{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.500 visninger | Oprettet:

Lars G
Lars G
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117

politi-fjols {{forumTopicSubject}}

Jeg kom i mandags kørende i min familie-slæde med trailer efter. Skulle svinge til venstre og blinker af. Holder helt stille og pludselig mærker jeg et bump og en MC kører op bag i traileren og vælter. Jeg haster ud af bilen og konstaterer at det er en MC-betjent !!!!!! Total grineren. Betjenten var noget sur og spurgte om mit kørekort. Jeg viste ham det og så begyndte han at skælde ud over min manglende blinkerfunktion på traileren. Jeg kiggede lidt uforståenden på ham fordi jeg havde ladet bilen gå i tomgang og minsandten om ikke også blinklyset stadig var slået til. Og det virkede skam også på traileren. Betjenten skældte mig lidt mere ud, og jeg nævnte lige for ham at han måtte have kørt noget over 50 i byzone siden han kunne indhenet mig så hurtigt og så kom jeg til at nævne noget med om HAN havde drukket. FUCK han blev sur. Kåbestykkerne på asfalten blev liggende og han kørte bare sin vej. Total optur historie, bare ikke for den emsige betjent.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politi-fjols
  • #1   13. aug 2008 hehe.. sux sådan noget ik er blevet optaget på video smiley

• #2   13. aug 2008 Haha, hvor godt.
    Han havde nok lidt en off day ;D

• #4   13. aug 2008 Ha ha det er sådan noget der kan få en regnvejrs dag til at føles helt fantastisk hvor heldig kan man være , nu er du helt sikker på at der ikke er sket noget med den trailer ???

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

#5   13. aug 2008 Ville gerne have hørt hvordan han forklarede den smadrede kåbe til chefen. Og de manglende kåbestykker

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

#6   13. aug 2008 Traileren har det efter omstændighederne godt. Det er jo en Brenderup.

• #7   13. aug 2008 tja uanset, så er det hans skyld, han skal holde afstand, og det ved han godt.. Også selvom en blinker ikke virker (hvilket din jo gjorde)

Så latterligt han skælder dig ud. Han burde have undskyldt for at have bulet/ridset din trailer og indrømmet han overså dig.....

• #8   13. aug 2008 hvor latterligt han skælder dig ud! Han var nok lidt flov over situationen... hehe.
    bliver svær at forklare når han kommer hjem!

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

#9   13. aug 2008 Jeg synes bare det er total grineren. Stakkels betjent. Han var garanteret helt forvirret.

• #10   13. aug 2008 Jeg fatter hat - hvad er der optur ved det?

Når men godt der ikke skete hverken ham eller jer noget.

• #11   13. aug 2008 Og jeg som gik og troede, de var ufejlbarlige helgener.
    Men de er åbenbart også mennesker.
    Han kørte for stærkt efter forholdene.
    Han kørte for stærkt efter reglerne.
    Han var ikke i stand til at styre sit motorkøretøj.
    Han talte ikke pænt til en uskyldig borger.
    Han samlede ikke vragstykkerne op til fare for andre trafikanter.
    Fik du nummeret?

• #12   13. aug 2008 ha.. synes det er lidt sjovt han reagere på den måde, når det er ham som er forkert på den.. han skal bare holde afstand sådan er det.. jeg vil nok have holdt ham tilbage og sagt vi lige skal se hvad der er sket med min trailer..

• #13   13. aug 2008 Lav en ordentlig bule og rids i din trailer og tag kontakt til politiet. De har vel en forsikring som dækker og evt dit kommende piskesmæld:)

• #15   13. aug 2008 Shit hap'enz..

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

#17   13. aug 2008 Han var sgu helt okay. Rejste sig med det samme og begyndte at skælde ud. Jeg fløj sgu da ud af bilen for at hjælpe ham. Synes bare, at når nu inger personer var kommet til skade at det var totalt grineren. Det havde jeg også syntes hvis det var enhver anden

• #19   13. aug 2008 hvis nu han havde regeret på en venlig måde så han han nok heller ikke været et fjols????? Han er sådan en magtliderlig type..... hader sådan en slags typer...

