{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Yamaha YZF 600 R Thunde {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogle der har erfaringer med den nævnte maskile i topic.

Har gået og kigget lidt på sådan en, men kender ikke helt til deres reservedels priser og om det i det hele taget er en cykel der er værd at købe. Jeg kan ikke finde ret mange brugte til salg af dem, er det fordi det var en "dårlig" cykel, eller nogen der ved hvad der ligger til grund for det.

Hvordan er kører egenskaberne på sådan en?

Mvh

Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Yamaha YZF 600 R Thunde
  • #1   12. okt 2005 Jeg tror skam at Thundercat'en er en udemærket maskine, dog er den aldrig rigtig blevet populær som Fx Ninja, Cbr 600, R6 osv. Grunden til dette er nok at den er lidt mindre hidsig og ikke spiller på toppræstationer som ovennævnte. Umiddelbart er køregenskaberne til en person der er til sportstouring, altså lidt frisk kørsel også på de længere stræk. Modeller der ligner den lidt rent køremæssigt kunne være Kawa ZZR 600, Suzuki GsxF 600, osv.

Ronny.

• #2   12. okt 2005 Check evt. den her url:
    (link fjernet)

Hornemann har kørt en del banerace på en Thundercat, gik så over til Mille og er nu vist på vej til en gixxer.

• #3   12. okt 2005 Ronny: Mindre hidsig, ikke spiller på toppræstationer.... Hmmmm.... I 97 vandt Søren Hole da DM i supersport på en Thundercat, så hel ueffen er den bestemt ikke :o)

/
    Jesper

• #4   13. okt 2005 Min eks havde engang én, som jeg kørte en del på og jeg sys den kører rigtig godt. Ville mest af alt sammenligne den med en CBR600F´er. Tror det er synd at sammenligne den med en GSX600F´er.. Den har vel 10 heste mere i hvert fald..

• #5   17. okt 2005 Jeg har selv sådan en thundercat, og kan varmt anbefale den, den mangler ikke noget hverken på køreegenskaber eller muskler, kørestilen er helt ok "tog en tur på 1860 km i et stræk sidste år". den er lige sat til salg "skal ha den nye r1 næste år"... men helt klar en god maskine. "både for nybegynder og øvet".. flot er den også !!

• #6   17. okt 2005 Jeg har oss kørt 1650 km i ét stræk på sådan én.. to gange.. og hvor man formentlig ikk ville kunne gå, hvis man havde kørt samme tur på en 636´er eller sådan, så føltes kun som om man var blevet GENNEMbanket på YZF´eren.. :O)

Kommentér på:
Erfaringer med Yamaha YZF 600 R Thunde

Annonce