922 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

g-måler på mc?? g-måler på mc??

nogle af jer der har prøvet det?

har sådan en g-tech pro RR som jeg har brugt til biler, den sku ha noget road-race funktion der logger rpm og g-påvirkninger ved sving osv som så kan smides op i kurver på pc.. ville bare høre om der var nogen der har prøvet det??

endvidere ka den jo så måle HK, 0-100tider og 402meter tider

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  g-måler på mc??
  • #1   21. jun 2008 Jeg har AIM Pista, den kan det lidt af det samme... Det virker rigtig godt

• #2   21. jun 2008 Jeg kunne ikke få G-tech pro RR til at virke på min suzuki.

dog skal det siges at jeg har MDS tændnings anlæg

• #3   21. jun 2008 "lidt af det samme".... ja og LIDT til måske smiley Du mangler da vidst bare bremsetemperatur, dæktryk og dæktemperatur smiley

• #4   21. jun 2008 > Z <

Jeg er sku ked af at må sige det.... med de sensore ligger i min værkstøjskasse.. Skal bare have dem sat på

• #5   22. jun 2008 jeg fik så prøvet at smide min på igår... ku sku heller ik lige få den til at læse hyosungens rpm... ØV!! til trods for at den har valgfunktion med antal af cylindre, var det som om at den ik ku finde nogen fast frekvens i rpm tallet(den må læse på det frekvens signal generatoren sender ud i ledningsnettet, og derefter omregne det til rpm) men den ku ik rigtig finde noget fast, til trods for man har 32 forskellige parametre at vælge mellem... MEN man ka dog godt brue den alligevel, til 0-100 tider og 402meter tider, så er kurverne man smider op på pc bare ik til så meget sjov når man ik kan se rpm niveauet op gennem gearene og f.eks forbedre sine tide ved at prøve at skift4 ved forskellig rpm og derefter aflæse kurver igen

Kommentér på:
g-måler på mc??

Annonce