{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Anmeldelse af sejr i århus {{forumTopicSubject}}

Jeg købte d.17/7 et sæt PRO1 tøj og en takachi TK100 hjelm hos sejr.

For det første fik jeg faktisk ingen hjælp, til hvordan jakken skulle sidde og sådan, hvilket resulterede i at den jakke jeg fik, var alt for stor.

Da jeg havde haft mit tøj i 14dage gik jakken i stykker i lommen og det stykke velcro som lukker for halsen faldt af, de to stropper som holder ærmet på foret, blev trukket helt ud i vævningen, bukserne gik op i syningen i termo foret.

Jeg henvendte mig i butikken for at reklamere over dette, der skulle i mellemtiden gå en måned inden jeg kunne få det igen!
Nå men jeg kunne låne en læderjakke af en bekendt i den tid!

Nu gik der så 3 uger, før jeg fik mit tøj igen, men idet at det ikke kunne betale sig, at reparere tøjet fik jeg noget nyt tøj (samme)

Min hjelm gik bagefter så også i stykker!
Den læbe der sidder fra hagen og går langs hjelm-kanten hele vejen rundt gik fra i limningen, den blev indleveret og limet igen! (gjort i butikken)

Den holdte så i 3 dage, så var det samme galt igen! Indlevering igen! Nu med krav om at få en ny hjelm!
Ærligt sagt så havde den en del ridser, idet min kørelærer, væltede den på jorden.
Da jeg så var på vej ud af butikken, råbte ejeren så efter mig, at jeg ikke kunne få en ny hjelm, idet den var så smadret!
Men ridserne var der jo ikke noget at gøre ved, men jeg fik så en ny hjelm efter en del diskussion.

Men nu gik min jakke i stykker igen! Denne gang var det så en lynlås som mistede grebet, og en af de stropper som holder inder-foret manglede en af knapperne, op med den igen!

Nu gik min hjelm op i limningen igen, denne gang blev den så limet af en konsulent fra hjelm forhandleren, denne limning holder dog stadig

Jakken kunne i midlertid ikke laves! Så jeg fik ny jakke, (nummer 3)

Nu gik mine bukser så i stykker, grebet på en lynlås nede på benet som røg af, DET VAR FØRSTE GANG JEG BRUGTE DEM, de blev indleveret og sat et nyt greb på

Men nu gik nummer 3 jakke så i stykker, i lommen igen som nummer 1 gjorde, (brugt 3 gange)
Så var jeg oppe med jakken og sagde jeg at jeg ville have pengene tilbage, ”du kan få noget nyt” lød svaret, men jeg insisterede på, at jeg ville have pengene tilbage!
Til det gik hun så ud i baglokalet for at snakke med ejeren, hun kom tilbage og sagde ”nu får du pengene tilbage, for vi gider ikke sgu ikke mere af det her pis” ment på at jeg kom tilbage med tøjet, når det var i stykker.
Næste svar lød så ”hvis bukserne så går i stykker om 14 dage, kommer du så og vil have pengene tilbage for dem også?” jeg svarede så, at hvis de gjorde jamen så kom jeg da med dem.
Næste svar var ”hvis jeg skriver denne check (på jakken) så kan du ikke få pengene tilbage på bukserne” mit svar lød så, jamen så kommer jeg bare med bukserne.
Hun sagde så til mig ”du vidste det var et billigt sæt”, ja det gjorde jeg, men jeg kender nogle der kører i safety 1’st tøj, bla. Min kørelærer og det er sgu ikke gået i stykker.

Jeg fik langt om længe mine penge tilbage.

Men det jeg vil med dette indlæg er både at fortælle om min opfattelse af det tøj, samt af servicen hos forhandleren!

Jeg kender ikke til hvordan værkstedet er, så det vil jeg ikke give en bedømmelse af

Mit råd er HOLD JER VÆK

Mange hilsner Ronnie Rasmussen (nu lykkelig dainese ejer, købt hos franz kroon)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anmeldelse af sejr i århus
  • #1   22. okt 2005 Godt indlæg. Der er sku for dårligt sådan noget der. Men du endte da med at få pengene igen. Har lige prøvet noget lignende med Bilka, det var dog bare med en ovn. Det tog 4 mdr at få pengene smiley

  • #2   22. okt 2005 ja det er jeg klar over! men selvom at tøjet kun kostede 3000 så burde det sgu ikkegå i stykker gang på gang!

