere lyd på.
5. august fik jeg monteret en oplagt LeoVince Titanium på dyret. Jeg er helt vild med udseenet på den - det ændrer den totalt. Og så skulle den jo startes........ KÆMPE smil fra mig - jeg sidder og griner i hjelmen, hver gang jeg kører, og går i lang tid bagefter med et stort smil på.......
Ville bare dele en god oplevelse med Jer alle. Så hvis I overvejer at skifte den originale udstødning ud med en "sjovere" potte - SÅ GØR DET! Det kan ikke gøres op i penge!
Ses derude
/Søren
P.S.: Jeg har desværre ikke nogen billeder af den nye potte endnu, men det kommer!
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 880
Har lige sat en Akrapovic Titan på SV'eren
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Er det ikke et sted online man kan kigge på fine potter? Jeg har også 'bare' standard på, men synes sådanset de er meget pæne/stilrene, og lyden er OK - desværre er den ene ridset (og nu lidt rusten) efter den åbenbart har været nede og glide lidt - eller ridset imod noget, så skal den ene skiftes - skal den anden potte jo også...
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 47
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
http://www.leovince.com/sbk/img/marmitte/Y-49.jpg
- det er godt nok en R1'er, men min sidder næsten lige så højt
Mht. om originale er pæne eller ej - det er jo en smagssag, men jeg mener også, det kommer an på cyklen. Hvis jeg engang skulle anskaffe mig f.eks. en BlackBird, tror jeg ikke, jeg ville sætte andre potter på. Det er sådan en MC, der er meget stil over, og det er ikke nødvendt for sådan én at have en høj lyd - tværtimod....
apr 2004
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Tør bare ikke begive mig ud på producenternes sider og blive forelsket i diverse potter - når man så finder ud af hvad de koster herhjemme, eller hvad de koster at få hjem - så har man pludselig smidt 6-8.000 kr på 2 potter
apr 2004
dec 2003
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 341
apr 2004
- synes selv, det pynter!
/Søren
Kender I det?