• #20   13. aug 2008 haha lol da smiley

• #21   13. aug 2008 Rasmus F, lyder som om du har et ønske om at blive betjent, med den tekst. Kan sgu ikke se at Lars er en idiot her, er da sikker på han havde hjulpet tossen, hvis han nu var kommet til skade. Gad sgu godt og ha set det, tror han var pisse flov, derfor han gav dig en skider, Han har da heller ikke tænkt sig om når han siger dit blinklys ikke virkede, og det så stadig blinker ellers har han fået et ordentlig GOK i hovedet hehe.... smiley

• #22   13. aug 2008 WUUUUUUUUUUUUUUUUUU ........... 1-0 !!!!!!!!!! he he så kan han lære det :DD

• #23   13. aug 2008 Sej nok betjent.. Selv om det var hans egen skyld, brokker han sig alligevel over bilisten... he he...

• #24   13. aug 2008 Nogle gange er de bare mensker der laver fejl, andre gange er de bare fjolder. Ved ikke hvad han var her da jeg ikke selv var den. Men ham jeg mødte for ca. 2 uger siden VAR et fjols.
    Skulle handle ved brugsen i Vejle. Parker så ind til siden da jeg ikke må holde i Parkeringsbåsene. Der kommer så denne "hvalp" hen og skælder mig ud og spørg om jeg er for fin til at holde hvor bilerne holder. Må så bede ham daffe hjem og læse lidt på reglerne inden han render rundt og belære folk om parkering. Det sundes han ikke om og vi diskutere så lidt højlydt, ind til der kommer an af hans kollegere og bedre ham uudskylde og daffe ind i bilen igen. Han går så uden at sige noget hvorefter han bliver hentet igen og må pænt undskylde. Så det er ikke alle der er for snu, men hans kollega var nu flink nok. Han forstod også hvorfor jeg blev pist på "hvalpen" og mente det var et godt øgenavn til ham de næste par dage.

• #25   14. aug 2008 Det synes jeg fandme er fint, godt du kender lidt til reglerne, kanon af hans makker fik ham til og give en undskyldning, så kan han lærer det! Er det kun mig, eller er de unge betjente i størrere grad tosser, og skal være smarte, end de gamle, De ældre panserbasser er til og snakke med, mens de unge spiller så hårde og skal være så skide smarte???

• #26   14. aug 2008 Øhh man må da gerne holde i en parkeringsbås hvis der ikke er en parkering spicelt til MC´er ???

• #27   14. aug 2008 rasmus nej, der er forskellige regler fra by til by. Det er langt fra alle steder du må optage en bilbås

• #28   15. aug 2008 jamen hvad er problemet Trine? Du slap for en bøde, vær da glad for det, netop fordi din plade var ulovlig monteret. Så helt morgensur kan han da ikke have været den betjent

Kan ikke følge dit piveri hvis jeg skal være ærlig smiley

• #29   15. aug 2008 hrmmmm vel nærmest 304

• #30   15. aug 2008 Jan H., du kan ha fat i en pointe omkring de unge betjente. Jeg kan godt fortælle dig, hvorfor de opfører sig som de gør - de er simpelthen bare produktet af det samfund vi lever i. Empati og almindelig hensyntagen til andre mennesker og ting, skal man sgu ofte lede længe efter hos nutidens unge mennesker (fuck, jeg føler mig gammel som 36 årig ;o).

• #32   16. aug 2008 Til Henrik cnr, ja det kan du ha ret i, men de måtte sgu gerne være lidt flinkere, synes kun de er rare når de stikker en, en kæmpe bøde. Jeg er 10 år yngere, og føler mig sgu også snart gammel hehe....

Kommentér på:
politi-fjols

Annonce