988 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "ghost rider"
ghost rider.
Godaften MG Jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan svare på hehe, ville høre hvor mange ghost rider film der er lavet og hvad de forskellige hedder, og jeg snakker selvfølgelig om ham fra sverig...
Godaften MG Jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan svare på hehe, ville høre hvor mange ghost rider film der er lavet og hvad de forskellige hedder, og jeg snakker selvfølgelig om ham fra sverig...
Skrevet af: sebastian l - 12. okt 2009
Ghost Rider
Kan godt være det ikke er mig der følger særlig godt med men, ham GHOSTRIDER Fætteren er det den rigtige der står frem? Hvorfor? og Hvorfor FANDEN sidder han ikke inde?? Nogen der kan svare på det??
Kan godt være det ikke er mig der følger særlig godt med men, ham GHOSTRIDER Fætteren er det den rigtige der står frem? Hvorfor? og Hvorfor FANDEN sidder han ikke inde?? Nogen der kan svare på det??
Skrevet af: Martin G - 7. apr 2008
Ghost rider
hejsa alle Er der nogen her inde der ved hvor jeg kan købe alle Ghost Rider filmene. KH Rune
hejsa alle Er der nogen her inde der ved hvor jeg kan købe alle Ghost Rider filmene. KH Rune
Skrevet af: Rune M - 2. dec 2007
Spar penge på din forsikring
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 143
Der er mange wannabes, så det er nok en af dem der er død. Derved er der så sat en rygte igang!
sep 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 261
aug 2006
Følger: 51 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 1.306
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 86
http://www.youtube.com/watch?v=V3iuLzsYMC4
jun 2007
Håber folk ser at han STADIG lever!!!
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 578
Hvorfor????
jun 2007
mar 2007
Følger: 49 Følgere: 47 Emner: 68 Svar: 515
mar 2007
Følger: 49 Følgere: 47 Emner: 68 Svar: 515
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 578
Fatter staidg ikke hvorfor
Har du ikke en bedre argumentation ?
Jeg tænker på den fare manden har været for andre trafikanter, men det mener du måske ikke.?
Ser du op til folk der opfører sig sådan i trafikken?
Den største fare ved "idioter" som ham er at han måske bliver et forbillede for andre, især helt unge mennesker.
Bare min mening.
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 86
Vi diskuterer hvorvidt ghostrider er doed eller ej. Jeg vil ikke være bitchy, men kan vi for en gang skyld ikke have en clean traad uden den samme gamle sang. Der er rigeligt med traade omkring forsvarlighed!
Jeg er ikke selv racer, men kan godt se det imponerende i mange ting.... lovlige eller ulovlige. Og med saa mange mennesker paa mc'er i hele verden, er det kun naturligt at der vil være udbrydere. Og folk der er for og imod. Man bliver bare lidt træt af klagesangen...
Bare Min mening.
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 28
ghost rider