{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Klip i kortet {{forumTopicSubject}}

ØV øv øv...var ude og køre i foregårs i værløse. På vejen, hvor jeg kørte måtte man køre 70 km/t. umiddelbart lige efter en bro skifter hastighedsbegrænsningen til 50 km/t og der kom jeg kørende med 80 og fik ikke bremset ned. Og selvfølgelig stod de klar og stoppede mig. Det er jo selvfølgelig fair nok og de gør jo bare deres arbejde, men derfor er det sgu bittert alligevel.
Har jo kun mig selv at takke, men havde lige behov for at komme af med det.

God søndag:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klip i kortet
  • #1   22. jun 2008 surt... men 50 føles jo også som baggear på en mc... man falder jo næsten i søvn hend over tanken med 50, hva der i sig selv er endnu mere farligt... :))

• #2   22. jun 2008 Ja for satan - op på baghjul så de ikke kan se pladen. Til højre igennem skolegården og SFO-legepladsen, så giver de op med at følge efter.

• #3   22. jun 2008 Flot Thomas...

Og ja, Skakse, det er sgu surt...

• #4   22. jun 2008 Allan R: Tjaaa, hvis de kører rundt i de små FIat et-eller-andet-små-biler med 1,2L motor, som de bl.a. kører rundt i her i Lyngby, får de dælme svært ved at fange en. Med mindre man da lige kører rundt på en CBR 125, der er droslet til 3-4hk smiley

• #5   22. jun 2008 He he ja men han stillede sig sgu midt ud på vejen og stoppede mig. Jeg havde nok ikke kun sluppet med et klip og en bøde på 1500kr, hvis jeg havde kørt fra dem og de havde fanget mig:)

• #6   22. jun 2008 Snakker ikke om, om de kan fange ham eller ej...

Snakker om indstillingen. Hvis man kører for stærk må man pænt holde ind når man bliver stoppet og æde bøden (og så være glad for de gange man ikke er blevet stoppet).
    Og hvad fanden sker der lige for dem der mener at politibetjente er nogle svin, når de passer deres arbejde?!

Helt ærligt..? Hvornår er det blevet smart at være gangsta seeeeej?

• #7   22. jun 2008 Allan R, hvorfor? Hvis man syntes det er ok at bryde loven om hastigheden, hvorfor er det så ikke ok at bryde den ved at fortsætte?

Jeg syntes det er en underlig dobbelt moral, når folk mener der er ok at køre for stærkt, men ikke ok at prøve at slippe for bøden og det kan ikke kun være et argument at det er farligt at stikke af fra politiet for dem med glorien kommer jo også frem hvis det drejer sig om at slippe ved at sige det ikke var en selv der kørte osv.

• #8   22. jun 2008 Allan R: Hvis man kan nå væk på en nogenlunde sikker måde, kan jeg ikke se noget galt i det. Hvis man kan undgå at få en bøde, gør man da det smiley

Du har da også helt ret i, at politiet ikke er nogle svin. Men vi kan jo desværre ikke komme uden om, at der desværre findes nogle betjende, der næsten har viet deres til, fx at få stoppet så mange unge mennesker som muligt, eller stoppet så månge mc'vsiter som muligt, fordi de bare hader mc'vister (som fx min kære moder. Er sku glad for hun ikke arbejder for politiet). Og de betjente er nogle svin. Resten er der skam ikke noget galt med smiley

Og i øvrigt er det da også totjalt cool at være totjalt sej gangsta, bitch! smiley

• #9   22. jun 2008 Politet brude afskaffes. Deres eneste formål er jo at blokere trafikken. Det klarer vejvæsnet jo selv til UG.

• #10   22. jun 2008 Christian K: Ahhh, nu overdriver du lidt, vil jeg mene. Så længe det er på landevej mod en Fiat 1,2'er, skal man sku ikke køre lang tid, før de er væk smiley

• #11   22. jun 2008 kan man køre for stærkt, så kan man også tage straffen, det er kun fjolser som thomas j der ødelægger vores ry

mvh ronnie (teori og køreprøve venter forude)

• #12   22. jun 2008 Hold nu op - et lovløst samfund er da bedre.

Tænk bare
    - en ny mc? Den stjæler man da bare?
    - en ny kone? tager naboens eller din mor eller søster?
    - træt af de andre med traffikanter? Say hello to my Smith&Wesson.

Masser af muligheder. Respekt er en gammel dyd - hører ingen steder til i vores møg-forkælede samfund.
    Opfattelsen er: "Jeg laver fejl og skal have chancer, mens du (alle andre) skal gennemprygles og have frataget køre/gå/symaskine-kort for den mindste afvigelse"

• #13   22. jun 2008 Dækskifteren, men hvorfor er det så ok at lave "forbrydelsen", men ikke at prøve at slippe for den? Er det så også ok at overtræde loven i andre tilfælde, bare man indrømmer det hvis man bliver taget for det?

