1.038 visninger
|
Oprettet:
Ducati 748? {{forumTopicSubject}}
Er ved at finde ny mc, og det ligger meget op, at det skal være en 748'er der skal stå i garagen fremover. Først og fremmest vil jeg høre fra folk med erfaring - er den pengene værd? Ydelses mæssigt har den jo ikk meget at sige i forhold til japserne? Og hvad med reservedele? Koster de fuldstændigt åndsvagt?
Og sidst men ikke mindst - forskellen på modellerne? Der er jo både 748, 748R, 748 SP, 748 SPS og 748 Biposto. Og er Biposto'en den eneste der er født med passagersæde (hvis man kan kalde den lille måtte det, hehe)?
På forhånd mange tak, vh Stephan.
apr 2008
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 182
jul 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 56
Biposto'en er egentlig bare en alm. 748, ikke noget med ekstra udstyr i form af Öhlin eller carbon? Der skal man over i SP, SPS og R?
Bare i orden Hjorth, det er jo også meget brugbar info for mig;)
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 986
748 (748 biposto) er en lækker motorcykel, selvom den som du selv siger ikke ikke ahr de samme kræfter som mange andre mc. Men så har den til gengæld så meget andet (som du jo nok også selv har fået øje på siden du tænker på at købe én). Men den er stadig fin og hurtig, mna skal jo også huske at afmåel det i forhold til den motorcykel man kommer fra...
748 / 748 biposto er den almindelige 748 med bagsæde
748 s, sp, sps har opgraderinger f.eks i form af affjedring, styreboks, motordele..
748r er en racermaskine
mvh Allan
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 986
Ja biposto er den almindelige. Öhlins osv skal man finde på de andre - men er jo af og til eftermonteret på 748biposto af den tidligere ejer også..
jul 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 56
Det med hvilken mc jeg kommer, gør ikk duc'en for svag. Har pt. knoldhopperen, og så CBX 550 med 65 hk, så nok også en god ide at hoppe over på Duc'en i stedet for en R1 eller lignende.
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 152
Tandremme skiftes senest hvert andet år (og det er ikke svært at gøre selv, endsige dyrt) - km-tal for tandremsskift afhænger lidt af model, men det er mit indtryk, at de fleste når to-årsgrænsen først.
\Michel
Ducati 748?