{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Farligsport på dagsbasis (TRYG) {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Jeg skal op og køre lidt på sturup her d. 10/11 - og vil i den forbindelse godt lige have tegnet en Farlig Sport forsikring, så jeg er dækket hvis jeg skulle være så uheldig at komme lidt galt af sted. Jeg har taget kontakt til mit forsikrings selskab (tryg), for at høre om jeg ikke lige kunne tegne den på en dagsbasis - efter lang tids venten fik jeg svaret at jeg kan få lov til at tegne den i en måned??? til den nette sum af 500kr. Årlig koster den 1700kr!?

Min almindelig ulykkes forsiking dækker desværre ikke - selvom jeg ekstra har tilvalgt motorcykelkørsel i den. Det vidste jeg egentlig godt på forhånd, men jeg havde den opfattelse at det kunne lade sig gøre at tegne den der farlig sport på dagsbasis.

Så nu vil jeg gerne høre fra jer hvad gør i osv? Er mest interesseret i tryg kunder - har læst forum tyndt, og set at der er andre selskaber hvor dette åbenbart kan lade sig gøre, men jeg kan jo desværre ikke nå at skifte smiley

Er lidt sent ude men den seneste uges strabasser i trafikken og på padborg park, fik mig lige op af stolen....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farligsport på dagsbasis (TRYG)
  • #1   7. jul 2008 Det kan godt være jeg er sær ;-), men er 500 kr. ikke godt givet ud?

• #2   7. jul 2008 Samme mening som Nikolai F. Jeg ville umiddelbart tro, at det var MEGET dyrere at tegne sådan en forsikring.

• #3   7. jul 2008 prøv at hør et andet selskab ..

jeg er ret sikker på at der er selskaber der kan gøre det på dagsbasis..
    selv hvis du skal ud og kære go-kart med firmaet eller rødderne til polterabend, så skal du have farlig sport forsikring, for at være dækket..

så det må kunne lade sig gøre at få på dagsbasis.

tag ikke til takke med hvad dit eget selskab kan tilbyde, find nogle andre der har hvad du skal bruge smiley

• #4   7. jul 2008 Det handler heller ikke så meget om de 500kr, jeg kunne aldrig finde på at tage afsted uden at være dækket! Men nu mente jeg lige at have læst at andre kunne tagne dagsbasis, så derfor skulle jeg lige høre. Jeg er jo fattig studerende så de 1700kr årligt i ekstra ulykkes forsikring er mange penge for mig, og de 500kr er et latterligt beløb for en måneds dækning. Det er alligevel begrænset hvor mange ulykker jeg laver ud over at køre motorcykel.

Jeg vil følge dit forslag Peter S og tage kontakt til andre selskaber for at høre nærmere omkring noget dagsdækning, har altid været godt tilfreds med tryg pga jeg har kunne holde rimelig fair priser for en ung studerende som mig. Men nu må jeg sq lige kigge det efter i sømmene....

Tak for inputs alle sammen... Flere modtages gerne

• #5   7. jul 2008 er du iøvrigt ikker på farlig sport dækker motorsport ?
    spørg hellere én gang for meget end .......

mener min dækker motorsport , som fører af mc
    også ved Tryg mener å endda min er billigere på årsbasis end dine 1700kr
    endags forsikringer kan da aldrig svare sig

• #6   7. jul 2008 Nej det er osse det jeg mener, men enten så vil de ikke sige hvad der kan lade sig gøre billigere - har haft fat i 2 forskellige hos tryg nu. og lige meget hvordan jeg vender og drejer den får jeg at vide at "Man SKAL have farlig sport for at være dækket på bane" - og en af mine venner der osse skal med har lige fået at vide at hans heltids-ulykkeforsikring dækker (osse ved TRYG). Så enten har de ikke styr på så vældig meget ellers så er det bare mig der ikke fatter at få lavet en ordentlig aftale..

• #7   9. jul 2008 tror jeg gav mellem 500-800 kr ekstra på min ulykkesforsikring. for at være dækket ved motorsport...
    Jeg har forsikring ved CODAN

Kommentér på:
Farligsport på dagsbasis (TRYG)

Annonce