550 visninger
|
Oprettet:
HUGGER {{forumTopicSubject}}
hej med jer, et lille spørgsmål, jeg har nu monteret hugger på min cykel i går aftes.... nu til spørgsmålet. :
i det en hugger nu sidder som sådanne en nu gør, så er det jo ikke meget luft mellem den og dækket, og den kan jo bøje lidt, derfor er der aldrig nognen der har oplevet at den rammer ned på dækket når man kører ??? hvis det skulle ske så ville det vel gå grueligt galt idet den sidder i modsat retning af den vej dækket drejer rundt....
(De folk der ved hvad en hugger er, kan nok godt forstå hvad jeg spørger om :))
Kom med jeres erfaringer please....
VI ses derude...
MVH
Kenneth.
apr 2005
Følger: 45 Følgere: 39 MC-er: 12 Emner: 41 Svar: 240
Har aldrig haft problemer med det på de cykler jeg har haft med Hugger...
Vh Frank A
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
/
Jesper
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.702
det har i jo ret i, men tænkte bare mere at den kan jo bøjes ned så det var mere om den sad og kunne vibrerer og derved komme ned og ramme dækket, og hvis der skulle sætte sig en sten i dækket så bliver den sten jo hamret ind i kanten af huggeren, men det betyder måske mindre...??
ud over lidt hakker og skrammer på den...
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 12 Emner: 17 Svar: 308
Men fint ser det jo ud.. har selv en på min.
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 506
aug 2005
okay det lyder da ikke godt ! jeg har købt begge dele hos en forhandler af delene og han siger der ikke skulle være noget problem i det, på denne model....???
nu sidder jeg så og overvejer hvad fanden gør man så....jeg ved der er flere der kører med begge dele, og han har før solgt 4 "sæt" af dem og der er ingen af dem der har haft problemer med det...
MVH
Kenneth
aug 2005
hvor har du de oplysninger fra, jeg ville jo gerne se dem og konfronterer ham jeg har købt delene af for dem, så jeg evt. kunne få pengene tilbage hvis det ikke virker ordentligt, jeg tør sgu ikkke kører med begge dele på hvis det kan medfører at det går galt jo.
MVh
kenneth
jun 2005
Følger: 113 Følgere: 112 MC-er: 4 Emner: 71 Svar: 936
HUGGER