14. jun 2005 Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
Anmeldelse af sejr i århus {{forumTopicSubject}}
Jeg købte d.17/7 et sæt PRO1 tøj og en takachi TK100 hjelm hos sejr.
For det første fik jeg faktisk ingen hjælp, til hvordan jakken skulle sidde og sådan, hvilket resulterede i at den jakke jeg fik, var alt for stor.
Da jeg havde haft mit tøj i 14dage gik jakken i stykker i lommen og det stykke velcro som lukker for halsen faldt af, de to stropper som holder ærmet på foret, blev trukket helt ud i vævningen, bukserne gik op i syningen i termo foret.
Jeg henvendte mig i butikken for at reklamere over dette, der skulle i mellemtiden gå en måned inden jeg kunne få det igen!
Nå men jeg kunne låne en læderjakke af en bekendt i den tid!
Nu gik der så 3 uger, før jeg fik mit tøj igen, men idet at det ikke kunne betale sig, at reparere tøjet fik jeg noget nyt tøj (samme)
Min hjelm gik bagefter så også i stykker!
Den læbe der sidder fra hagen og går langs hjelm-kanten hele vejen rundt gik fra i limningen, den blev indleveret og limet igen! (gjort i butikken)
Den holdte så i 3 dage, så var det samme galt igen! Indlevering igen! Nu med krav om at få en ny hjelm!
Ærligt sagt så havde den en del ridser, idet min kørelærer, væltede den på jorden.
Da jeg så var på vej ud af butikken, råbte ejeren så efter mig, at jeg ikke kunne få en ny hjelm, idet den var så smadret!
Men ridserne var der jo ikke noget at gøre ved, men jeg fik så en ny hjelm efter en del diskussion.
Men nu gik min jakke i stykker igen! Denne gang var det så en lynlås som mistede grebet, og en af de stropper som holder inder-foret manglede en af knapperne, op med den igen!
Nu gik min hjelm op i limningen igen, denne gang blev den så limet af en konsulent fra hjelm forhandleren, denne limning holder dog stadig
Jakken kunne i midlertid ikke laves! Så jeg fik ny jakke, (nummer 3)
Nu gik mine bukser så i stykker, grebet på en lynlås nede på benet som røg af, DET VAR FØRSTE GANG JEG BRUGTE DEM, de blev indleveret og sat et nyt greb på
Men nu gik nummer 3 jakke så i stykker, i lommen igen som nummer 1 gjorde, (brugt 3 gange)
Så var jeg oppe med jakken og sagde jeg at jeg ville have pengene tilbage, ”du kan få noget nyt” lød svaret, men jeg insisterede på, at jeg ville have pengene tilbage!
Til det gik hun så ud i baglokalet for at snakke med ejeren, hun kom tilbage og sagde ”nu får du pengene tilbage, for vi gider ikke sgu ikke mere af det her pis” ment på at jeg kom tilbage med tøjet, når det var i stykker.
Næste svar lød så ”hvis bukserne så går i stykker om 14 dage, kommer du så og vil have pengene tilbage for dem også?” jeg svarede så, at hvis de gjorde jamen så kom jeg da med dem.
Næste svar var ”hvis jeg skriver denne check (på jakken) så kan du ikke få pengene tilbage på bukserne” mit svar lød så, jamen så kommer jeg bare med bukserne.
Hun sagde så til mig ”du vidste det var et billigt sæt”, ja det gjorde jeg, men jeg kender nogle der kører i safety 1’st tøj, bla. Min kørelærer og det er sgu ikke gået i stykker.
Jeg fik langt om længe mine penge tilbage.
Men det jeg vil med dette indlæg er både at fortælle om min opfattelse af det tøj, samt af servicen hos forhandleren!
Jeg kender ikke til hvordan værkstedet er, så det vil jeg ikke give en bedømmelse af
Mit råd er HOLD JER VÆK
Mange hilsner Ronnie Rasmussen (nu lykkelig dainese ejer, købt hos franz kroon)
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.118
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
jan 2004
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 96
jun 2005
jun 2005
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.302
En af knapperne på mit fór er også faldet af - designet er ikke gennemtænkt. Det er dumt at putte tryklåsknapper i noget filt agtigt stof...
