{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawa Ninja 250
  • #1   31. aug 2008 så vidt jeg ved er der ingen forhandlere som har den hjemme.

    og nej tror den bliver svær at bestille over efterkrav f.eks:-)



  • #3   31. aug 2008 Hej Jonas

    Min søn har skrevet slutseddel på en maskine hos Masi i Holbæk.
    Der er ingen der har nogen på lager. Og når maskinerne kommer hjem er de solgt. Sååååå.......ud og find din forhandler og få skrevet en slutseddel, så har du en chance for levering i oktober måned smiley

    Det er iøvrigt Kawasaki der ikke kan levere.

    Hilsen og god MotoGP søndag

    Michael


  • #4   31. aug 2008 Uden du må hænge mig op på det, så tror jeg faktisk de har en i grøn stående hos Stevens MC ude på Amager... se tlf nr på stevensmcshop.dk

    Nordskov


  • #5   31. aug 2008 Så vidt jeg har forstået kommer der en sending her september/oktober, Men de fleste er desværre nok afsat, når de kommer. Men der står nogle rundt omkring, som demoer. Tror faktisk de har en usamlet(helt ny) i Svendborg, men jeg er bestemt ikke sikker.

  • #7   1. sep 2008 Hvis du vil have en nu, så er der ikke andet at gøre end at ringe til alle de Kawasaki forhandlere du gider, og høre dem. De kommer hjem sådan løbende. Men du kan være sikker på at hvis nogen har en til at stå, så er den solgt.

    Men ring rundt, måske er du heldig at der er en forhandler der får en hjem inden alt for længe


Kommentér på:
Kawa Ninja 250

Annonce