Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dragtdesigneren
  • #1   29. jul 2008 jeg har fået lavet en dragt af ham og den er rigtig fin og go kvallitet smiley

• #2   29. jul 2008 Hvordan er kvaliteten og sikkerheden ?
    her tænker jeg på i forhold til alpinestars, dainese, osv hvis man skulle tage en asfalt kure tur...

• #3   29. jul 2008 jamen altså læderet er rigtig tykt og af god kvallitet.. Og sikkerheden er os i top der er alle de ting som der også er i alpinestars osv. de slækker ikke pp deres kvallitet. Og mht en tur i asfalten så skal jeg ikke prøve det:) men det er ikke skod dragter han laver

• #4   29. jul 2008 Nemlig... Så som skkerheden.
    Men altid noget at du er tilfreds C...

• #5   29. jul 2008 han laver dem jo bare efter de mål man giver ham..

• #6   29. jul 2008 Okay... Altid godt med andres mening...
    Håber på andre også for ja har bedt ham om et udkast til min kommende drakt men vil helst være helt sikker inden at jeg bestiller...
    Derfor godt med andres meninger inden det er for sent at ombestemme sig...

• #7   29. jul 2008 yeah:)

• #8   29. jul 2008 Kig også her

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=67114

• #10   29. jul 2008 Kan kun sige kanon service, og kanon pasform NÅR den er kørt til., man skal ikke tro at forbi man køber en ny mål syet dragt så sidder den perfekt med det samme, DEN er stram i starten men efter nogle gange med en god læderfedt og en 1-2 måneders brug så sidder den som var den malet på.

jeg har selv købt fra thomas, alias dragtdesigneren, og jeg køber også min næste dragt af ham..

just my 50 cent.

Kenneth

• #11   29. jul 2008 Syninger er tilsyneladende noget lort, der var en der væltede på sturup her for en måneds tid siden, egentlig ikke noget alvorligt styrt og dragten fik overfladiske skræmmer men men men .... den gik op i syninger hvilket er skandaløst for en 2mdr gammel dragt, om det er et enkeltstående tilfælde som fejl i tråden eller noget andet skal jeg ikke kunne sige det, men helt fejlfrie er de dragter altså ikke

• #12   29. jul 2008 Min første dragt tog 4½ måned om at blive syet. Ja, 4½ måned hvor 6 uger var lovet..
    Kvalitet af sygningerne, samlingerne var så ringe at allerede after 3 uger, var sygningerne gået op flere steder og samlingen ved halsen lavede næsten helt sår på halsen, hvis man ikke brugte halskrave..

Jeg klagede, og fik leveret en ny ens dragt efter 7 uger..
    Den har jeg kørt med siden og den har jeg været tilfreds med.

• #13   29. jul 2008 I kan jo læse nogle af de tests Bike laver, de viser tit at selvom der står ninja Daineger Lewis og alt muligt andet dyrt, så er det ikke ensbetydende med at det er top kvali og top sikkert.

• #15   30. jul 2008 Jeg har haft en prøvedragt Thomas og jeg fik lavet som en af de første dragter, og den passer dårligt da den ikke er målt efter mig, men det var for at teste slidtage og det har den klaret super flot.
    Min nye dragt sidder som skræddersyet på mig , og det skal den også for den er jo skræddersyet smiley

• #16   30. jul 2008 Fisseminister:
    Vi har haft flere crashtest af vore dragter efterhånden.
    1. Repsol dragt - styrt med 110 km/t - overfladiske skrammer - personen er uden mén og skrammer.
    2. Speed dragt - styrt med ca. 50 km/t - få ridser i dragten - personen uden skrammer og mén.
    3. En af vore første dragter - styrt med ca. 40 km/t - få ridser - personen OK og uden mén.
    4. Chris-dragt - Styrt på Sturup Raceway med ca. 50 km/t - Personen gled direkte på syning og sled denne over. Dette skabte en åbning til foer på ca. 10 cm. Personen er ok og uden mén - dvs. dragten gjorde sit arbejde. Få ridser i dragten. Dragten er repareret og forstærket på vores regning. Kunden er tilfreds.
    5. Handske test af PP551. Personen styrtede med ca. 90 km/t og fik en slem glidetur. Hanskerne klarede sig til UG og beskyttede hænderne som ingen skrammer fik.

Jo - Som alle andre har vi også haft nogle startproblemer, bl.a med leveringstiden. Vi havde overhovedet ikke regnet med så stor en respons og så mange ordrer. Det resulterede i noget længere lev.tider, som naturligvis ikke er godt nok. Det har vi arbejdet ihærdigt på at løse og har da også fået bragt tiderne betragteligt ned. Ny støvlefabrik og en tre-dobling af dragtkapacitet har vi også under indkøring.

Der sker hele tiden udvikling og vi lytter intenst til kunder om deres forslag og ønsker.

Vi VIL være bedst og det koste hvad det vil. Derudover er det vores mærkesag at kunder bliver tilfredse - 100% tilfredse....

Omkring Mikkel G's dragt - ja så havde Mikkel jo fuldstændig ret - den første dragt var slet ikke god nok - derfor fik Mikkel en ny og samtidig fik lov at beholde den gamle.

Vore forventninger til kvaliteten og konstruktion er meget højere end kundernes - derfor indgår vi ingen kompromis med design og udførelsen.

I de mange år jeg har kørt MC, har jeg set utallige grumme eksempler på hvordan kunder IKKE skal behandles. Ligeså hvordan såkaldte mærkevarer, halter på kvalitet og slidstyrke.

Desuden bliver Dainese's cunsumer produkter IKKE syet i Italien, men derimod i Ukraine.

Til oplysning kommer noget af verdens bedste læder fra "læderprovinsen" Sialkot i Parkistan - Hvorfor vi har valgt D-Wears produkter netop SKAL produceres her.

Der vil altid ske fejl - det sker for alle producenter - forskellen er bare hvordan disse fejl behandles og hvordan kundens situation bliver betragtet og behandlet.....

Mvh.
    Thomas E.

• #17   30. jul 2008 Takker for jeres erfarringer og ikke mindst dig Thomas E.
    Og jeg er ret sikker på at jeg vil vælge Dragtdesigneren. smiley

• #18   30. jul 2008 Thomas - Dragtdesigneren. E - Ros til dig for dit inlæg og saglighed ;o))

• #19   16. jul 2009 Har samme problem med min dragt, en revner i syninger

Kommentér på:
Dragtdesigneren

Annonce