Ulykke {{forumTopicSubject}}
Hejsa -har lige en lille forspørgsel..
Da jeg var ude og køre på en af de små veje idag, skete der desværre det at min sv650s sk2 skred ud i et sving, hvor der lå en masse løse sten.
Havde ikke særligt meget fart på - omkring de 50 km i timen vil jeg tror, men skaden skete - mig og cyklen endte i grøften.
Så spørgsmålet er: hvad koster det ca at få lavet:
Den øverste del af kåben skal skiftes+ spejle og vindskærm. Koblingshåndtaget og gearskifter armen skal også skiftes, samt nyt olieskift, da det meste røg ud da den kortvarrigt lå på hovedet i grøften.
Hvad vil I tro det ca koster?
P.s. Slap med en øm skulder samt en forvredet ankel.
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.926
Det er så surt - jeg har været tæt på det samme et par gange, men er sluppet nådigt indtil videre. Jeg har dog været så dygtig, at køre ud foran en varevogn og der var jeg godt nok glad for min kasko.
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 86 Svar: 371
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 86 Svar: 371
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 69
http://www.svrider.dk/forum/
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 1
Så er maskinen afleveret på værkstedet og deres umidelbare vurdering var at det ville koste ca 25.000 kr. (lidt flere ting der skulle laves end jeg havde regnet med:-)
Heldighvis har jeg kasko og kun en selvrisiko på 6000 kr.
Ud over skaden på svinet fik jeg også indboforsikringen til at betale et komplet nyt sæt udstyr.
så helt galt er det da ikke gået, nu kan jeg kun vente på at få den tilbage og der går desværre jo nok noget tid.
Ulykke