{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.314 visninger | Oprettet:

TV2 lige før... {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der lige for de narhoveder? De er sgu da for dumme at høre på..deres argumenter for at køre sådan....ja undskyld jeg siger det, men man må fandeme håbe de smadrer ind i et træ før de rammer andre....damn it..take it to the track..... pyyh, undskyld mit sprog, men skulle lige have lukket raseriet ud..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TV2 lige før...
  • #1   31. okt 2005 Den cykel var herinde fra! Den CBR600 med 900 motor der er sat til salg!
    Håber sq han enten kører galt, eller at han bliver taget! Magen til idioti har jeg sq ikke set længe!
    Kan kun tilslutte mig det betjenten sagde med "mindre begavet". Hold da kæft de var dumme at høre på!

    Inden i flamer mig så husk det er et offentligt forum, dvs der er ingen grund til at svine andre til fordi de har en anden mening end dig! Men det der de 2 mcister havde gang i kan jeg slet ikke tilslutte mig!



    gider ikke poste i 3 indlæg!
    Lad os holde os til det første!


  • #2   31. okt 2005 De burde nok ha brugt lidt af deres lommepenge på en gang banekørsel istedet. Det de havde gang i virkede ikke vildt smart...

  • #3   31. okt 2005 Indrøm det bare, det er sgu´da lidt for cool........men tosset!
    Men bare vent det bliver sikkert mere udbredt pgr. det der åndsvage klippekort fis!


  • #5   31. okt 2005 Nej det er overhovedet ikke cool!
    De ødelægger alt for os andre!
    Følg med i de andre tråde


  • #6   31. okt 2005 Er helt enig med Sebastian....de giver os alle et dårligt ry ved at køre sådan! Desuden ville jeg fandeme selv blive gal hvis jeg kom kørende i bil og der kom sådan en imod mig

  • #7   31. okt 2005 Jeg skal da ikke sidde og spile hellig... Vi kan vel allesammen li´ at gi den lidt gas en gang imellem.. Kan vi ikk???
    Men det der er squ for meget. Alting med måde smiley


  • #8   31. okt 2005 Smukt sagt, Kim V smiley

  • #10   31. okt 2005 Man burde aflevere en intelligens prøve før man kunne få et kørekort, man kan kun håbe de smader sig selv og ingen andre, mage til idiote skal man lede længe efter eller hvad det er jo ligefør man hører om det dagligt, senest i Nørresundby, hvor 2 blev dræbt, Sørgeligt.

  • #12   31. okt 2005 Hmmm.....

  • #13   31. okt 2005 Jøses en mere uden hjerne, det er det jeg siger der er flere end man regner med, for satan de skulle ha tæsk med (noget tungt)

  • #14   31. okt 2005 Eigil har du ikke fattet hvorfor vi foragter deres udtalelser og opførsel på tv eller skal vi skære det ud i pap for 120 gang

  • #15   31. okt 2005 Slap nu helt af....... brug krudtet på en "modkampagne" istedet for. Få noget spalteplads i en af de store aviser, evt noget lokal tv og så ta´ den derfra.... Den almindelige befolkning har jo kun hørt sagen fra én side. Lad dem møde os der kører mere ansvarligt. Det er nu der er fokus på os mc´ister.....udnyt det.

  • #16   31. okt 2005 Er selv ikke en engel... men må råde folk med sådanne tendenser som i station 2 at tage på bane... Det er det eneste rigtige...

    Har også prøvet 100ccm gocart det er også hylt... smiley

    mc-hilsen Offslow


  • #18   31. okt 2005 Eigil

    Det er muligt du har ret, men man behøver sgu da ikke sætte alle andres liv på spil for at udleve sit kick eller hvad F..... i kalder det


  • #19   31. okt 2005 Derfor behøver vi jo ikke at stille os op på Tv og nærmest bede om at få det endnu mere svært som motorcykelist. Nu har politikere og politiet jo endnu en grund til at lave endnu flere love imod os. Så næste gang der kommer stramninger kan vi jo bare takke tumperne fra TV. Ja Tonny de sgulle sgu ha nogle over knæet sådan nogle umodne snothvalpe.