  • #3   22. okt 2005 ... Bruger Brdr. Sejr meget... Service i værkstedet og hos indehaveren Erik, kan jeg ikke brokke mig over. Har altid haft et godt forhold til Erik, men derimod vi jeg give dig ret i at betjeningen hos has datter i udstyrsafdelingen ikke er for god :-/.... Måske hun skulle stramme sig an inden de mister kunder....

  • #4   22. okt 2005 jamen problemet er jo at hun slet ikke selv kører! hun aner jo intet om det! jeg spurgte om hvad der var forskel på min hjælm og en der var 400kr dyrere! det du ser sagde hun! men den dyrere hjælm var så bare lavet af glasfiber!


  • #5   22. okt 2005 vil sige at jeg intet har at sige om værkstedet da jegikke har haft noget at gøre med dem! det jeg har snakket med mekkerne virker de nu meget flinke!

  • #6   22. okt 2005 Og så er man lidt bitter over at have købt PRO1 tøj.. Jeg syntes nu allerede at jeg kunne mærke det ikke var noget specielt godt tøj, da jeg havde fingrerne i det første gang, men nu må det holde så længe det kan.

    En af knapperne på mit fór er også faldet af - designet er ikke gennemtænkt. Det er dumt at putte tryklåsknapper i noget filt agtigt stof...

    Hvilken model havde du, Ronnie?

    Hygge


  • #7   22. okt 2005 jeg ved det faktis ikke


  • #8   22. okt 2005 Og så virker deres størrelse også meeget meeget underlige.. Jeg bruger XL bukser, og L jakke - og jakken er faktisk lidt for stor. Det skal lige siges at jeg altså ikke har nogen stor øl mave eller noget i den stil smiley

  • #9   22. okt 2005 jeg fik en large og den sad som en sort sæk på mig! men hun sagde den var fin


  • #10   22. okt 2005 tøjet kan ses i min profil! sidate to billeder

  • #11   22. okt 2005 Køb Rukka! Så har i aldrig de problemer mere. Jeg har en jakke der snart runder de 10 år og jeg har lige haft den til rep. PÅ DERES REGNING! Det sys jeg sq er service.
    Jeg har hørt at de har det sådan at, så længe det kan bevises at man ikke selv har ødelagt det, ja så er det en fabrikationsfejl og så laver de det. Dvs. lynlåse der går op i syningerne og knapper der falder af, eller hvis gore-texen pludselig er utæt... det repper de.

    Så kan det godt være Rukka ikke er det smarteste tøj, men kvalien er i top (Ja også prisen, i know! smiley


    Ang. Sejr... Sys da nok hende ekspedienten lyder til at være lidt ligeglad med det hele. Måske hun skulle erhverve sig en mc og begynde at bruge noget af det hun sælger? smiley


  • #12   22. okt 2005 har du købt det ved sejr???
    har svært ved at ro du har fået den service hos sejr


  • #13   22. okt 2005 Har du lagt en anmeldse ind ved www.dmcn.dk de har mange anmeldser af forhandler fra hele Danmark

  • #14   22. okt 2005 ja men han ville ikke have den før jeg reviderede den! synes ikke rigtig jeg kan skrive den anderledes, og så samtidig forklare situationen så den har en sammenhæng!

  • #15   22. okt 2005 Nej, det var ikke ved Sejr. Undskyld jeg ikke lige fik det med smiley



  • #16   22. okt 2005 jeg har nu aldrig oplevet problemer hos sejr hverken på værstedet hos erik eller i butikken hos tina, og godt nok kører tina ikke selv, men har siden barnsben boet i den butik, har kendt tina i 20 år snart, har gået i klub med både tina og benny på værkstedet så jeg tror nu nok hun ved en smule om det, dog er det dårligt de ikke bytter et dårligt produkt, det plejer ikke at ligne dem, men igen har hørt en del dårligt om dem deroppe hvilket jeg ikke fatter

