1.522 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Bedste fighter? Bedste fighter?

Nu har jeg kørt på min Hornet 600 i tre år og kunne godt finde på snart at skifte den ud med noget større. Jeg er vild med R1, Fireblade osv. men jeg tror desværre, jeg skal have noget, der inspirerer til en, trods alt, lavere fart :o)
Derfor har jeg kigget på:
KTM Super Duke
Aprilia Tuono
Honda CB1000 (Den nye)
Yamaha FZ1000N
Kawasaki Z1000
og lignende.

Er der nogen, der kan dele ud af erfaringer omkring disse på godt og ondt? Er der nogle modeller, der helt sikkert fortjener opmærksomhed ud over de fire ovennævnte? Det skal siges at jeg er vild med B-King, men kan ikke finde ud af om jeg kan skræve over tanken, og om den er "klodset" :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste fighter?
  • #1   4. aug 2008 Ja der var så fem, jeg havde kigget på :o)

• #2   4. aug 2008 Lad mig få den korrekt, du vil have noget der inspirere til lavere fart, og i sætningen efter nævner du næsten kun liter cykler endda incl B-king ?

Du vil også gerne tabe dig 5 kg, imens du spiser din 3 Bigmac menu ?

• #3   4. aug 2008 benilli tnt !! . the one and only when its naked !!.

• #4   4. aug 2008 stod jeg og skulle have en nye fighter, blev det helt sikkert den nye honda cb 1000r , super sej og test vinder i det sidste bike ...

• #6   4. aug 2008 C-4 -> HAHA! Ja det er selvmodsigende, men det er i forhold til bikes med kåber :o) Jeg prøvede en Fireblade og fuck man kommer hurtigt til at køre for stækt på den - og alt for lang tid ad gangen. Jeg har også prøvet en Tuono og den er lækker, men man kører ikke ALT for hurtigt i lang tid.

Jeg har faktisk også prøvet en Benelli TNT 1130 og må indrømme at den taber i forhold til Tuono'en. Den er ellers også fed nok...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #7   4. aug 2008 Der er da ingen af dem der som er streetfightere?

Det er naked bikes - og det er sgu ik det samme...

Når det så er sagt, ville jeg prøvekøre dem alle og se hvad der faldt i min smag.

• #8   4. aug 2008 Hæh så er det på plads.
    Jeg overvejer selv om den CB100R skulle blive den næste cykel, den ser sgu fed ud, og får gode ord med på vejen af bla bike.
    Men Sebastian odense 's Super Duke ser også pænt sjov ud, selvom alle hans cykler selvfølgelig er de bedste i verdenen ifølge ham selv smiley

• #9   4. aug 2008 Aprilia Tuono er test vinder i det rigtige Bike blad (Det engelske og ikke den svenske oversættelse de kalder det for det danske Bike) For trejde år i træk vel at mærke, der må være noget om snakken!!! smiley

• #10   4. aug 2008 min er fin og billig og har oven i købet moment som en traktor....

der står stadig nogle stykker rundt omkring til små 120000...

kim.

• #11   4. aug 2008 Aprilia Tuono factory den er gusten at se på, den lyder mega ond og så styrer den som en racer

Ellers køb en brugt SV 1000 så kører du ikke for hurtigt ;o)

• #12   4. aug 2008 Det jeg er vild med ved Tuono'en er måden den er let at lave stoppies og powerwheelies på - ikke at man skal gøre det altid, men det vidner om, at den er "let" at manøvrere rundt på. Kender bare ikke til de andre - på nær altså Benellien. Jeg ved ikke om den Benelli, jeg prøvede var underlig, men selv ved fuld gas i først lettede den ikke forhjulet - det gør min Hornet endda. Men den trak som besat :o)

• #13   4. aug 2008 Tuonoen er jo sådan set en RSV uden kåbe...

• #14   4. aug 2008 Ok så er det store naked-bikes, jeg søger :o)

• #15   4. aug 2008 Jeg ville prøve en Super Duke og så kan du sammenligne den med Tuonoen og vælge den af de to du bedst kan li.

• #16   4. aug 2008 Jeg har selv en Triumph Speed Triple '05 den kan jeg kun anbefale!

For så lige også her at benytte lejligheden til at slå en ting fast med 7"SØM Så er der ingen af de der færdig kneppede fabrikscykler der er StreetFightere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hele mc pressen synes at have fået noget helt galt i halsen de senere år og der er jo gået mode i ordet.

De er naked bikes kraftigt INSPIREREDE af StreetFighter miljøet. Vil du have en fighter så må du bygge den selv. It's all about standing out from the crowd!

Men derfor er de nu ok cykler.......bliver bare lidt gusten når der opstår begrebsforvirring.

Hyg
    Bo

• #17   4. aug 2008 Tjek evt. Moto Morinis Corsaro 1200.. Veloce udgaven er da alt for lækker

• #18   4. aug 2008 Kald du dem bare figthere. Så ved man hvilken type du er på jagt efter.

• #19   4. aug 2008 superduke er for rå.. men tror du ville få rigtig meget mc for pengene i cb1000r..

• #20   4. aug 2008 Jeg ville lige nævne Suzuki GSX 1400, stor nakedbike, så kan du jo se om det er noget du kan bruge til noget.

Mvh. Mathias

• #21   4. aug 2008 Humlen er vel, som altid, hvilken DU syns der fedest. Om Touno kører lige 5 km hurtigere pr omgang end en Speed Tripel, er det ikke hip-som-haps?

Mvh Poul

• #23   5. aug 2008 Hej Anders

Du skal da helt klart købe cb1000r, den er bare for fed. Og det er jo en Honda, så du er sikker på, at der ikke bliver problemer med med smiley

/Bjørn

• #24   5. aug 2008 Umiddelbart vil jeg da mene CB 1000R, den er ret fed og har fået gode anmeldelser.
    Men som også er nævnt, så prøv at kaste et blik på Speed Triple. Det er sku en sjov maskine som trækker skide godt, helt fra lave omdrejninger smiley Jeg havde fornøjelsen af en prøvetur på en 07-model, og må sige at jeg blev lidt lun på den

• #25   5. aug 2008 Jeg kan se, der er rimelig enighed omkring den der CB1000R, og den synes jeg også er ALT for fed selv :o) Det eneste minus ved den (så vidt jeg kan se) er, at den trods alt "kun" har 125hk - sammenlignet med FZ1N - men det er ikke sikkert det er noget "problem" overhovedet.
    Om en Tuono er hurtig på bane, det er ikke det, jeg går efter, men nærmere at den skal være smidig i motoren (mere end min Hornet), gerne en anelse hurtigere (flere hk), styre ligeså hurtigt eller hurtigere... Altså en "opdateret" Hornet på alle punkter :o)

• #26   5. aug 2008 Anders S: Hvis antallet af hk betyder noget, så har du helt misforstået meningen med fightere. De skal have kræfter i mellemregistret, ikke i toppen. De ekstra kræfter en FZ1 har, mærker man kun hvis man holder den ved det røde felt. Når det gælder mellemaccellerationer.
    Som du selv skriver, så vil du have en MC med en smidig motor.

• #27   5. aug 2008 KØB DET SIDSTE NYE NUMMER AF BIKE!!

Der er en hel sektion hvor de tester netop de cykler du har skrevet =)

God fornøjelse.

• #28   5. aug 2008 Jesper -> Jeg tror godt, jeg ved, hvad det drejer sig om, bare rolig :o) Men hvis man kan få begge dele, så er det jo godt :o)

Kommentér på:
Bedste fighter?

Annonce