{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Ang. aktivitet (eller mangel derpå) {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der ved om profiler, hvor ejeren ikke har logget sig ind i lang tid, bliver slettet??

Det jeg mener er, at jeg synes ofte man støder på en prfil, hvor der ikke har været aktivitet i et år eller mere, og jeg synes det er lidt fjollet at lade folk beholde deres profil hvis de alligevel aldrig bruger den, eller galleriet til noget. Det optager jo plads for pokker??

Er der regler for det, eller hvad mener i andre???

(endnu en god grund til hjælpe-admins smiley )

Heidi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. aktivitet (eller mangel derpå)
  • #1   26. okt 2005 det er sgu sikkert for at få ekstra penge fra tipsmidlerne! hehe!
    Har tænkt på det samme!

• #2   26. okt 2005 Heidi, mangler du da mere plads ??

Profiler her fylder jo ikke for en 5øre, og selv om brugeren ikke er aktiv lige pt. så kan det stadig være interessant at læse/se deres profil.
    Så jeg kan ikke helt se problemet, ud over måske.. at du har for meget tid.. smiley

• #3   26. okt 2005 Enig med Heidi!
    Det er sgu da mega TRÆLS, (ja jeg er fra Jylland), at finde en spændende profil, og så kan man glemme alt om at komme i kontakt med vedkommende. Da man ser at det er over et år siden der sidst har været aktivitet på profilen.

Peter med hensyn til at have for meget tid, mener jeg da netop at det er aktuelt hvis ikke man skal spilde sin tid.

• #4   26. okt 2005 kan godt se hva du mener heidi, men som der også bliver sagt fylder de jo ikk ret meget og kan godt lide at have et bredt udbud af cykler man kan sidde og se på..

• #5   26. okt 2005 kan også godt følge heidi man burte være bare lidt aktiv
    her inde for at være her.
    det er lige før det er bedre med fakere dem kan man da snakke med ? ved ikke om hvad.
    men de er der da.
    giv dem et år og hvis de ikke her været her inde så skulle de slettes de kan nok ikke huske de har en profil her inde aligevel ellers har de sku nok glemt deres login navn.
    hilsen rené c

• #6   26. okt 2005 Hmm... Mc-Galleri er vel et galleri, hvor man udstiller sin mc - ikke nødvendigvis et "chat"-rum. Altså, galleriet er vel henvendt til folk som vil vise/se motorcykler og netop giver muligheden for at oprette en den - forummet er vel bare en ekstra feature!

Ang. det med at hvis man finder en spændende cykel og man så ikke kan henvende sig til vedkommende... Tja... Jeg syntes personligt, at det er fedt at kunne se en mc i flere forskellige farver og hvordan hver enkel har stylet deres cykel. Her kan man få gode ideer, inspiration - og så er det for så vidt mig lige meget om han ikke kan svare. Alternativet er, at man var "detaljen" foruden - og så vil jeg hellere det andet.

Kan ikke rigtigt se problemet i det, da det hverken vil gavne eller skade forummet at der er nogle profiler som ikke er aktive regelmæssigt! Hvis det f.eks. ryger ud, så vil de jo stadigvæk ikke blive mere aktive i forummet eller til at svare på evt. spørgsmål på profilen. I mine øjne er det eneste problem at finde en måde at kunne gøre de "inaktive" bruger lidt mere aktive på en eller anden måde samt at komme "fake"-profilerne til livs.

• #7   26. okt 2005 ...Dog kunne man sætte en grænse på f.eks. 2-3 år - eller hvis cyklen skulle dukke op herinde igen ved evt. salg

• #8   26. okt 2005 *SLASK* Peter E (Allinge)
    Så kunne jeg fandme lære det hva... hmmm bryder mig egentlig ikke om den måde du taler på, ret nedværdigende synes jeg, men lad nu det ligge. det var som sådan bare et forslag OG et spørgsmål, men jeg kan sagtens se hvad i mener med at det er fedt at have noget at kigge på eller nogle oplysninger om de pågældende MC'er.

Og Torben, det er præcis det jeg mener ---> en fed mc, cool, jeg kontakter ejeren for at spørge hvordan og hvad han/hun har gjort... men, personen har ikke været online i 2 år og svarer ikke på post eller indlæg i profilen.

undskylder meget hvis jeg støder nogle med dette indlæg, det var ikke det der var min plan.

fortsat god aften

• #9   26. okt 2005 Thomas S.
    Ja du har fat i noget der, jeg kan godt se hvad du (og i andre) mener.
    Det er da hyggeligt at se billeder og få inspiration.
    Ok, nok bare mig der var lidt smålig da jeg lagde indlægget op. Og som sagt tidligere, det var mest ment som et spørgsmål.

• #10   26. okt 2005 Det er bare helt i orden smiley Det er ikke noget du behøver at undskylde for, hvis det var henvendt til mig også.

• #11   26. okt 2005 jeg synes det er i orden heidi! prøv at se sådan en som den her!
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=10

oprettet samme dag som sidst online! hvad fanden skal de herinde! men det er sgu sikkert også sådan en møgunge som kommer med faker mc'er

• #12   26. okt 2005 Ronnie, jep, det er sådan noget som det jeg mener. Han/de generer jo som sådan ikke nogle, men han/de gør jo som sådan heller ikke nogen gavn

Kommentér på:
Ang. aktivitet (eller mangel derpå)

Annonce