{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC vask
  • #1   1. aug 2008 i stedet for tørring med vaskeskind bruger jeg min kompressor med luftpistol.
    Det blæser alt vandet af smiley - også på svært tilgængelige steder !

• #3   1. aug 2008 Jeg tørre geden af med blød bomuld, så jeg undgår disse pletter. Det ridser ik...
    Vask det 10 gange, så er det blødt

• #4   1. aug 2008 Kalkpletter hvad er det?
    Vasker altid min (mc) i deminiraliseretvand.
    Den skal hverken tørres eller poleres bag efter
    Har selv anlæg til rensning af vand (vinduespudser)

• #5   1. aug 2008 Bent S - ved hvad er lednings-evnen på det demineraliseret vand du bruger.
    hvis vandet er for rent kan det godt angribe metallet

• #6   2. aug 2008 MT: Der er altid en undskyldning for at købe "legetøj".....

• #7   2. aug 2008 Ikke for at ødelægge hele idéen med kompressoren...

Men tænk over hvor du blæser, og hvor hårdt du blæser..
    Når man blæser ind i hjørnerne, presser man jo vand ind steder, hvor det har svært ved igen at fordampe..
    Det er let at blæse det ind ved lejer og pakdaåser, og det er ikke altid sundt..

Men lader man cyklen tørre i det lune vejr vi har for tiden, så burde det ikke give problemer..

Når jeg "vasker", er det aldrig med vand og børste, men istedet med en blød klud, som bliver vredet op i vand med en smule sæbe i..
    Jeg tager små stykker af gangen, og tørrer efter med en blød fnugfri klud..

Ind imellem får den så en polering med UltraGlozz, så er det ekstremt nemt at fjerne insekter mm. med en opvredet klud..

• #8   3. aug 2008 efter vask tager jeg et par kander regnvand fra tønden og hælder over , cyklen bliver nænsomt tørret af , men bilen bliver bare hældt over , resultat ingen kalk pletter. OG GRATIS

Keld.

• #9   3. aug 2008 Per M> vil man ødelægge ting kan det altid lade sig gøre for hvem der vil.
    Selvfølgelig skal man ikke stå og voldpuste ind på pakdåser etc., men ellers fungerer det fint.

Kommentér på:
MC vask

Annonce