762 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

erfaring med reperation af skade erfaring med reperation af skade

hej vil lige høre hvad jeres erfaringer er med at få lavet en skade på et værksted som forsikringen betaler for. bliver det lavet ordentlig eller prøver forsikringerne at slippe så billig som muligt. hvad rettigheder har jeg hvis nu jeg ikke syntes at skaden er blevet lavet tilfredstillende. det skal siges at i mit tilfælde er det en omlakering af nogle kåbe dele det drejer sig om.

mvh. Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med reperation af skade
  • #1   18. okt 2005 Har du valgt et ordentligt værksted bliver det også lavet ordentligt ... forsikringen kan ikke slippe med en halvdårlig lak

• #2   18. okt 2005 som den er lakeret nu er der klarlak uden på alle stafferingerne. men kommer dert også det når de omlakere den?? og hvem sætter så stafferingerne på. gør maleren det eller værkstedet eller en skiltemaler??

• #3   18. okt 2005 Min erfaring er, at værkstederne tager dit parti. De vil også gerne tjene lidt ekstra på at lave tingene. Og når nu forsikringen betaler gildet, er det sommetider, der er en del i vejen :o) Ellers kan du bare snakke med dem om det - det plejer at virke. Men det skal nok ikke være ham der fra MC-hjørnet :o)

• #4   18. okt 2005 ok. lyder da godt. forsikringsselskaberne er vel forpligtet til at lave motorcyklen i samme stand som den var før skaden. for at sætte det lidt på spidsen hvis jeg nu havde den lakeret i en meget dyr lak skal de vel også gøre det??

• #5   18. okt 2005 kasper du har ret! de skal lave den tilsvarende!

• #6   18. okt 2005 Jeps! Tilsvarende! Men hvis du havde en ridse inden du kørte galt (eller noget andet) i en kåbedel, så behøver de ikke nødvenigvis at ridse den nye kåbedel på samme måde ;o) Hvis du er med på hvad jeg mener :o)

• #7   18. okt 2005 jep jeg er helt med. tak for det.

• #8   18. okt 2005 "spidsen hvis jeg nu havde den lakeret i en meget dyr lak skal de vel også gøre det??"
    Nej ikke nødvendigvis, fx. speciallak kan der forbehold for i din forsikring.
    Jan * RSV Tuono * (Aalborg ) har ret vælg et velrenomeret sted. Du skal jo ikke selv betale..
    Kåbedele bliver ofte bare skiftet til nyt.....
    Men det er ofte bare ærgeligt hvis cyklen er ældre og de dele der ikke bliver skiftet er falmede.
    Fx jeg helt ny orig kåbe og og mærker på min gamle Kawa i 04, Da jeg skulle sælge den sagde køber at mit "sædeplastik" lignede noget der var pudset/ridset med en grydesvamp i forhold til kåben......måtte give ham ret.

Kommentér på:
erfaring med reperation af skade

Annonce