  • #21   31. okt 2005 Til "Sebastian [Odense] G"
    Citat: dvs der er ingen grund til at svine andre til fordi de har en anden mening end dig!
    Magen til idioti har jeg sq ikke set længe!
    Kan kun tilslutte mig det betjenten sagde med "mindre begavet". Hold da kæft de var dumme at høre på!
    Citat slut.

    Hvis ikke det er at svine andre, hvor går grænsen så??
    Mvh Alasdair




  • #22   1. nov 2005 wrrrrrrooooooummm TV2 har talt...Wrrrrrrrroooooooummmm
    Alle mc`ister er tossede.
    Fanden tage den medie manipulation der foregår,altid kun fra 1 side.
    Desværre gør de 2 fyres udtaleser det ikke nemmere at overbevise folk om at vi ikke mangler et gen der fraholder os at hive håndtaget i bund.
    At det er totalt sindsygt er der vel enighed om ik?Men hvorfor faen er der så så mange klip tilgængelig på nettet. Jeg vil vove min ene cylinder på at det sgu ikke er de 2 alene der har lavet alle dem, ergo må der være flere, der må jo også være nogle "kunder" der vil se det!!
    Har vi ikke alle en løs højrehånd når vi er kommet på den rigtige side sydpå? Hvor er grænen mellem vanvid og det acceptable?
    240-300 km/t på autobahn er ok...eller.
    Men helt ærgeligt, hvad er nyheden imorgen? Bilister der køre midt på vejen fordi de absolut skal tale i mobil.?

    Et emne som dette kunne der tærskes langhalm på,og jeg må hellere stoppe.
    Men uheldigt er det at det kommer op at vende netop som der i disse år hvor mc er ved at blive "anerkendte". Men måske er det netop derfor
    Tv2 det er en ommer!!!


  • #24   1. nov 2005 Sig mig Sebastian [Odense] G, hvad bruger du din mc til? at stå der hjemme i garagen eller? Sys satme altid du er så røv hamrende hellig og kedelig, vi er enige i man ik stiller op i sådan program for at fortælle "vi" ligger og kører 200+km/t, men du skal satme da ik sige til mig du aldrig køre frisk kørsel ude omkring markerne? du er der lige med det samme, altid!

    Og ønske dem døde???????????????? Hvad er det for noget bs, for god sake!

    - lonk


  • #25   1. nov 2005 kunne være rigtig fint hvis nu politikerne kommer med en øvre grænse for effekt på mc´er nu her! eller andet tiltag!
    Det bliver diskuteret i samfundet og ve dpolitikerne ivrigt de næste mange uger


  • #26   1. nov 2005 Tim
    Stop det der!
    Du kan ikke dømme mig og min kørsel på min mc! Som alle der har mc er fartgale!!

    Den bilver brugt til daglig transport! Har en del familie i jylland, bor selv på fyn!
    Jeg vil ikke risikere at få mit pap taget eller at få et klip. ligeledes har jeg STOR respekt for ulykker da jeg har været indlagt i LANG tid pga en bililst der ikke så mig og svingede ud foran mig! Ramte ham med 70km/t og ved hvordan det føles. Er det grund nok til dig?!?!?


    Hvis der skal gives gas, sker det på bane! Fx en tur til polen eller lignende!


  • #27   1. nov 2005 til alasdir
    Jep! Så det også selv. Den var ikke smart! Det beklager jeg! Sagt i arrigskab lige efter udsendelsen. Nok en reaktion, da jeg har det sådan at folk der sætter andres liv på spil fordi de selv vil vinde et eller andet! Det respekterer jeg på ingen måde! De klip de viste på station 2 kan på ingen måde forsvares!!!!
    uanset så blev der i samtlige klip sat andres liv på spil, fordi en enkelt person lige skulle have sit ugentlige kick! Det er sygt man kun kan tænke på sig selv!
    Det kan heller ikke forsvares med "føreren har styr på det" osv, for der er alt for mange faktorer som en fører IKKE kan have styr på på offentlige veje! så det netop går ud over uskyldige!

