{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.634 visninger | Oprettet:

jens h
jens h
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 37

køb af ny mc, fordele/ulemper {{forumTopicSubject}}

Hej. skal hen ogkøbe en ny mc. har kigget på tre forskellige, ved godt der er blevet snakket om det før. men vil gerne selv ha en vurdering, af hvorfor eller hvorfor ikke man skal købe de tre forskellige.

Kawasaki ZX600
Yamaha YZF-R6RR
Suzuki GSX R750K8

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af ny mc, fordele/ulemper
  • #1   12. aug 2008 Du skal købe den af de 3, fordi det er den du bedst kan lide at køre på.
    Længere er den ikke.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #2   12. aug 2008 Ingen af maskinerne er kendt for at have deciderede fejl eller problemer.

Du skal gøre dig selv en tjeneste at prøvekøre dem alle 3 LÆNGE (ikke på samme tid).

Så er man oftest ikke i tvivl.

• #3   12. aug 2008 Sådan som brugtmarkedet er nu, kan du hel sikkert gøre en supergod handel hos en der virkelig skal af med hans brugte maskine...!!!
    Hvilken en det skal være er jo en smagssag..?

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#4   12. aug 2008 Okay. sys nemlig bare jeg har hørt om nogle skruer der ruster og sådan. har ikk vildt meget forstand på mc'er andet end jeg sys der er nogle mega fede ind imellem .. så derfor kunne det være meget rart at vide om der er nogle fejl på nogle af dem. eller noget af den slags

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#5   12. aug 2008 jamen vil gerne ha en ny

• #6   12. aug 2008 sorry, havde læst det som fordele / ulemper ved køb af brugt / ny....
    Køb den der er fedest i dine øjne..!

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#7   12. aug 2008 Okay. kan ikk li bagenden så godt på suzukien. tror jeg går efter en r6rr

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#8   12. aug 2008 he den sæsning ku jeg godt li galil. Men leder stadig efter om der er noget der ruster eller lignende på nogle af dem. fordi så bliver de jo i hvert fald udelukket

• #9   12. aug 2008 Hvis det var mig, havde jeg helt bestemt gået efter Suzuki'en. Det undrer mig en del, at Suzuki er den eneste producent, som har en Supersport-model i 700-klassen. For mig at se, er det en perfekt gade-cykel. Du får altså en del mere performance for dine penge. Kan godt være at du ikke kan lide bagenden på den, men gør dig selv den tjeneste at prøve en tur på en. De kører altså suverænt. Og så har de lige de ekstra hypper og moment i forhold til R6 og ZX-6R.

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#10   12. aug 2008 Se det sådan nogle svar jeg vil ha. tak i to. kan man få noget mere info.

• #11   12. aug 2008 Enig med Galil;

- min R1'er er 1 år gammel, og der er så ca. 4 års garanti tilbage ! Så du kan da roligt købe en der er et år eller 2.

Ingen af de maskiner du nævner er dårlige, tværtimod.
    Men den nye R6'er har nu et eller andet helt specielt over sig....

Har ikke prøvet 750'eren så den kan jeg ikke udtale mig om.

God jagt smiley

• #12   12. aug 2008 Har kan du læse lidt mere om dem:
    www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/

• #13   12. aug 2008 Nu har jeg ingen mening om pocketbikes, men jeg læste lige MCN's anmeldelse af GSX-R 750 og man må sige det er rosende ord:
    "Perfect balance is a tricky concept to build into a motorcycle, especially a sportsbike, but the Suzuki GSX-R750 is arguably the best blend of sheer speed, fluid handling and outstanding braking that anyone could ask for. The GSX-R750 is devastatingly fast, at the track, or on the road and incredibly easy to ride too. It's so good, you wonder why anyone buys the Suzuki GSX-R1000, except to say `My Gixer's bigger than yours, yah-boo.' "

• #14   12. aug 2008 Køb en af hver ......

• jens h
    jens h Tilmeldt:
    apr 2008

#15   12. aug 2008 det ville være okay hvis man bare havde pengene ikk.

• #16   12. aug 2008 køb min

• #17   12. aug 2008 ja jeg er ikke et sekund i tvivl..
    er ellers kun til Honda Personligt men i den her klasse havde jeg valgt
    suzukién anytime... klart det bedste køb til gaden i de 3 du nævner...

• #18   12. aug 2008 Jeg stod selv for en måned siden og skulle have mig en ny cykel. Prøvede en CBR 600 RR og en ny overgemt GSXR 750`er K7, de andre modeller havde ikke min interesse. Har indtil til dato sværget til Honda da min gamle CBR 600F2 aldrig har voldt mig problemmer. Men efter at suget nettet for information samt egen prøvekørsel blev det altså en Gixxer. Bund- og mellem området er super godt og jeg sidder rigtig godt på cyklen. Men som andre skriver, så prøv dem alle, for i mine øjne, så er det alle fede cykler.

• #19   12. aug 2008 Ja man får meget for grynene med den sutzuki smiley

• #20   15. aug 2008 Er i hvertfald fuld tilfreds med min R6 RR, så den kan kun anbefales!!! Den kører vildt godt ogman får da et smil på læben, hver gang man skyder den af!! Men prøv dem alle hvis du har muligheden!

• #21   2. jun 2009 Undskyld, jeg lige stjæler lidt af tråden, men jeg har "tillægsspørgsmål" til Suzukien:

Hvor langturs egnet (eller ej), kan man forvente, at sådan én er?

Mvh. Allan

Kommentér på:
køb af ny mc, fordele/ulemper

Annonce