1.308 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Kim I
Kim I
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Størrelse på motorcykel Størrelse på motorcykel

Jeg kører på en Virago 700 som er for lille, jeg er 2m og 110 kg, og søger derfor en anden motorcykel, det må gerne være en anden type, men hvilken vil i anbefale ?.
Det kunne jo tænkes at der var en der ville bytte med et eller andet.
kim.ibsen@pc.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse på motorcykel
  • #1   17. jul 2008 Noget offroader, en af BMW GS modellerne eller KTM. m.m.

• #2   17. jul 2008 En xtx'er? den er så høj at jeg tvivler på at jeg kunne køre ordentligt på den smiley

• #3   17. jul 2008 Jeg er selv 1.95 og 95 kilo.

Jeg fiser rundt på min "lille" Honda, og jeg har intet problemer vedr højde osv. Så den vil jeg stærkt anbefalde. Måske en nyere endda? Tvivler stærkt på at de har ændret designet så meget på den.

Nå jo. Jeg har ikke lyst til at møde dig i en mørk gade.. haha

God vind skipper!

• #4   17. jul 2008 BMW F-modeller er gode til høje mennesker. Er selv 190 cm og 105 kg. Har en gammel BMW F 650 ST. Den er en højbenet fætter, og den sidder man godt på, når man er en høj starut.

• Kim I
    Kim I Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #5   17. jul 2008 Tusinde tak for anbefalingerne, jeg vil straks gå på jagt
    mvh. Kim

• #7   17. jul 2008 jeg er 195 og en dødvægt på 115-120 kg. jeg kan godt være på min Honda VFR800, ellers skulle du måske overveje en honda cbr1100xx super blackbird, der er masser af plads på syntes jeg smiley

• #8   17. jul 2008 Ja, jeg er så også de 2 meter, og vægetn er lige gået ovenud for hvad vores digitalvægt kan klare (130+) og jeg har det godt på Blackbirden, jeg har lige fået monteret et sæt der lige hævede styret ca. 3 cm, og sidder nu perfekt.

• #9   17. jul 2008 En Virago pilot må tætter beslægtet med cruiser folk, mon ikke en VL 1500 vil være en alternativ? Alle snakker jo fra SIT hjærte, det vil jeg også gøre. Jeg har en ven på ca. 2m og 135 kg. Når han sætter sig på min VL1500, tror man, at cyklen er skabt for ham.

• #10   17. jul 2008 Den eneste grund til jeg ikke købte blackbirden, var at det var min første cykel, og syntes nok at det var bedere at starte i det "små" men næste gang jeg skal handle bliver det helt sikkert en super blackbird..

• #11   17. jul 2008 De fleste større custom cykler og især dem med fremflyttersæt er der masser af plads til os langbenede drenge (og piger).

Men ellers er der jo Suzuki V-Strom'en, Honda's CBF modeller (ikke helt så høje som V-Strom), Honda Varadero i den lidt dyrere ende.

• #12   17. jul 2008 193 cm og 110kg og jeg må sige, at jeg aldrig har siddet så godt som på min Blackbird.

• #13   17. jul 2008 har du prøvet at sætte et fremrykker sæt på viragoen?... det kan altså gøre rigtig meget sådan et...

Kommentér på:
Størrelse på motorcykel

Annonce