    Er der fx nogle der tænker på at der er mange billister der forveksler mc´er med dobb lygter! De tror det er en bil på lang afstand! Men istedet er det en mc med dobb lygter der er tæt på!
    Biler fra sideveje! Dyr der render over vejen! cyklister der slingrer osv osv! Den kørsel kan ikke forsvares!


  • #28   1. nov 2005 Man kan jo ikke lade være med at kommentere dette emne alligevel.
    Sebastian: "kunne være rigtig fint hvis nu politikerne kommer med en øvre grænse for effekt på mc´er nu her! eller andet tiltag!"
    "Er der fx nogle der tænker på at der er mange billister der forveksler mc´er med dobb lygter! De tror det er en bil på lang afstand!"
    Hvad med én lygte,(så du selv havde oplevet at en bil var kørt ud foran dig, det kunne jo være ) vi bliver jo tit forveklet med en scooter af bilister.
    Hvorfor er det nu lige at der skal lovgives?Så vidt jeg ved er der da sat fartgrænser. Hvorfor skal en flok til tider inkompetente politiker altid sætte sig til stemmeknapperne fordi at en sag bliver blæst op i medierne,som alt andet er det folks holdninger der skal ændres, og det har historisk vist at det er umuligt at gennem lovgivng at ændre holdninger.
    Det bedste ville være en debat, der viste alle andre, at de 2 mc`ister ikke repræsentere de 98% "almindelige" mckørere.
    At lovgive mod højre effekt af mc er og vil blive mig en gåde, når samme aldersgruppe kan sætte sig ind i toptunet BMWhatever, eller sågar et køretøj med en vægt på max 3500kg.
    Jeg har da tilid til de danske politiker, men må samtidig indse at medierne ofte styre dem i ofte ikke helt gennemtænkt løsning.
    Jeg håber, at jeg stadig kan overhale en bil uden at chaufør sætter pegefingeren til hovedet(hvis han/hun kan slippe mobiltelefonen)
    Lad os alle stå sammen og bruge den mørke og mc tomme vinter til at overbevse at vi mckøre faktisk er mennesker der kan tænke, opføre os fornuftigt og tænker på andres ve og vel.
    Og inden man begynder at tilsøle hinanden med beskyldniger eller ukvemsord, så kan jeg ikke lade være med at tænke på noget fra min kristendomstime i folkeskolen: "Lad ham/hende der ikke har syndet kaste den første sten"


  • #29   1. nov 2005 Tillid til Politikere og røvhullerne (politiet), Som finder på en masse såsom, at alle der kører chopperstilen er rockere eller det er farligt at gå til fodboldt. Gu er vi ej rockere eller gu er det ej farligt at gå til fodboldt, Gu er vi ej alle ligesom de to tumper fra TV. Det her var endnu et forsøg på et skræmmebillede fra stikirenddrengene (politiets). Det bliver kun sagt fra politiet i et forsøg på at få (lyve) sig til flere resoucer. Tillid til førnævnte - aldrig.

  • #30   1. nov 2005 Søren jeg er helt enig!
    Det har jo også været oppe før med en drosling. Da blev det afvist, da statistikkerne viste af uheld ikke havde noget med HK at gøre!
    Problemet er bare nu her, at sådan som programmet blev vist, da kunne man meget vel forestille sig at der ville komme en reaktion på den ene eller anden måde!


  • #31   1. nov 2005 Aha. Du har forstået det som om at jeg vil have en lov om øvre effekt! Det vil jeg ikke!!!
    Det skal ikke læses sådan! Det skal læses som om "at det ville være pissetræls hvis de kom med et tiltag!"
    Det var ment ironisk jo, men det er svært at gennemskue når det læses på tekst!


  • #32   1. nov 2005 S.G. sådan forstod jeg det også det med en øvre grænse smiley altså at du ville lægge loft på det. Det er også ok, hvis set kan få politikerne til at holde sin kæft så stemmer jeg på max 200 hk ;))

  • #33   1. nov 2005 ja, da jeg skrev det var det ironisk ment, men svært at se når man lige læser det smiley
    Har godt nok givet nogle misforståelser da smiley


Kommentér på:
TV2 lige før...

Annonce