932 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

HJÆLP.. NYE DÆK Sønderjulland/Tyskland HJÆLP.. NYE DÆK Sønderjulland/Tyskland

Hej,
Jeg sidder og skal have byttet dæk inden min tur hjem på onsdag!
Er der nogen af jer der har set nogle gode tilbud i sønderjylland er nordtyskland?
Alle svar modtages med kyshånd!

Go sommer...
OneStep

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP.. NYE DÆK Sønderjulland/Tyskland
  • #1   21. jul 2008 Du smutter en tur 10km syd for Flensborg....

http://www.motorradtechnik.de/

Hvis kommer med løse fælge kan de skifte dækkene uden aftale, ellers skal du booke tid på værkstedet..

• #2   21. jul 2008 Simpelt.....du tager ned til wilhelmsen i översee lige syd for grænsen...Der kommer du bare ind fra gaden, og får dæk monteret billigt. Morten fik sit sports attack monteret og afbalanceret for 1100 dkr... Men ring lige derned og spørg om de har dit dæk på lager...

Men de er hurtige og billige og let at finde...

• #3   21. jul 2008 Jep... det er de samme som jeg linker til... Fik blot og vide, at hvis man kommer forbi og DE skal afmontere hjulene, så skal der bookes tid... kommer man med løse følge, så kommer man bare.....

men altid god ide og tjekke om de har dækkene på lager

• #4   21. jul 2008 (link fjernet)

også skal du ned til den butik som hedder stop + go der handler jeg dæk super flinke flok....

• #5   21. jul 2008 Erling: ah ok.....vi kommer også altid med løse fælge

• #6   21. jul 2008 Kevin: Får du dem monteret på løse fælge eller komme du forbi på MC'en? og hvad er prisen på dækkene?

Om man skal køre det ene eller andet sted er jo ligegyldigt, men hvis der er penge og hente på at vælge det ene sted frem for det andet, så var det jo værd og overveje...

• #7   21. jul 2008 der er penge at spare ved at komme forbi bare med fælgene.... men man kan også komme på cyklen.... de har altid haft tid til en når man kommer.. og når man er fra dk er det som om de har tid lige pluselig hehe...
    sådan var det i hvertfald sidst.. da havde de ikke rigtig tif. men da han fandt ud a jeg var fra DK var det noget andet. så sprang han middag over hehe..

• #8   21. jul 2008 Kevin: Ja, sjovt nok er nordtyskere faktisk glade for os i dk...vi lægger faktisk mange penge hos dem....så de tjener flere penge på os end tyskerne. Tyskerne har ikke penge som de havde tidligere....tror det er derfor.

• #9   21. jul 2008 Du kunne jo prøve dette sted er altid blevet behandlet rigtig godt her.
    Böwadt & Hansen Gmbh & Co. KG
    Heideland 12
    24976 Handewitt OT Weding
    Tel. 0461-94240
    Fax 0461-92753

Hilsen Alan

• #10   25. jul 2008 Hej Igen.
    Tusind tak for alle svarene....En tur fra Gråsten til Stockholm med blankt fordäk föltes som ret idiotisk, så tipsene var velgörende.
    Jeg körte ned til Wilhemsen i Oeversee. Fik en pris på 314€ for 120/70 17r + 180/55 17r Brigdestone BT-021. Det var når jeg bare kom på MC'en og de tog hånd om resten. Han satte så også lige nye bremseklodser i bag (+26€) og luftede forbremsen ud, der var jo lidt tid tilbage på den time jeg skulle betale for.
    Det viste sig imidlertid at ham jeg fik prisen af ikke havde taget nik for monteringen..PIS...men da jeg påpegede det var der ingen sure miner, ham der gav mig den förste pris indrömmede blankt fejlen og jeg fik differencen retur!
    Se det er service!!!! Kan kun anbefale dem, desuden er de Triumph forhandler så de ved hvad de laver på den!
    Hyg
    Bo

Kommentér på:
HJÆLP.. NYE DÆK Sønderjulland/Tyskland

Annonce