Jeg forstår ikke holdningen.

• #14   22. jun 2008 Se, nu synes jeg jo du er et svin Thomas J... Endda helt uden at kende dig på andet end dine udtalelser i denne tråd. Endda selvom du garanteret er en flink fyr...

Men for nu lige at slå fast: Vi kører alle lidt for hurtigt af og til, men bliver man fanget siger man sgu undskyld og betaler!
    Folk der ingen respekt har for de betjente og andre der arbejder med at holde styr på sagerne burde tage sig sammen!!!!
    Er det også ok med spritbilister?
    Ok med vold?
    Ok med indbrudstyve?
    Ok at kaste sten efter fuckin politi maaan?
    Ok med.. osv osv?
    Eller er det kun liige indenfor 'jeres' bestemte område politiet er nogle svin og skal holde sig væk fordi det er gangsta der bestemmer?

Og hvad nu HVIS din familie, Thomas, en dag blev pløjet ned af et fjols på flugt fra politiet? Hvad så?

Allan

• #15   22. jun 2008 BL - du har fat i noget. Men et totalt overtrædelses-løst smafund findes nok ikke....

• #16   22. jun 2008 Og fordi at i det sekund man ikke vil acceptere man er fanget i forbrydelsen, går man i gang med at "nedbryde samfundet" (shit jeg er blevet fornuftigt, tænk at jeg lige skrev det).

Der er en grænse som man ikke skal overtræde synes jeg. På mange områder...

• #17   22. jun 2008 Allan R - jeg giver på ingen måde thomas ret - Men derfor behøver du vel ikke kalde folk det ene og det andet! Hold nu for dælen tonen sober og argumenter for jeres holdninger ordentligt i stedet! Vi er alle forskellige, og har forskellige meninger om hvad der er i orden og forkert!

• #18   22. jun 2008 Stop feeding the troll..... Der er jo altid en der er "rasmus modsat"..... Undskyld til rasmus

• #19   22. jun 2008 Christian K, som jeg også nævnte i mit oprindelige indlæg, så kan jeg godt se den argumentation at det er farligt. Men vi ser jo de samme indlæg hvis der er nogen der spørger om de f.eks kan slippe for bøden når de er blevet taget i en fotofælde og det sætter jo ingens liv på spil at lyve om hvem der kørte på cyklen.

Jeg er i øvrigt aldrig blevet blitzet, stoppet, stukket af osv. så det er en ren teoretisk interesse jeg har i emnet, jeg undrer mig hvergang folk siger at man bare skal "tage det som en mand".

• #20   22. jun 2008 BL.

tag det nu ikke forkert, men kører vi ikke alle for stærkt ind i mellem, personligt kører jeg da for stækt, UNDTAGEN i 00-50km/t zoner

men den dag jeg bliver snuppet, så tager jeg da den straf jeg selv har gjort mig fortjent til.

ikke at det er i orden at køre for stærk, men til tider glemmer man da at kigge på speedo hvor den lige får noget gas, solen skinner og fylgene synger DU VED

du skal da ikke komme og sige en mand på 31, med en 1liters maskine 100% kører efter skiltene??

for i så fald, så er du den første smiley don't get med wrong

• #21   22. jun 2008 Giraf - undskyld, men det var det Thomas skrev der fik mig til at sige det.. Tænkte at hvis han kan synes det om folk fordi de passer deres arbejde (Et arbejde som jeg har respekt for), så kunne jeg vel synes det om ham fordi han er stik imod mine holdninger og sund fornuft.
    Du får lige hans udtalelse her :

Jeg synes de er nogle sviner.... Smarte idioter der stopper folk bare for at genere dem.. Jeg køre fra dem så tit jeg får muligheden for det!

mvh - Allan

• #22   22. jun 2008 Og Thomas, hvad om du selv slapper af?!

Kunne da godt ske jeg skulle købe en trehjuler - cykelhjelm har jeg. Men er mere hooked på en quad

• #23   22. jun 2008 Hehe, hvor er i da bare sjove at høre på smiley

• #25   22. jun 2008 Det kunne være sjovt at høre folks holdning til når en flok 2Ger vælger at køre fra politiet....... Så plejer ytringerne altid at ligne noget med "De skulle bare skydes" og den slags.
    I de fleste tilfælde vil det at vælge at køre fra politiet være en psykopatisk handling, og dette er i ordets kliniske forstand....Dette forstår psykopaten desværre bare ikke...

• #27   22. jun 2008 *g*Nææ, en joke fra Thomas... Det var jo det jeg sagde, du er jo sikkert både en sjov og flink fyr :o). Har da aldrig sagt du er dum..

Men siden jeg nu bare kaldte dig det samme som du kaldte politiet, må de jo have gjort noget der gør du ikke kan lide dem, når det er din logik mht mig?!
    Er politiet de første der nogensinde har sat en grænse for dig, Thomas? Og nu hader du dem fordi de skal lære dig at opføre dig ordentligt... En skam dine forældre ikke kunne det....

