593 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

HUGGER HUGGER

hej med jer, et lille spørgsmål, jeg har nu monteret hugger på min cykel i går aftes.... nu til spørgsmålet. :

i det en hugger nu sidder som sådanne en nu gør, så er det jo ikke meget luft mellem den og dækket, og den kan jo bøje lidt, derfor er der aldrig nognen der har oplevet at den rammer ned på dækket når man kører ??? hvis det skulle ske så ville det vel gå grueligt galt idet den sidder i modsat retning af den vej dækket drejer rundt....

(De folk der ved hvad en hugger er, kan nok godt forstå hvad jeg spørger om :))

Kom med jeres erfaringer please....

VI ses derude...

MVH
Kenneth.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HUGGER
  • #1   14. okt 2005 Hey Kenneth....
    Har aldrig haft problemer med det på de cykler jeg har haft med Hugger...

Vh Frank A

• #2   14. okt 2005 Nu sidder sådan en hugger jo på bagsvinger, så den følger jo med hjulets bevægelser. Så der burde ikke kunne ske noget.

/
    Jesper

• #3   14. okt 2005 tak for jeres svar

det har i jo ret i, men tænkte bare mere at den kan jo bøjes ned så det var mere om den sad og kunne vibrerer og derved komme ned og ramme dækket, og hvis der skulle sætte sig en sten i dækket så bliver den sten jo hamret ind i kanten af huggeren, men det betyder måske mindre...??

ud over lidt hakker og skrammer på den...

• #4   14. okt 2005 korrekt... der kommer kun stenslag i den med tiden.. det kan´ikke undgås!

Men fint ser det jo ud.. har selv en på min.

• #5   14. okt 2005 Der sker ikke noget!! Den skal blive slået i stykker for at der kan begynde at ske noget....

• #6   16. okt 2005 Chirs H. :
    okay det lyder da ikke godt ! jeg har købt begge dele hos en forhandler af delene og han siger der ikke skulle være noget problem i det, på denne model....???

nu sidder jeg så og overvejer hvad fanden gør man så....jeg ved der er flere der kører med begge dele, og han har før solgt 4 "sæt" af dem og der er ingen af dem der har haft problemer med det...

MVH
    Kenneth

• #7   16. okt 2005 Chris H.
    hvor har du de oplysninger fra, jeg ville jo gerne se dem og konfronterer ham jeg har købt delene af for dem, så jeg evt. kunne få pengene tilbage hvis det ikke virker ordentligt, jeg tør sgu ikkke kører med begge dele på hvis det kan medfører at det går galt jo.

MVh
    kenneth

• #8   16. okt 2005 Bare ta det helt roligt der sker ikke noget. og i tilfælge at den kommer ned og rør sker der heller ikke npget andet end der kommer en lyd. hjulet står ikke bare stille der er så mange kræfter på spil at den bare går i stykker men jeg har aldrig hørt om nogen som har haft problemer med en hugger

Kommentér på:
HUGGER

Annonce