648 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Lidt blandet? Lidt blandet?

Hvor tit vasker i jeres mc? Selv skyller/tørre jeg over 2-3 gange om ugen og giver den en grundig vask ca. 1 gang om md. og en polering 3-4 gange om året.

Hvad renser i jeres bremseskiver med??

Og hvad med jeres tøj? Synes selv jeg forsøger alt holde jakken nogenlunde insekt fri, men der går sku ikke længe inden man ligner en fra en b-horror film med gult-grønt-rødt insekt snask overalt, og jeg kører endda med kåbe. Hvad med jer på fighter/chopper/naked bikes?? I er vel næsten helt smurt ind efter bare en lille tur..

Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt blandet?
  • #1   28. jul 2008 Vasker den når den trænger.

Renser bremseskiver med vand og sæbe. Er der kommet fedt på dem, får de noget bremserens.

En fugtig klud kan fjerne meget i kombinationen med knofedt. Og nej, det er ikke så slemt. Langt de fleste rammer hjelmen.

• #2   28. jul 2008 MC-vask efter behov, dog helst ikke mere end en gang pr. uge.

Vedr insekter og tøj??? Hvad er problemet, man myrder nogen fluer, det efterlader spor. De fleste forsvinder i denførste regnbyge og resten gør det ud for alle de klistermærker "racerrøvene" klistrer på deres tøj smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #3   28. jul 2008 <i>Hvor tit vasker i jeres mc? Selv skyller/tørre jeg over 2-3 gange om ugen og giver den en grundig vask ca. 1 gang om md. og en polering 3-4 gange om året.</i>

Max en gang om måneden - forlygte og baglygte bliver vasket efter behov. Behovet opstår når man ikke kan se eller ses i mørket.

<i>Hvad renser i jeres bremseskiver med??</i>

Jeg renser aldrig nogensinde mine bremseskiver - for det kan bremseklodser ikke tåle. Jeg kører med sintermetal klodser, og de mister bremseeffekt MEGET nemt ved at man hælder alt muligt på dem.

<i>Og hvad med jeres tøj? Synes selv jeg forsøger alt holde jakken nogenlunde insekt fri, men der går sku ikke længe inden man ligner en fra en b-horror film med gult-grønt-rødt insekt snask overalt, og jeg kører endda med kåbe. Hvad med jer på fighter/chopper/naked bikes?? I er vel næsten helt smurt ind efter bare en lille tur..</i>

Jeg kører naked bike, og mit tøj bliver kun vasket når det er regnvejr og jeg tilfældigvis bliver fanget i det. Jeg har lige fået ny heldragt, og den er super ventileret - så den vasker jeg nok lidt oftere selv da jeg ikke kommer til at køre i regn med den...

Det skal nok lige nævnes at jeg kører over 20.000 km om året på min MC - uden nogensinde at tage den for transportens skyld. smiley

• #4   28. jul 2008 Puha Knud. Skam ingen problemer med insekt betrukket læder, men troede nu det var jer "lædervæste" med flest påsyede emblemer smiley

• #5   28. jul 2008 Michael:-)

Sådan!!!! de selvkørende reklamesøjler skal sgu have en godyl gang lak:-)

På os andre fluebefængte MC-ister, kan man da idet mindste se, at vi kører:-) --- og så kan man jo altid skrabe nogle af, hvis man bliver sulten smiley

• #6   28. jul 2008 i racer der ud af..;-)

Kommentér på:
Lidt blandet?

Annonce