1.488 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
17 Svar
Dragtdesigneren Dragtdesigneren
Nogle som har erfarringer med ham.
Hva med kvaliteten. Syntes at jeg efterhånden har læst om nogle stykker som mener at andre mærker er langt bedre i kvaliteten...
Håber at hører fra nogle...
Takker...
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 17
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 337
her tænker jeg på i forhold til alpinestars, dainese, osv hvis man skulle tage en asfalt kure tur...
jul 2008
apr 2005
Følger: 24 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 27 Svar: 54
Men altid noget at du er tilfreds C...
jul 2008
apr 2005
Håber på andre også for ja har bedt ham om et udkast til min kommende drakt men vil helst være helt sikker inden at jeg bestiller...
Derfor godt med andres meninger inden det er for sent at ombestemme sig...
jul 2008
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 94
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=67114
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.699
jeg har selv købt fra thomas, alias dragtdesigneren, og jeg køber også min næste dragt af ham..
just my 50 cent.
Kenneth
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.904
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 455
Kvalitet af sygningerne, samlingerne var så ringe at allerede after 3 uger, var sygningerne gået op flere steder og samlingen ved halsen lavede næsten helt sår på halsen, hvis man ikke brugte halskrave..
Jeg klagede, og fik leveret en ny ens dragt efter 7 uger..
Den har jeg kørt med siden og den har jeg været tilfreds med.
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
dec 2006
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 367
Min nye dragt sidder som skræddersyet på mig , og det skal den også for den er jo skræddersyet
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Vi har haft flere crashtest af vore dragter efterhånden.
1. Repsol dragt - styrt med 110 km/t - overfladiske skrammer - personen er uden mén og skrammer.
2. Speed dragt - styrt med ca. 50 km/t - få ridser i dragten - personen uden skrammer og mén.
3. En af vore første dragter - styrt med ca. 40 km/t - få ridser - personen OK og uden mén.
4. Chris-dragt - Styrt på Sturup Raceway med ca. 50 km/t - Personen gled direkte på syning og sled denne over. Dette skabte en åbning til foer på ca. 10 cm. Personen er ok og uden mén - dvs. dragten gjorde sit arbejde. Få ridser i dragten. Dragten er repareret og forstærket på vores regning. Kunden er tilfreds.
5. Handske test af PP551. Personen styrtede med ca. 90 km/t og fik en slem glidetur. Hanskerne klarede sig til UG og beskyttede hænderne som ingen skrammer fik.
Jo - Som alle andre har vi også haft nogle startproblemer, bl.a med leveringstiden. Vi havde overhovedet ikke regnet med så stor en respons og så mange ordrer. Det resulterede i noget længere lev.tider, som naturligvis ikke er godt nok. Det har vi arbejdet ihærdigt på at løse og har da også fået bragt tiderne betragteligt ned. Ny støvlefabrik og en tre-dobling af dragtkapacitet har vi også under indkøring.
Der sker hele tiden udvikling og vi lytter intenst til kunder om deres forslag og ønsker.
Vi VIL være bedst og det koste hvad det vil. Derudover er det vores mærkesag at kunder bliver tilfredse - 100% tilfredse....
Omkring Mikkel G's dragt - ja så havde Mikkel jo fuldstændig ret - den første dragt var slet ikke god nok - derfor fik Mikkel en ny og samtidig fik lov at beholde den gamle.
Vore forventninger til kvaliteten og konstruktion er meget højere end kundernes - derfor indgår vi ingen kompromis med design og udførelsen.
I de mange år jeg har kørt MC, har jeg set utallige grumme eksempler på hvordan kunder IKKE skal behandles. Ligeså hvordan såkaldte mærkevarer, halter på kvalitet og slidstyrke.
Desuden bliver Dainese's cunsumer produkter IKKE syet i Italien, men derimod i Ukraine.
Til oplysning kommer noget af verdens bedste læder fra "læderprovinsen" Sialkot i Parkistan - Hvorfor vi har valgt D-Wears produkter netop SKAL produceres her.
Der vil altid ske fejl - det sker for alle producenter - forskellen er bare hvordan disse fejl behandles og hvordan kundens situation bliver betragtet og behandlet.....
Mvh.
Thomas E.
apr 2005
Og jeg er ret sikker på at jeg vil vælge Dragtdesigneren.
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 73
Dragtdesigneren