{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.608 visninger | Oprettet:

sandra t
sandra t
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

haderslev motorkontor (skat) {{forumTopicSubject}}

Er der ikke nogen andre derude som har haft "fornøjelsen" at møde de sur afgifts damer hos told og skat i haderslev? Som MC forhandler er jeg derude et par gang om ugen, og så synes jeg, at det kan ikke være rigtig, at jeg betale mange..(ja, tit, ALT for mange penge) til dem derude, men alligevel har ALDRIG fået hvad jeg vil beskrive som god service. Ikke så meget som et smile. Jeg synes ikke, at det kan passe, at vi skal finde os I det uhøflige, dårlige og ALT for langsomt service hos skat i Haderslev.
Nu snakker jeg KUN om dem på venstre side...altså afgifts damer. Dem på højre side, (som har med nummerplader at gøre) har godt nok haft det svært i starten, men er kom rigtig godt efter det, og de prøver at være flink og smilende, og også hjælpsom. Det gøre det lettere for kunder til at acceptere de nogen gang laaaang ventetid og frusteration af at køre det mange km
(bare for at få fx.: en nr. plade til en knallert som ta' mindre end 5 min i expedition og koster kun kr. 90,-) Her i sæsonen har vi travlt, og vores tid er kostbar...ja, sådan er det, men for alt det tid og penge, er det for meget at forvente en høflige betjening og en lille smile??? Lad mig høre jeres mening og negativ oplevelser, jeg har nemlig været i kontakt med chefen hos Skat i Odense, men uden flere klage "kan hun ikke rigtige gøre noget ved det". Jeg har taget det første skridt, så "spring på vognen" og give mig flere exampler, så at vi kan få rettet op på de damer derude hos Skat. Det er, efterhånd, os der betale deres løn!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  haderslev motorkontor (skat)
  • #1   5. jul 2008 har været hos Skat i Haderslev mange gange efterhånden grundet mit firma arbejder med busser, og vi har adskillelige toldbehandlinger hver måned - jeg har endnu aldrig haft problemer, snarere tværtimod!!!
    Så jeg er nok ikke til megen hjælp, men kunne ikke lade være at kommentere på det alligevel smiley

• #2   5. jul 2008 Jeg kommer også af og til deroppe (søge afgift på mc'er), og kan kun give dig ret, Sandra.. Ind i mellem er de virkelig stride, og virker ikke særligt behjælpelige og ved næsten ikke om de gider kigge på ens papirer. Det er sq da derfor de er der!! Jeg synes ikke de er specielt flinke deroppe ihvertfald.

• #3   5. jul 2008 Get a life...

• sandra t
    sandra t Tilmeldt:
    maj 2007

#4   9. jul 2008 I have a life, derfor er den alt for kort for at spille på fx. bagateller hos motorkontoret...og klam flabet menesker som dig...møjn!
    PS...you WISH I would let you could sniff my vagina!!

• #5   9. jul 2008 Vi er alle sammen mennesker.......og det er de også....for hver action, vil der jo være en reaktion..
    De kan jo også være stresset, og dermed kommer til at virke sure.
    Jeg ved det jo ikke, for jeg har ikke været der.

• #6   9. jul 2008 Tinna: Jeg er enig.

Sandra:
    Flabet? Det er sgu da flabet at hænge hårdarbejdene mennekser ud på et offentligt forum. Du nævner arbejdsstedet og den skranke de står og arbejder ved..Så mangler du vel bare at skrive deres navn også..

Har du et problem med de mennesker så vis dog stil og almindelig høflighed ved, at gå ned for at tale med de mennekser..Det kunne måske hjælpe på dit problem..

At efterlyse dårlige oplevelser på et offentligt forum for efterfølgende mennesker, at falde dem i ryggen.. Se det er flabet..Og dårlig stil..

Og iøvrigt er din tid vel ikke mere kostbar end alle andre mennesker der skal serviceres på det kontor.

Resten af dit indlæg er rent tidsspilde..

Så tør øjnene. Tal evt. med de mennesker der reelt kan gøre noget ved problemet og kom videre..

Mener jeg..

• sandra t
    sandra t Tilmeldt:
    maj 2007

#7   10. jul 2008 Hej Bonneville, det er dejlig at du har en mening...Men jeg er ikke bare en som ikke svar igen, og i vores land har vi alle ret til at sige vores mening...heldigvis. Det er alt for mange, pga folk som dig og mig, som ikke tør gøre eller sige noget. Du skal også vide, at jeg har ALDRIG faldt nogen i ryggen, at jeg HAR talt med dem i Haderslev, MANGE gang, og tro mig, hvis jeg vidste hvad de hed, vil jeg hellere end gerne skrive deres navn her. De representere vores land og arbejder for en STATS STYRET INSTANS, deres løn betales af VORES hårdt tjente skattepenge, så I MIN MENING burde de opføre dem ordenlig. Og nej, min tid er ikke mere kostbar end alle andre, det har jeg ikke sagt...Det var for os alle sammens skyld at jeg skrev i først omgang. Og når det har ikke hjulpet at snakke med vedkommende, HAR jeg så snakket med Odense om problemet. Det er hverken flabet eller dårlig stil...det er bare MIN måde at kom videre på. Nu er det din tur.
    møjn

• #8   10. jul 2008 Æhh, min tur til hvad??

• #9   10. jul 2008 Fornemmer man en lille fest, et sted i nærheden....LOL....

• #10   10. jul 2008 Ikke med min deltagelse. Dertil er tråden sgu alligevel for tumpet og uinteressant.

Mener jeg..

Hilsen
    Bonneville.

• #11   10. jul 2008 ,0))

• #12   10. jul 2008 bad karma obviously *GG*
    - or bad communication.........

• #13   10. jul 2008 At betale afgift på en motorcykel er lige som et lotteri. Nogle er heldige, andre er ikke. Jeg har snakket med 3 forskellige steder angående min Fireblade. De har 3 forskellige måder at regne afgiften ud på, da den tidligere har været dansk indregisteret men senere erklæret totalskadet. Det er rystende at det ikke er samme procedure alle steder. Især er jeg nederen over at første gang jeg ringede for at høre om det kunne betale sig, fik jeg en pris der kun var knap halvdelen af den pris de nu forlanger hos SKAT i Aalborg.

Jeg er absolut ikke imponeret over SKAT!

• sandra t
    sandra t Tilmeldt:
    maj 2007

#14   11. jul 2008 Møjn! Endlige...lille pink hingst, tak for din indslag...vidste godt at det var andre derude...og det var egentlig mening med min første "bog". Har aldrig forventet eller ønsket den der stor mudderkastning.
    GOD WEEKEND, OG KØRE FORSIGTIGT!

• #15   11. jul 2008 Ingen tak, hellere en sutter :o)

• #16   11. jul 2008 prøv www.dating.dk i to *GG*

Kommentér på:
haderslev motorkontor (skat)

Annonce