{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Import og går motoren i stykker {{forumTopicSubject}}

Jeg har checket en del MCer i i galleriet - og jeg syntes det virker som om at mange af de importede MCere har haft motorproblmer, bla har 2 stk GPZ 500ére brændt motoren af - har de her meget velholdte tyskermaskiner med lavt kmtal det problem at har stået for meget stille???

Nogle der har erfaringer/holdninger ?

vh

Lars

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import og går motoren i stykker
  • #1   28. okt 2005 Min TLR kommer fra tyskland, den havde kun kørt 5000km, da den kom til DK for 6 mdr siden... Nu har den kørt 9000km, og den køre som en drøm...
    -Michael

• #2   28. okt 2005 Jeg har en Hornet og jeg købte den i år, hvor dan havde gået 6000km siden 1998. Nu har den gået knap 12000km og der er, 7-9-13, ingen problemer. Jeg tror, det er tilfældigt, men skift olie, tændrør og filtre - så burde den være i vinkel :o)

• #3   30. okt 2005 som anders skriver, start med at skifte tændrør olie og juster motoren. men jo har man oplevet tyskere på træf er man nervøs ved at købe deres cykler. kold motor=start/fuld hane/omdrejningsbegrænser/sluk. ny øl. af med potterne og prøv igen. grundet deres lave priser er der mange der har minus respekt for deres cykler. og det ses. men mange er da også glade for deres cykler, og behandler dem ordentligt

Kommentér på:
Import og går motoren i stykker

Annonce