3.479 visninger
|
Oprettet:
kørende fotovogn {{forumTopicSubject}}
Har hørt om en der blev knaldet af en fotovogn ikke en varevogn som dem der holder inde i siden af vejen men en personbil der kørte foran lige som vedkommende skulle til at overhale blizet den ud af bagruden 1500kr+et klip nu er de godt ved at være dygtige de dumme svin er der andre der har hørt om dem eller fået et dyrt billed tilsendt
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 171
ej gas til side, jeg tror du har formuleret dig forkert grand d. der er jo flere der har set elvis men det er LÆNGE siden.
men tilbage til fotovognen... kunne vel være muligt.
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 152
HVIS noget sådant skal finde sted, skal polisen jo måle den relative hastighed mellem den kamouflerede fotovogn og den trafikant, de måler på, hvilket er knapt så enkelt, som at måle fra en stationær fotovogn, som ikke bevæger sig. Under alle omstændigheder bliver usikkerheden på en sådan måling betydeligt større, end i det stationære tilfælde ...
-men måles man til 200+, bliver det nok vanskeligt at tørre overskridelsen af på måleusikkerheden ...
mar 2008
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 28
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 42 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.725
Kim.
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
Så jeg vil ikke kalde dem "dumme svin" hvis de en dag bon'er mig for en overtrædelse. MAn kan jo bare holde fartgrænsen. Og de passer jo blot deres arbejde.
mar 2007
Følger: 49 Følgere: 47 Emner: 68 Svar: 515
men sys tit man læser om at folk sys de er nogle spassere og store idioter.. men hva den dag der er indbrud i jeres hus/lejlighed eller cyklen bliver stjålet.. er politiet så gode nok til at hjælpe eller er de stadig nogle svin som godt må hjælpe
sep 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 516
Det ville ellers have været smart - så havde jeg sluppet for besværet med netbank og girokort og alt det der.
kørende fotovogn