648 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar

10. feb 2006 Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.370
Lidt blandet? Lidt blandet?
Hvor tit vasker i jeres mc? Selv skyller/tørre jeg over 2-3 gange om ugen og giver den en grundig vask ca. 1 gang om md. og en polering 3-4 gange om året.
Hvad renser i jeres bremseskiver med??
Og hvad med jeres tøj? Synes selv jeg forsøger alt holde jakken nogenlunde insekt fri, men der går sku ikke længe inden man ligner en fra en b-horror film med gult-grønt-rødt insekt snask overalt, og jeg kører endda med kåbe. Hvad med jer på fighter/chopper/naked bikes?? I er vel næsten helt smurt ind efter bare en lille tur..
Martin
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
Renser bremseskiver med vand og sæbe. Er der kommet fedt på dem, får de noget bremserens.
En fugtig klud kan fjerne meget i kombinationen med knofedt. Og nej, det er ikke så slemt. Langt de fleste rammer hjelmen.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Vedr insekter og tøj??? Hvad er problemet, man myrder nogen fluer, det efterlader spor. De fleste forsvinder i denførste regnbyge og resten gør det ud for alle de klistermærker "racerrøvene" klistrer på deres tøj
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
Max en gang om måneden - forlygte og baglygte bliver vasket efter behov. Behovet opstår når man ikke kan se eller ses i mørket.
<i>Hvad renser i jeres bremseskiver med??</i>
Jeg renser aldrig nogensinde mine bremseskiver - for det kan bremseklodser ikke tåle. Jeg kører med sintermetal klodser, og de mister bremseeffekt MEGET nemt ved at man hælder alt muligt på dem.
<i>Og hvad med jeres tøj? Synes selv jeg forsøger alt holde jakken nogenlunde insekt fri, men der går sku ikke længe inden man ligner en fra en b-horror film med gult-grønt-rødt insekt snask overalt, og jeg kører endda med kåbe. Hvad med jer på fighter/chopper/naked bikes?? I er vel næsten helt smurt ind efter bare en lille tur..</i>
Jeg kører naked bike, og mit tøj bliver kun vasket når det er regnvejr og jeg tilfældigvis bliver fanget i det. Jeg har lige fået ny heldragt, og den er super ventileret - så den vasker jeg nok lidt oftere selv da jeg ikke kommer til at køre i regn med den...
Det skal nok lige nævnes at jeg kører over 20.000 km om året på min MC - uden nogensinde at tage den for transportens skyld.
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.370
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Sådan!!!! de selvkørende reklamesøjler skal sgu have en godyl gang lak:-)
På os andre fluebefængte MC-ister, kan man da idet mindste se, at vi kører:-) --- og så kan man jo altid skrabe nogle af, hvis man bliver sulten
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.370
Lidt blandet?