1.039 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

så fandt jeg nr plade til min mc så fandt jeg nr plade til min mc

en her inde jeg havde byttet min suk 1100w med havde hvist lige glemt at fortælle mig at der var nr.plade på den mc jeg byttede mig til ....... så da jeg skulle ned efter nr,plade var den sku ikke afmeldt .... han kørte rundt på suk 1100w med pladen ...og den er uden afgift...dygtig dreng..... og det er over 3 måneder siden ... han undskyldte med at han havde haft travlt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så fandt jeg nr plade til min mc
  • #1   18. jul 2008 Man tør efterhånden ikke købe ting privat mere... syntes snart det er dagligt man hører om ting i den stil...

bare surt at man ikke tør lave en privat handel og spare en slat penge smiley

• #2   18. jul 2008 Mr. White

Det er da bare at gøre det ordentligt. Enten foretager man selv omregistreringen. følges med køber på motorkontoret eller sælger skidtet uden plader, som man derefter afmelder.

Sværere er det ikke!

• #3   18. jul 2008 jeg havde en 1100w uden afgift ... og han havde en 750 gsxr der var brændt ........vi byttede og jeg gik igang med at bygge den brændte op igen ..... troede ikke han havde gemt pladen .... da den var splittet af ... men den brugte han på den uden afgift..... fik sku en lang næse da jeg idag stod nede på motorkontoret og ikke kunne få plade til mc.en ... den er ikke afmeldt og der er betalt fors.og vægt afgift .... så måtte jeg lige et smut til århus... ville ikke snyde dig sagde han ... du kunne jo bare havde ringet ..RINGET..... vidste sku da ikke han havde en plade... og at han kørte med den.........

• #4   18. jul 2008 hold kæft et fjols.............. han skulle bare rykeks rundt

• #5   18. jul 2008 Knud: jo men det burde bare ikke være nødvendigt...

• #6   18. jul 2008 Det er ikke det smarteste man har hørt, sikke en risiko at løbe.

Under alle omstændigheder var det vel ham selv det var gået ud over hvis der var sket noget? Den ville jo alligevel først stå i dit navn når du havde omregistreret den i dag.

• #7   18. jul 2008 Dr. White:

Det kan du da have ret i, men jeg har handlet hele mit liv, og en ting har jeg da lært: Hvis du vil sikre et bestemt forløb om aftaler, så må man tage kontrollen smiley

• #8   18. jul 2008 Sjovt, da jeg købte min oplevede jeg noget lignende, jeg havde den stående flere måneder uden plader, da jeg jo ikke havde noget kort turde jeg ikke indregistrere den (Rygrad som en regnorm)

Da jeg så endelig var ved at være klar med kortet, fik jeg den synet og på motorkontoret for at hente pladerne ..... så kiggede damen på mig og sagde at hun kun kunne lave en omregistrering, da der var plade på MC´en ...... SUK, så kunne jeg ikke få en plade før den anden var indleveret, eller ejer havde afleveret en erklæring om bortkommet nummerplade .... der gik lige lidt ekstra tid inden jeg kunne komme ud og køre.

Kommentér på:
så fandt jeg nr plade til min mc

Annonce