6.324 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvor får man lavet ekstra nøgle? Hvor får man lavet ekstra nøgle?

Hey,

Jeg fik kun én nøgle med til min MC da jeg købte den, og vil selvfølgelig gerne have en kopi ekstra, eller to. Nu har jeg dog været rundt ved 3 af sådan nogen gutter der laver nøgler, og så snart man siger det er til motorcykel sukker de lidt, kigger på udvalget, og kommer frem til konklusionen at de ikke har sådan en nøgle.

Er det noget specielt, eller? Hvor går man så hen for at få lavet sig en nøgle?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor får man lavet ekstra nøgle?
  • #1   5. aug 2004 du kan kigge på ebay.de eller andre stederefter nøglen.
    du kan evt. kontakte en forhandler.
    så når du har den så få den slebet.
    det gjorde jeg..

• #2   5. aug 2004 kan da prøve at høre kawasaki importøren hvad de tager for sådan en nøgle hvis de har det, og så gå ned og få den/dem slebet bagefter.

takker.

• #3   5. aug 2004 Der findes et sted på sjælland som kun laver bil- og MC nøgler. De lavede 2 nye nøgler til min Golf baseret på en fotokopi af en knækket nøgle som jeg faxede til dem. Nøglerne fungerede perfekt, og kostede ikke ret meget.

Jeg kan ikke huske hvad stedet hedder, men du kan evt. ringe til oplysningen og se om de kan hjælpe.

• #4   5. aug 2004 Tak for input'et Kim smiley Tror nok som udgangspunkt jeg vil foretrække at gå ned i en 'kiosk' og få det ordnet, så der ikke kommer diverse forsendelser på osv smiley

• - Zacho -
    - Zacho - Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
    #5   6. aug 2004 Hej Klaus

Prøv at høre om de kan hjælpe dig...

http://www.dani.dk/

• #6   6. aug 2004 Tak for linket.
    Egentlig sjovt at de kan lave en nøgle bare ud fra de oplysninger man skriver i formularen... de må godt nok have en seriøs stor nøgledatabase liggende smiley

Men nu prøver jeg lige inde i Aalborg imorgen først - har fået et lille tip nemlig...

• #7   6. aug 2004 hej klaus
    i århus ligger der en nøglebix på silkeborgvej der kan lave nøgler til ALLE mc'er.

• #8   6. aug 2004 Så langt kom jeg desværre ikke ud Jeppe - jeg blev i midtbyen, da jeg kun kommer til Århus (banegården) på vej til/fra mit arbejde. Men jeg må ud til silkeborgvej, hvis gutten i aalborg ikke kan gøre det - tak for tippeT smiley

• Svend T
    Svend T Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 1
    #9   8. aug 2004 Jeg har fået lavet nøgler til min to bikes i den lokale " Hæle og nøglebar " pris ca. 50 pr. nøgle, alt mens man venter. Prøv

Kommentér på:
Hvor får man lavet ekstra nøgle?

Annonce