Farligsport på dagsbasis (TRYG) {{forumTopicSubject}}
Hej Alle!
Jeg skal op og køre lidt på sturup her d. 10/11 - og vil i den forbindelse godt lige have tegnet en Farlig Sport forsikring, så jeg er dækket hvis jeg skulle være så uheldig at komme lidt galt af sted. Jeg har taget kontakt til mit forsikrings selskab (tryg), for at høre om jeg ikke lige kunne tegne den på en dagsbasis - efter lang tids venten fik jeg svaret at jeg kan få lov til at tegne den i en måned??? til den nette sum af 500kr. Årlig koster den 1700kr!?
Min almindelig ulykkes forsiking dækker desværre ikke - selvom jeg ekstra har tilvalgt motorcykelkørsel i den. Det vidste jeg egentlig godt på forhånd, men jeg havde den opfattelse at det kunne lade sig gøre at tegne den der farlig sport på dagsbasis.
Så nu vil jeg gerne høre fra jer hvad gør i osv? Er mest interesseret i tryg kunder - har læst forum tyndt, og set at der er andre selskaber hvor dette åbenbart kan lade sig gøre, men jeg kan jo desværre ikke nå at skifte
Er lidt sent ude men den seneste uges strabasser i trafikken og på padborg park, fik mig lige op af stolen....
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 33 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 948
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 17
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.935
jeg er ret sikker på at der er selskaber der kan gøre det på dagsbasis..
selv hvis du skal ud og kære go-kart med firmaet eller rødderne til polterabend, så skal du have farlig sport forsikring, for at være dækket..
så det må kunne lade sig gøre at få på dagsbasis.
tag ikke til takke med hvad dit eget selskab kan tilbyde, find nogle andre der har hvad du skal bruge
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.079
Jeg vil følge dit forslag Peter S og tage kontakt til andre selskaber for at høre nærmere omkring noget dagsdækning, har altid været godt tilfreds med tryg pga jeg har kunne holde rimelig fair priser for en ung studerende som mig. Men nu må jeg sq lige kigge det efter i sømmene....
Tak for inputs alle sammen... Flere modtages gerne
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
spørg hellere én gang for meget end .......
mener min dækker motorsport , som fører af mc
også ved Tryg mener å endda min er billigere på årsbasis end dine 1700kr
endags forsikringer kan da aldrig svare sig
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.079
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
Jeg har forsikring ved CODAN
Farligsport på dagsbasis (TRYG)