{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Viden om CBR 1000 modellerne {{forumTopicSubject}}

Jeg har sgu fundet en CBR 1000 som jeg er blevet temmelig lun på...

Nu går spørgsmålet på hvad er forskellen på modellerne i de forskellige årgange. Den jeg har fundet er fra 92..... Der er det her med sc21 og sc24 osv.. Nogen der kan hjælpe og hvilke årgange er maskinerne blevet forbedret og på hvilke områder osv..

Håber i kan hjælpe..

/Hudle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Viden om CBR 1000 modellerne
  • #1   16. okt 2005 den med årgangene er lidt kringlet, da en masse af de sc21'er der kører er overskudsmodeller fra bla Tyskland og Schweiz. Men SC21 er den første model der kører fra 87 til 90 derefter kommer sc24 med en model fra 90 til 93 der har den blinklys i siden af kåben og stadig med den gamle bagende. I 94 kommer så den nye model med ændret bagende og blinklysene længere nede på kåben. Der får den også dual-brake. Jeg ved ikke hvor langt frem den model kører og hvad ændringerne er herefter. Men jeg har haft både SC21 og nu en SC24 og der er en verden til forskel på de 2 maskiner mht. køreegenskaber. motormæssigt kan jeg ikke mærke det mindste forskel.

• #2   17. okt 2005 Mange tak Eigiel... Det var lige noget i den retning jeg skulle bruge... Er ved at kigge på en 92 der bare er lækker... Og den har integreret blinklys og gammel bagende... Så kan jeg konkludere, at det er en SC24...

Tak for hjælpen

• #3   17. okt 2005 ja super lækker cykel kan jeg bare sige, det eneste problem de døjer lidt med er: knastkædestrammeren, den har det med at ryge, men når den gør det skal man tage og gemme den gamle, for når nr. 2 ryger virker den gamle som regel igen, det er fordi de virker lidt som en støddæmper og den bliver slidt et sted, men når nr. 2 så er slidt op så er nr. 1 god igen fordi det er i et andet vandringsområde.. Nogen siger de kun holder omkring 20.000km. pr stk. Men selv har jeg kun skiftet en gang.
    Held med den nye Cykel.

Kommentér på:
Viden om CBR 1000 modellerne

Annonce