844 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Leveringstid på potte, surt opstød! Leveringstid på potte, surt opstød!

Jeg kører ud til min forhandler fredag den 27. juni for at købe en ny potte med mere lyd da jeg godt vil have udskiftet min standardpotte. Forhandleren ringer til importøren imens jeg er derude og jeg accepterer leveringstiden på 3 uger da potten er ikke er på lager i DK. Betaler med det samme for potten. Bliver ringet op af forhandleren, onsdag den 23. juli, at nu var potten kommet hjem. Fedt! Kommer hjem fra ferie, kører derud dagen efter og ser at der på emballagen står at den passer til zx9r 98-01. Jeg har en årg. 2002 og dette blev importøren også gjort opmærksom på ved bestilling. Jeg gør forhandler opmærksom på dette men han siger at der måske er sat en forkert typebetegnelse på og jeg kunne tage den med hjem og prøve. Jeg kører hjem med potten og nej, den passede ikke! Kørte ud med potten i lørdags, og som lovet ringede forhandleren i dag for at fortælle mig at importøren har ferie i denne uge! Jeg gider ikke at vente endnu 4 uger for at få en ny potte så er sæsonen jo næsten slut så nu har jeg bestilt en potte i Tyskland, og der er leveringen ca. 10 dage og den er oveni købet billigere.
Efter denne oplevelse vil jeg fremover handle udenfor landets grænser ved udstyr og tilbehør hvis dette ikke er lagerført i DK.
Kan oplyse at forhandleren står uden skyld da det er importøren som har fejlet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leveringstid på potte, surt opstød!
Kommentér på:
Leveringstid på potte, surt opstød!

Annonce