  • #17   22. okt 2005 Hvis der er nogen der ikke har råd til det dyre tøj, vil jeg gerne anbefale LOOKWELL til 3000 kr for et sæt, 1500 pr del, det har jeg været meget glad for oghar kørt med det i 10 år nu. Det er godt nok ved at være klar til udskiftning nu og jeg har købt et 2-delt SWIFT sæt til 7000 skr det virker også til at være god kvalitet!
    Jeg køre dog stadig med det gamle sæt en gang i mellem, der er jo lommer i ;o)


  • #18   22. okt 2005 til johnny
    Jeg har også i alle mine dage hørt at de skulle være så flinke og rare.
    læg også lige mærke til at det ikke er en kritik at værkstedet! det har jeg ikke noget kendskab til, ikke andet end smalltalk!
    men problemet er jo bare jeg ikke blev behandlet som en hver anden kunde( følte mig som en lille knægt på 10) jeg har aldrig følt mig så utilpas i en butik som jeg har gjort i denne!


  • #19   22. okt 2005 fik ikke lige sagt at det nye sæt er lædder

  • #20   22. okt 2005 Der var en lidt længere oppe der skrev "man får hvad man betaler for". Det ved jeg nu ikke om er helt sandt. Jeg har tøj fra safety1st, som jeg har købt ved mconline og det er jeg rigtig godt tilfreds med. Og det er jo da ikke dyrt tøj.

  • #21   22. okt 2005 min kørelærer kører også i safety 1´st


  • #22   22. okt 2005 Hmm.. lyder skidt.

    Jeg har selv Saftety First bukser, jakke og 2 sæt handsker.

    Intet af det fejler noget, dvs. der sidder en lille plastiksnut på hver jakkelomme, dem trak jeg i når man skulle åbne dem. Det skal man ikke, for det holder de ikke til, man skal tage i lommen. Men det er måske også logik, jeg ved ikke..

    Men jeg er hvertfald 100% tilfreds med mit tøj, sidder også fint, pånær handskerne, det er sq nogen underlige størrelser.

    Mit ene par er str. XS de sidder ok, det andet er efterårshandsken, her har jeg en S som er den mindste, men den er ALT for stor. Normalt bruger jeg str. M i handsker, sååehhh... ?? Der kunne godt være bedre pasform der!


  • #23   22. okt 2005 ja ind på http://www.dmcn.dk og skriv din anmeldelse !

  • #24   22. okt 2005 hvad skal jeg sige! -
    Først og fremmest, - man får hvad man betaler for... noget kan dog findes til "billige" penge på nettet ebay osv.
    Jeg har personligt handlet en del hos brdr. Sejr, men det tøj/hjæjm osv. jeg har købt har jeg købt hos Franz Kroons eftf. og der er servicen bare i top. Mit dainese tøj (læder) har haft nogle ikke for stærke haspe i lynlåsene, det er blevet lavet lige så fint og en enkelt syning v. en lynlås gik , det blev lavet uden brok... selv efter 1½ år.
    Så kan kun anb. folk at handle der, -
    Mht service hos Brdr. Sejr, kan jeg lige som Michael kun nævne at de har været flinke og rare, og meget service mindet. De skaffede endda en ny knastkædestrammer til busaen fra importøren, så jeg kun skulle betale for arb. for at få den skiftet (det var stumper for 3000), - som jeg reelt set på en 6 år gammel mc selv skulle have ofret, men i tidernes morgen var de lavet med en fejl der gjorde at den pludselig kunne blive deffekt.
    Thumbs up herfra for det.
    mht udstyr til mc synes jeg de er flinke og rare, er man fast kunde der kan man også godt snakke om priserne.

    Så Ronnie (Århus), - ved godt at alle folk ikke har lige meget at rutte med, - men hvor meget er din krop og dit hoved værd?
    Jeg tør ikke selv gå på kompromis. Mit udstyr blev fornylig testet... og det virkede bare efter hensigten... det var så det uheld.

    God vinterpause, til alle bikere herfra!
    mvh Offslow


Kommentér på:
Anmeldelse af sejr i århus

Annonce