1.036 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

12 volt til GPS-lader 12 volt til GPS-lader

Hej

Er det muligt at lave en midlertidig løsning, med at trække en ledning direkte fra batteriet og op til en lader til GPS?

kan man bare sætte 2 kabelsko på ledningen, og smide det direkte på batteriet? evt have det liggende, så man kan tilslutte det når det skal bruges?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  12 volt til GPS-lader
  • #1   28. jun 2008 smid et "cigar stik" under sædet.
    så kan du både bruge den til gps, mobil lader, pumpe til luftmadras også vidre smiley

• #2   28. jun 2008 findes det er sted på nettet? så den er lige til at smide på batteriet? smiley

• #3   28. jun 2008 køb evt en forlænger ved T-hansen.. og klip i ønsket længde.. kabelsko på - og vupti.. (så har du også modpart til evt. gps så "cigarstik" samles han / hun..)

• #4   28. jun 2008 har lige fået det lavet på min, købte et " forlænger stik " i T-Hansen
    ( 40 kr .- ).
    og sat direkte på batteriet ( loddet men kabelsko / krokodillenæb vil også virke )
    Husk der skal sidde en sikring på + polen ved batteriet hvis noget skulle kortslutte det fås og i T - Hansen..'

mvh Jacob

• #5   28. jun 2008 jeg har sat opladelige batterier i min gps..... de holder i ca 10 timer
    (ikke alle gps har til løse batterier )

så er jeg fri for kabler osv ... og min oplader er ca 2 timer om at smide strøm på dem igen, så det virker super for mig..

mvh

Kommentér på:
12 volt til GPS-lader

Annonce