748 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Udstødning til SV1000s k5 Udstødning til SV1000s k5

Jeg skal bruge det originale rørsystem til udstødningen til en SV1000s k5.. Ikke de originale potter.. Bare rørerne fra cylindererne og ud til potterne..
Men synes jeg søger på ebay.de og ebay.co.uk osv osv.. Men synes ikke jeg kan finde nogle..
Har også hørt man skulle kunne købe dele fra smadrede cykler i tyskland?
Men de sider synes jeg heller ikke jeg kan finde smiley
Nogen der ved hvor jeg kan finde et komplet rørsæt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning til SV1000s k5
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   27. aug 2008 Jeg har et komplet forrør liggende...

• #2   27. aug 2008 Har du besluttet dig for at beholde Ixil potter aligevel?

• #3   27. aug 2008 Ja, det nu har jeg jo købt dem.. Så vil se hvad det kommer til at koste at købe nye rør.. De må kunne laves til at passe på min..

• #4   27. aug 2008 Forrør? Hvor meget er det af det? (Med chance for at jeg spørg meget dumt :))

• Sajmon ™

#5   27. aug 2008 Udstødningen er delt i 3 på en SV1000 - og så er der potterne som boltes på den største del som er collectoren.

Forrør fra forreste cylinder ca 50cm langt - bliver samlet med collectoren inde under cyklen.
    Forrør fra bagerste cylinder - det er kun 20cm langt og bliver samlet med collectoren lige ved toppen af bagdæmperen.

Collectoren som er den du søger, er den mest kringlede del af forrøret - og det er den vi skal bruge for at bygge det hele på din 650'er. smiley

• #9   27. aug 2008 Hvis jeg får fat i collectoren, så blir der ingen svejsninger synlige vel? Så er det bare de tog rør op til cylinderne, du skal lave, og de er skjult alligevel?

• Sajmon ™

#10   27. aug 2008 Der vil altid blive svejsninger synlige, men de bliver meget mindre synlige end hvis alt skal bygges fra bunden.

Det største spørgsmål går på om der overhovedet er plads til de to rør fra collectoren, da de er med dobbeltvægge og derfor med en ret stor diameter.

Kommentér på:
Udstødning til SV1000s k5

Annonce