{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Ny film..... {{forumTopicSubject}}

Ved godt at det ikke er vel set. En bil film på motocykel galleriet, men det er nu min føreste effaring med filmning hurtige køretøjere, som rent faktisk køre hurtigt !

Glæder mig til at jeg får tid til at lave en rigtig MC film her til sommer ! Det kan kun blive meget bedre end det her.......

(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny film.....
  • #1   16. jun 2008 Ser KANON godt ud.. Hvad bruger du til at redigere HD film, Jeg har selv et SONY Full-HD kamera, men jeg aner ikke hvad jeg skal redigere mine film i - har lavet nogle enkelte, hvor jeg fuldstændigt har smadret kvaliteten for at kunne lave det i movie maker...
    smiley

• #2   16. jun 2008 Så den lige på bilgalleri! Det ser så fedt ud, ser bare rigtig godt ud!!
    Nu kan jeg måske ikke wheelie så langt bagover at cyklen står lodret, men lidt triks på det ene og det andet hjul kan man vel samt køre knæene i og sådan, så hvis jeg har fået lavet firebladen er jeg klar på at være behjælplig når du skal lave noget igen!:)

• #3   16. jun 2008 hmm hvis der fulgte noge software med dit kamera så brug det.... burde man kunne klippe lidt i. Tidligere så klippede jeg i adobe Premier, nu bruger jeg Final Cut Pro (kun mac) og After Effects, som jeg dog ikke har brugt i denne film.

Hvis der var nogle der skule have lyst til at se den i rigtig god kvalitet... så er der her: (link fjernet) små 600 mb

• #4   16. jun 2008 Det software der følger med til mit kamera er stortset ubrugeligt..
    smiley

Det er et Sony HDR-SR5E kamera jeg har..

Jeg må lige se top kvalitets filmen i morgen, mit langsomme net herhjemme, brækker sig over de 600 Mb..
    smiley

• #5   17. jun 2008 dET SER RIGTIG GODT UD !!!! Ups Caps lock! Goood nighty then smiley

• #6   17. jun 2008 Virkelig fed film! Og rigtig godt filmet og klippet sammen!

• #9   17. jun 2008 Ser virkelig godt ud i slowmotion, hvor man bare kan se hjulene spinde og røgen køre rundt i hjulkasserne smiley

• #10   17. jun 2008 Super flot lavet kristian. Det må man give dig. Godt filmet det meste af vejen, velvalgt musik og godt klippet. Nu håber jeg at når du er så prof så kan du også tage lidt kritik smiley

Fx synes jeg titlen i introen kunne der skam godt have været gjort noget mere ved. Den er lidt kedelig. Det ser rigtig fed ud derfra og indtil silviaen køre rundt. Det er fedt nok i slowmotion men, jeg synes nu alligevel der mangler noget lyd fra den. Bare en gang i mellem. Ved ikke om du har prøvet men lidt motorlyd engang i mellem ville ikke skade.

Men stadigvæk er det en super nizzle ice film som overgår stort set alle film her på sitet med henhold på kvalitet. Thumps up!

• #11   17. jun 2008 Så lykkedes det mig at loade den fulde version...

Dybt dybt imponeret over kvaliteten..
    smiley

• #13   17. jun 2008 Super fedt, kort sagt!

Et lille, LILLE minus hos mig er, at den engelske forskrift er virkelig ringe sammensat! Men igen, et MEGET lille minus da det jo egentlig ikke har noget med videoen at gøre!

Godt arbejde, thumbs up!

Kommentér på:
Ny film.....

Annonce