• #28   22. jun 2008 Kongen af udstemmer?! :O)

• #29   22. jun 2008 Nå... Spisetid!

Ha' en god søndag drenge, også dig Thomas. Se om du ikke kan revidere din opfattelse af politiet, måske en dag du fik brug for dem?

Hygge :o)

• #30   22. jun 2008 Kunne det ligne Allan lol
    Thomas, læst tråden, men jeg gider sku ikke spilde min energi på at fortælle dig hvor dumme dine indlæg er, der er andre der har skrevet hvad der var at skrive om det.

Det glæder mig du sælger cyklen, og håber det er i bytte for at køre emd bus. der er du ikke til fare for mig!

Jesper

Dont do the crime...............

• #31   22. jun 2008 Thomas J.... Det handler ikke om at overholde regler, men op at optræde med en vis værdighed og respekt.... Det ville være dejligt om du var ligså velopdraget som du er højtråbene.... Vi må jo bare håbe at der er nogle dygtige pædagoger der kan opdrage dine evt. børn således de ikke kommer til at køre i samme selvfede spor som dig...

• #32   22. jun 2008 Jamen det var dog ærgeligt

• #34   22. jun 2008 Jeg vil ikke udtale mig om andre, men istedet om den egentlig diskussion.

Jeg har aldrig fået en bøde for noget, men situationen tænkt hvad jeg ville gøre og jeg er kommet frem til at hvis situationen er til det, motorvej eller lignende, godt vejr, ingen trafik og overskidelsen var til at miste kortet vil jeg sætte fra dem.
    Det vil efter min mening ikke være det mest risiko fyldte jeg har gjort på mc, så derfor vil jeg godt kunne leve med at have gjort det.
    Endvidere ville jeg nok også kun gør det hvis de var i bil og ikke på mc.

Jeg kan godt se argumentet med at man udsætter andre for fare, men i den givne situation mener jeg ikke at faren er større end ved min (som mange andres) normale kørsel.

• #35   22. jun 2008 Hvad skete der? Blev Thomas stemt ud eller hvad?

• #36   22. jun 2008 Og mht at køre fra politiet, det har jeg satme ikke nosser nok til desuden topper min mc med nuværende gearing ca det samme som en fiat uno 1.1 - så jeg holder bare pænt ind til siden smiley

• #37   22. jun 2008 Dækskifteren, nej for pokker da, jeg kører altid for stærkt smiley

Det er rent held at jeg ikke ved hvad jeg selv vil gøre i en situation hvor politiet vil "tale" med mig.

• #38   22. jun 2008 Ja, Thomas havde alt rigeligt af udstemmer, plus en historik med tidligere frysninger for dårligt sprog, så han er helt ude, denne gang. Advarsler har han fået nok af, men han kan åbenbart ikke forstå det danske sprog smiley

• #39   22. jun 2008 Okay smiley Sådan kan det jo gå - Men syntes sq vi skal tage de der udstemmer op til overvejelse... Syntes det er lidt ømt at jeg kan stemmes ud af 5 bruger der syntes det er helt forkert når jeg på forummet skriver - eksempel: Politiet er nogle svin, de fatter intet. Hvis de vil have fat i mig så må de satme fange mig, jeg kører sq fra dem på baghjul!
    Hvis vi ikke alle må have vores mening og ytre den hvad skal vi så med et forum? Og nu behøver Thomas J ikke være eksemplet her, da jeg kan forstå han osse har lavet andet end at skrive at politiet der dumt!

• #40   22. jun 2008 Den røde girraf - det er vel ikke emnet i denne tråd? smiley

• #41   22. jun 2008 Synd og skam, han kunne da om nogen, få gang i en debat ham Thomas

• #42   22. jun 2008 Giraf: Det burde du heller ikke kunne. Hvis der er 5 stemmer på dig, så "SKAL DE" analyseres. For det kunne være en hetz mod dig, fra en gruppe eller noget andet, som kunne ignoreres. Hvis der ikke findes hold i de udstemmer man får, så bliver de markeret "som ugyldige" af en HA'er. I Thomas tilfælde var det andet end udstemmer som gjorde at han røg helt ud.

• #43   22. jun 2008 Sorry Rasmus! Men emnet i denne tråd er vel ikke andet end at trådstarter lige ville af med lidt "steam" over at han var løbet i en politimand der gjorde sit job?

• #44   22. jun 2008 R46! Jeg vil ikke tage Thomas i forsvar overhoved! Kender ham ikke og har aldeles ingen grund til at forsvarer ham da jeg ikke deler hans meninger eller holdninger. Men der må jo være noget i denne tråd der gjorde at det blev NU han røg!

Kommentér på:
Klip i kortet

Annonce