611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

For fanden da osse!!! For fanden da osse!!!

Jeg har oprettet mig en profil inde på E-bay og har budt på nogle aktioner...
Nu ser det faktisk sådan ud, at jeg om ikke så længe vist har vundet og så er jeg lost???
Hva gør man når man har vundet en aktion? Skal man betale over e-bay eller først betale når pakken kommer eller hvad gør man? Jeg vil sku helst ikke smide mine penge ud af vinduet til noget jeg måske aldrig får og derfor var det at jeg håbede på at nogen herinde med lidt erfarring kunne/ville hjælpe mig!!!
På forhånd mange tak!!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For fanden da osse!!!
  • Daniel M
    Daniel M Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 Svar: 2
    #1   9. nov 2005 Man skal betale først.. Altså min ven har købt et par sko derinde og han betale via banken så gik der 4dage så fik han hans pakke .. Men har det sq på samme måde smiley

• #3   9. nov 2005 Betal over Paypal. Det er ret sikkert. Det fungerer som en mellem-mand mellem dig og sælger. Du opretter nærmest en konto hos dem, og de sørger for transaktionen osv. Jeg mener først pengene bliver frigivet til sælger når du har skrevet under på at du har modtaget pakken..

• #4   10. nov 2005 Hej
    Nu lige for at lege pernitten gryn....

Så hedder det Gruss, Christian eller Viele Grüsse, Christian

Grüss, Christian = Hils Christian

• #5   10. nov 2005 Takker mange gange jer alle og specielt "Henrik"!!!
    Henrik det var sku et svar der var svært at tage fejl af!!!
    Nu kunne det være sjovt hvis du tog røven på mig og det betød noget helt andet.... Jeg fatter som før nævnt intet tysk!!! Hehe... Jeg stoler på dig og mange tak for hjælpen!!! smiley

• #6   10. nov 2005 Hallo NAVN PÅ SÆLGER

“DET DU HAR KØBT (Artikelnummer NUMMERET)“

Um den Betrag an dich überweisen zu können, benötige ich deine internationale Kontonummer (IBAN-nr.) und den (BIC Code).

- schicken sie bitte den Armatur als Päckchen also unversichert (det er det billigste!)

Mit freundlichen Grüßen

DIT NAVN OG ALLE KONTAKT DATA (tlf, mail, adresse…)

Men den Henrik bruger, burde også virker - selvom den er noget rusten i det tyske smiley (da ka' ta det!)

• #7   10. nov 2005 ja brug paypal! det er ebay der har udviklet det program.
    men man betaler altid først..

• #8   10. nov 2005 Paypal! Nicht immer aber... ;O)

Fischer Fritz fischt viele frische Fische - viele frische Fische fischt fischer Fritz..

• #9   10. nov 2005 einer russicher rutcher rutscht einer russicher Rutcher runter.. :O)

Kommentér på:
For fanden da osse!!!

Annonce