haderslev motorkontor (skat) {{forumTopicSubject}}
Er der ikke nogen andre derude som har haft "fornøjelsen" at møde de sur afgifts damer hos told og skat i haderslev? Som MC forhandler er jeg derude et par gang om ugen, og så synes jeg, at det kan ikke være rigtig, at jeg betale mange..(ja, tit, ALT for mange penge) til dem derude, men alligevel har ALDRIG fået hvad jeg vil beskrive som god service. Ikke så meget som et smile. Jeg synes ikke, at det kan passe, at vi skal finde os I det uhøflige, dårlige og ALT for langsomt service hos skat i Haderslev.
Nu snakker jeg KUN om dem på venstre side...altså afgifts damer. Dem på højre side, (som har med nummerplader at gøre) har godt nok haft det svært i starten, men er kom rigtig godt efter det, og de prøver at være flink og smilende, og også hjælpsom. Det gøre det lettere for kunder til at acceptere de nogen gang laaaang ventetid og frusteration af at køre det mange km
(bare for at få fx.: en nr. plade til en knallert som ta' mindre end 5 min i expedition og koster kun kr. 90,-) Her i sæsonen har vi travlt, og vores tid er kostbar...ja, sådan er det, men for alt det tid og penge, er det for meget at forvente en høflige betjening og en lille smile??? Lad mig høre jeres mening og negativ oplevelser, jeg har nemlig været i kontakt med chefen hos Skat i Odense, men uden flere klage "kan hun ikke rigtige gøre noget ved det". Jeg har taget det første skridt, så "spring på vognen" og give mig flere exampler, så at vi kan få rettet op på de damer derude hos Skat. Det er, efterhånd, os der betale deres løn!
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.926
Så jeg er nok ikke til megen hjælp, men kunne ikke lade være at kommentere på det alligevel
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 534
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.041
maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
PS...you WISH I would let you could sniff my vagina!!
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 38 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
De kan jo også være stresset, og dermed kommer til at virke sure.
Jeg ved det jo ikke, for jeg har ikke været der.
jan 2005
Sandra:
Flabet? Det er sgu da flabet at hænge hårdarbejdene mennekser ud på et offentligt forum. Du nævner arbejdsstedet og den skranke de står og arbejder ved..Så mangler du vel bare at skrive deres navn også..
Har du et problem med de mennesker så vis dog stil og almindelig høflighed ved, at gå ned for at tale med de mennekser..Det kunne måske hjælpe på dit problem..
At efterlyse dårlige oplevelser på et offentligt forum for efterfølgende mennesker, at falde dem i ryggen.. Se det er flabet..Og dårlig stil..
Og iøvrigt er din tid vel ikke mere kostbar end alle andre mennesker der skal serviceres på det kontor.
Resten af dit indlæg er rent tidsspilde..
Så tør øjnene. Tal evt. med de mennesker der reelt kan gøre noget ved problemet og kom videre..
Mener jeg..
maj 2007
møjn
jan 2005
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
jan 2005
Mener jeg..
Hilsen
Bonneville.
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
mar 2007
- or bad communication.........
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.076
Jeg er absolut ikke imponeret over SKAT!
maj 2007
GOD WEEKEND, OG KØRE FORSIGTIGT!
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.076
mar 2007
haderslev motorkontor (skat)