{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Video fra MCdagen {{forumTopicSubject}}

Jeg var til MCdagen på jyllandsringen her i lørdags.

Fik filmet lidt supermotard. Det kunne de godt finde ud af må man sige. Kan desværre ikke uploade her på siden så det må blive på youtube smiley

Fik også filmet den vilde Bimota DB7. 200.000 UDEN afgift. Sick sick sick. Og kæft den lød godt.

http://youtube.com/watch?v=UWKW8sCQLN4

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Video fra MCdagen
  • #1   16. jun 2008 Fed video..

Det var godt det kunne underholde folk, for VI HAVDE DET SKIDE SKÆGT smiley

-
    Morten Dahl
    SXV550

• #2   16. jun 2008 Morten: Ja det så sgu også mega sjovt ud. Det er helt sikkert noget jeg bliver nødt til at prøve en dag. Og de prilaer lyder bare nice. men synes godt nok de er lidt halvdyre selvom det er kram.

Carten: Ja godt nok en skam for det er sgu den bedste V-motor jeg noensinde har hørt med standart udstødning. (bare lige for at vade i det)

• #3   16. jun 2008 Hehe lad mig nu bare smiley

• #4   16. jun 2008 He he gik godt nok glip af MC-dagen da jeg var til Le Mans, men tror alt i alt ikke jeg fortryder. Der var massere af god lyd ;D Godt nok DB9 både GT1 racere og standart. Der er vold mange alm lækre biler ude at køre dernede. Opretter et album så snart jeg har sovet igennem er pænt træt PT smiley lige kommet hjem efter 24 timers bustur, men det hele værd.

• #5   16. jun 2008 Hehe det er godt med dig rich kid (eller er det mig der er en fattigrøv?). Ville sgu også gerne have været til le mans men det blev heller ikke i år på grund af eksamen. lovely. Så jeg måtte trøste mig selv ved at tage til jyllandsringen en formiddag smiley

• #6   17. jun 2008 Jeg har også lagt et par billeder op fra dagen.

Bla. vores improviserede stuntshow (Den rigtige stuntmand dukkede ikke op)

-
    Morten

Kommentér på:
Video fra MCdagen

Annonce