Hvilken model havde du, Ronnie?
Hygge
jun 2005
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.302
jun 2005
jun 2005
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Jeg har hørt at de har det sådan at, så længe det kan bevises at man ikke selv har ødelagt det, ja så er det en fabrikationsfejl og så laver de det. Dvs. lynlåse der går op i syningerne og knapper der falder af, eller hvis gore-texen pludselig er utæt... det repper de.
Så kan det godt være Rukka ikke er det smarteste tøj, men kvalien er i top (Ja også prisen, i know!
Ang. Sejr... Sys da nok hende ekspedienten lyder til at være lidt ligeglad med det hele. Måske hun skulle erhverve sig en mc og begynde at bruge noget af det hun sælger?
jun 2005
har svært ved at ro du har fået den service hos sejr
jun 2005
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 120
jun 2005
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
okt 2005
Følger: 1 Emner: 51 Svar: 935
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Jeg køre dog stadig med det gamle sæt en gang i mellem, der er jo lommer i ;o)
jun 2005
Jeg har også i alle mine dage hørt at de skulle være så flinke og rare.
læg også lige mærke til at det ikke er en kritik at værkstedet! det har jeg ikke noget kendskab til, ikke andet end smalltalk!
men problemet er jo bare jeg ikke blev behandlet som en hver anden kunde( følte mig som en lille knægt på 10) jeg har aldrig følt mig så utilpas i en butik som jeg har gjort i denne!
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 432
jun 2005
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
Jeg har selv Saftety First bukser, jakke og 2 sæt handsker.
Intet af det fejler noget, dvs. der sidder en lille plastiksnut på hver jakkelomme, dem trak jeg i når man skulle åbne dem. Det skal man ikke, for det holder de ikke til, man skal tage i lommen. Men det er måske også logik, jeg ved ikke..
Men jeg er hvertfald 100% tilfreds med mit tøj, sidder også fint, pånær handskerne, det er sq nogen underlige størrelser.
Mit ene par er str. XS de sidder ok, det andet er efterårshandsken, her har jeg en S som er den mindste, men den er ALT for stor. Normalt bruger jeg str. M i handsker, sååehhh... ?? Der kunne godt være bedre pasform der!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.966
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
Først og fremmest, - man får hvad man betaler for... noget kan dog findes til "billige" penge på nettet ebay osv.
Jeg har personligt handlet en del hos brdr. Sejr, men det tøj/hjæjm osv. jeg har købt har jeg købt hos Franz Kroons eftf. og der er servicen bare i top. Mit dainese tøj (læder) har haft nogle ikke for stærke haspe i lynlåsene, det er blevet lavet lige så fint og en enkelt syning v. en lynlås gik , det blev lavet uden brok... selv efter 1½ år.
Så kan kun anb. folk at handle der, -
Mht service hos Brdr. Sejr, kan jeg lige som Michael kun nævne at de har været flinke og rare, og meget service mindet. De skaffede endda en ny knastkædestrammer til busaen fra importøren, så jeg kun skulle betale for arb. for at få den skiftet (det var stumper for 3000), - som jeg reelt set på en 6 år gammel mc selv skulle have ofret, men i tidernes morgen var de lavet med en fejl der gjorde at den pludselig kunne blive deffekt.
Thumbs up herfra for det.
mht udstyr til mc synes jeg de er flinke og rare, er man fast kunde der kan man også godt snakke om priserne.
Så Ronnie (Århus), - ved godt at alle folk ikke har lige meget at rutte med, - men hvor meget er din krop og dit hoved værd?
Jeg tør ikke selv gå på kompromis. Mit udstyr blev fornylig testet... og det virkede bare efter hensigten... det var så det uheld.
God vinterpause, til alle bikere herfra!
mvh Offslow
Anmeldelse af sejr i århus