Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det mc marked bare totalt dødt?
  • #1   9. jul 2008 Får du ingen henvendelser??

• #2   9. jul 2008 Intet der er ikke en der har ringet

• #3   9. jul 2008 Samme her, folk vil gerne bytte med bil, men ingen vil købe og min pris ligger under alle andre af samme årgang/km - så det er vist en død periode!

• #4   9. jul 2008 Fandme irreterende står og skal have mig en ny mc smiley Tager ud til nogle forhandlere i morgen og høre dem hvad de siger til det..

• #5   9. jul 2008 Okay.. Hvor irriterende.

Jeg har lige sat min til salg, og har fået flere henvendelser... Men okay, min er fra 2008 og har kun kørt 1.405 km.. og så har jeg sat den hammer billigt, fordi jeg skal bruge pengene til hus!!!

Men markedet er vidst ikke hvad det har været, man skal ihvertfald sælge super billigt, jeg mister ihvertfald en del på min, gør helt ondt at tænke på det, he he... men sådan er livet smiley

Men håber du finder den rigtige køber, held og lykke med det smiley

Mvh
    Gert

• #6   9. jul 2008 ja det står pænt stille for tiden, er ellers normalt først i industriferien at det sker. mon ikke det er fordi det er så billigt at købe mc nu og at folk bare ikke har så mange penge længere.

• #7   9. jul 2008 Kontaktede også flere forhandlere, men hold op nogle bundpriser de vil give, men okay hvis de skal kunne sælge til bare lidt over den pris jeg har den til, så kan de jo også kun give små beløb for den!!!

• #8   9. jul 2008 Aiii Gert.....har din kvinde vundet ? Og du må sælge bike ?
    :S

Ai gazz smiley

• #9   9. jul 2008 Markedet er ved at være mættet indtil videre. Jeg gætter på at når vi nærmer os slutningen på sæsonen, så er der endnu flere der vil af med deres cykler med endnu lavere priser til følge.

Hvis jeg var dig, ville jeg vente til tidligt forår 2009. Der kommer der nok gang i markedet for brugte MC'ere igen, når folk vejrer forårsduft og trang til ny cykel. De to ting følges som regel ad.

• #10   9. jul 2008 ja man må siger at det er købers tid, for man kan virkelig få en lækker cykel til få penge og det er lige meget hvad man så er til....

• #11   9. jul 2008 Har bare ikke tid til at vente hehe

• #12   9. jul 2008 Hej Brian. Ja, sån' kan det sgu gå, he he.. Ej, det er sgu mig selv der tog beslutningen, det er det økonomisk rigtige at gøre smiley

• #13   9. jul 2008 Brugtpriserne har i mange år lagt alt for højt. Man kommer stadig af med op mod 120000 for en R1 fra 98, men for kun 30000 mere har man en R1 fra 05 istedet med færre km flere hk osv, det er jo galskab.

Og et punkt mere som efterhånden er kendt for at være grunden til dødt marked. suzuki....

• #14   9. jul 2008 Nicholai P : Suzuki, he he... Ja, det er der jo nok noget om... De har sgu nogle gode priser smiley

• #15   9. jul 2008 de kunne bare godt have ventet med at falde smiley ikke sjovt når man er tvunget til at sælge og der er mangel på købere.

• #16   9. jul 2008 Ledte efter en R6 da jeg ville have ny, de er også faldet lidt, men var stadig alt for højt pris sat..så valgte jeg den nuv. i stedet smiley

• #17   9. jul 2008 Det er totalt dødt hvis man har en mc der er over 2 år gammel
    jeg har også dk's billigste honda rebel 450 til salg troede den ville være væk på en uge til den pris :O(

• #18   9. jul 2008 Claudius> Troede også jeg havde DK's billigste GPZ 600 R..men nej..ingen henv...og den var BILLIG :S

• #19   9. jul 2008 Men folk kan sige hva Fa'en de vil om at suzuki bare får dem hjem til bedre pris og det er samme kvalitet osv osv. Min kammerats gsx 600f skulle stå hos mig mens han var på ferie, og han sagde så at jeg bare kunne ta en tur. Det skal siges at det er samme årgang hans har gået 5000km mindre og er mindst ligeså velholdt som min. men jeg havde samme oplevelse som hvis jeg kom fra min fars seat toledo 1,9 tdi fra 2002, og så over i min citroen zx 1,9 diesel fra 1994. Havde aldrig drømt om at forskellen var så høj, også mht finish osv.

Men faktum er at folk tænker mere på pris end alt andet når de skal handle

• #20   9. jul 2008 jeg er temmelig sikker på , det er noget vi skal til at vende os til......priserne på nye cykler falder og renten stiger + mange har en aftale med et forsikrings selskab om billig start forsikring. Det bliver nok desværre lige så dyrt at handle/eje mc som det altid har været med bil

• #21   9. jul 2008 Jeg vil da ellers gerne bytte med en bil...

• #22   9. jul 2008 det er nok mange der køber kineser end japaner .... fordi de kan få en hel mc for hvad vi giver for ny kæde og dæk

• #24   9. jul 2008 Tja skal ikke udelukke at det har noget med sagen at gøre. men omvendt er thundercatten os bygget op på de fzr 600 modellen fra ca 94, så på det punkt burde de egentlig være ens i udvikling

• #25   9. jul 2008 Den er vel som sådan heller ikke ekstremt billig...Hvis du sælger den for 68000 har afskrivningen ikke engang været 6000 om året.... Det er 500.- om måneden for at have mc... Det er jo ingenting.... Folk er efterhånden ved at finde ud af at brugtpriserne længe har været alt for høje....

• #26   9. jul 2008 har man ikke altid sagt Honda Yamaha Kawasaki Suzuki kan ikke lige huske med de to sidste...

nå men det var jo ikke rigtig det debatten var om..

• #27   9. jul 2008 Don T:
    nu er knastkæde kun noget man skifter en gang til uorginal som holder. desuden er dette noget som suzuki også har på flere af deres modeller, desuden har suzuki været rigtige gode til at brænde ensretter af som vi andre skifter dæk..

• #28   9. jul 2008 JEG vil gerne bytte §!!!!!! He he.
    T

• #30   9. jul 2008 Anders Kerteminde:
    Jeg har da lige et par gode råd vedr dit salg. du skal ikke tage det som kritik, men udelukkende som et godt råd.
    Når jeg ser en cykel som din, så går jeg ind og tjekker profilen. Du har billeder af din cykel der får skiftet motor ude på en terrasse eller hvad det nu er..!!!!! Det er sgu ikke helt smart, sådan rent signal mæssigt. Den røde lampe lyser. Sådan en cykel skal efter de fleste mening laves i et fint og rent værksted, helst et der ligner et laboratorium. Det ville være med til at sælge din cykel.
    En anden ting. Dit firben på tanken er fedt for nogen, men kunde kredsen er mindre end hvis det ikke havde været der.
    Sidst skulle du tage nogle billeder i solskin, evt med farver i baggrunden der matcher eller står godt til den blå i cyklen.
    RS
    ps - der er ikke noget galt i at du har lavet cyklen på terrassen, men folk kan opfatte det lidt sjusket, og de kender dig jo ikke allesammen.

• #31   9. jul 2008 århhh fuck - og sorry. så ikke du havde revet de mærker af. My bad
    RS

Kommentér på:
Er det mc marked bare totalt dødt?

Annonce