{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.479 visninger | Oprettet:

kørende fotovogn {{forumTopicSubject}}

Har hørt om en der blev knaldet af en fotovogn ikke en varevogn som dem der holder inde i siden af vejen men en personbil der kørte foran lige som vedkommende skulle til at overhale blizet den ud af bagruden 1500kr+et klip nu er de godt ved at være dygtige de dumme svin er der andre der har hørt om dem eller fået et dyrt billed tilsendt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kørende fotovogn
  • #1   14. jul 2008 ja jeg har også hørt at en mand på 80 år skulle have set fabeldyret elvis for mange år siden men jeg tror mere på julemanden end en mand der kan danse og synge smiley
    ej gas til side, jeg tror du har formuleret dig forkert grand d. der er jo flere der har set elvis men det er LÆNGE siden.

men tilbage til fotovognen... kunne vel være muligt.

• #3   14. jul 2008 Det lyder usandsynligt, men ikke umuligt:

HVIS noget sådant skal finde sted, skal polisen jo måle den relative hastighed mellem den kamouflerede fotovogn og den trafikant, de måler på, hvilket er knapt så enkelt, som at måle fra en stationær fotovogn, som ikke bevæger sig. Under alle omstændigheder bliver usikkerheden på en sådan måling betydeligt større, end i det stationære tilfælde ...

-men måles man til 200+, bliver det nok vanskeligt at tørre overskridelsen af på måleusikkerheden ... smiley

• #4   14. jul 2008 Det er rigtig at i politiet video vogne kan de filme bag ud, det blev vist i går på dk 4

• #5   14. jul 2008 Djævelen antager mange sære former og figurer, så hvorfor ikke en rullende statsautoriseret pengemaskine smiley

Kim.

• #7   14. jul 2008 Fotovogne / fartkontroller vil altid være der, sålænge folk ikke overholder fartgrænserne. Og midlerne bliver snedigere og snedigere.

Så jeg vil ikke kalde dem "dumme svin" hvis de en dag bon'er mig for en overtrædelse. MAn kan jo bare holde fartgrænsen. Og de passer jo blot deres arbejde.

• #9   14. jul 2008 vil nu heller ikke kalde politiet for svin fordi de gør deres arbejde og vi andre ikke overholder de fartgrænser der er. det er jo vores egen skyld at vi får de bødet vi nu får smiley
    men sys tit man læser om at folk sys de er nogle spassere og store idioter.. men hva den dag der er indbrud i jeres hus/lejlighed eller cyklen bliver stjålet.. er politiet så gode nok til at hjælpe eller er de stadig nogle svin som godt må hjælpe smiley

• #10   14. jul 2008 Proxie >> *LOL* Jeg har også en gang spurgt om vi ikke bare kunne afregne kontant med det samme. Det var underligt nok heller ikke populært... Muligvis fordi at jeg virkede ligeglad?!

Det ville ellers have været smart - så havde jeg sluppet for besværet med netbank og girokort og alt det der.

Kommentér på:
kørende fotovogn

Annonce