{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.687 visninger | Oprettet:

så kunne de sgu lære det {{forumTopicSubject}}

her til aften havde jeg lige haft min bike skilt ad, for at skifte fjedre og olie i mine forgafler

og da jeg var færdig kørte jeg lige en tur, for lige at tjekke det føltes rigtigt inden jeg skulle bruge den næste gang

jeg kører så en tur på en knap 15-20 km

og kom så til sidst igennem en lille by der hedder gammel egå, der ligger jeg mærke til der kommer en kat i vejkanten, og lige ved siden af den kører en lille rustbunke af en bil, med 4...........ja hvad skal man sige nu om dage........ mørke fyre (nogen og tyve år vil jeg tro)

jeg ligger mærke til at bilen kører ved siden af katten og de sidder alle og smågriner og gejler hinanden op, så jeg sætter farten HELT ned til "lige før fod" tempo

og den ene fyr stiger ud og går hen til katten, så katten stopper op og kigger på ham, men går videre, så jeg vender rundt og kører op imod katten som sidder midt på cykelstien, der ser jeg at fyren sidder med en luns kød, for at lokke med katten

så jeg kører lige forbi katten med hvad... en lille meters afstand, kan se den er skræmt, så fyrer jeg min kværn op i omdrejninger så den bliver MEGA ræd og stryger ind i den kornmark der grænser lige op til byen...

hvorefter alle 4 fyre stryger ud af bilen og begynder at råbe af mig, og alt muligt

MEN jeg ville hellere skræmme en lille kat med halsbånd, fra vid og sans, end at den skulle ende i munden på deres hund der sad i bagagerummet (behøver jeg nævne hvilken slags), for den hund var MEGET opsat på at komme ud og "LEGE" med katten

så et aller andet sted ved jeg der er en familie der er MEGET glade for mine MEGET larmende potter

Skal lige siges at i den by der bor der (formoder jeg) ingen udlændinge

hvad synes i? var det for galt det jeg gjorde? kom sådan til at tænke på det bagefter

hvad nu hvis det VAR deres kat?
men så kommer den jo nok hjem igen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så kunne de sgu lære det
Kommentér på:
så kunne de sgu lære det

Annonce