{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må man det?
  • #1   20. aug 2008 hvis din cykel er forsikret altså med plade, og du ikk har lavet en mærkelig forsikring så skulle den værer ok men din kammerat skal ikk fortælle hvor længe han låner den, det ska polisen ikk blande sig i

• #2   20. aug 2008 forsikringen følger din mc... så ja det må du gerne .. men for at vær hel sikker tjek dine police og- eller ring til dit forsikringselskab og tjek om der er sær regler for lige netop din forsikring

• #3   20. aug 2008 ps jeg ville ALDRIG låne min bike ud og slet ikk i 4mdr folk glemmer hurtig at det ikk er deres egen og 4mdr efter vil den mangle halvdelen af sine hypper

• #4   20. aug 2008 Nogle forsikringer har forhøjet selvrisiko, hvis låneren ikke er fyldt 30.
    Men ellers kender jeg ikke til at det skulle være forbudt.

• #5   20. aug 2008 Jeg ville bare mene at der måtte være en begrænsning... Ellers var der vel flere unge der købte GTI og forsikring i forældrenes navn??

• #6   20. aug 2008 Klaus....

nu er det et helt andet spørgsmål du der kommer med.....

• #7   20. aug 2008 jamen forsikringen følger jo mcen og ikke manden, flere selskaber har betingelser for dette så spørg der.

• #8   20. aug 2008 To ting:
    Længere tids lån beskattes som fri bil /køretøj ( det behøver SKAT jo ikke vide)
    Forsikringen kan godt nægte at betale en skade hvis det har mistanke om køretøjet har været lånt ud i længere tid uden føren har været skrevet på reg.attesten som bruger.
    Ret mig gerne hvis I synes jeg er forkert på den

• #9   20. aug 2008 Nemlig Sebastian K - Har heller ingen bekrymringer på det punkt.

• michael s
    michael s Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #10   20. aug 2008 sirgajun beskattes som fri bil hmm hvordan det. det er jo ikke et firma der sætter den til rådihed? men hvad angå forsikring skulle der altså ikke være nogle problemer.. min cykel stå i min fars navn fordi jeg var træt f han ikke gav noget til den jeg har alle udgifter til den så sagde han måtte sætter den over i hans navn så jeg var sikker på han gav noget til den og vi spurgt om jeg måtte køre på den når jeg kun er 22 og min far 53 og de sagde det ikke var noget problem

• #11   20. aug 2008 normalt når man har noget stående i sine forældres navn skal man stå som bruger selv.... for ellers kan der godt blive ballade hvis der en dag skulle ske noget.. ved ikke om det også gælder ved udlån i "kun" 4 måneder

• #12   20. aug 2008 Tjaeeeee, man har da hørt om en stakkels 50 årig mor, der skulle redegøre for hvorfor "hendes bil" var udstyret med 15000 watts stereoanlæg 48 højtalere og alt hvad der kunne kravle og gå af T.Hansen udstyr (incl. kaninfodsnøglering), før forsikringen liiiige skulle tage stilling til en totalskade :o).

CHECK DINE FORSIKRINGSBETINGELSER - også det der står med småt, det er ofte det mest interessante.

Hilsen
    JLL

• #13   20. aug 2008 Jeg ringer og tager en snak med ulvene!

tak for svarende!

• #14   20. aug 2008 Vær opmærksom på at de fleste forsikringsselskaber tillægger en kraftig selvrisiko hvis du låner din cykel ud til personer som ikke er fyldt X antal år gamle, og de laver en ulykke... Mit forsikringsselskab skal have en ekstra bonus på 10K hvis det sker :-\

Kommentér på:
Må man det?

Annonce