{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.471 visninger | Oprettet:

Gratis teltpladser i Europa? {{forumTopicSubject}}

Hej
Damen og jeg skal på tur sydpå her i juli.
Aner ikke hvor, det kommer an på vejrudsigten, men håbe på at vejret er godt i alperne. Måske i området hvor schweiz, frankrig, italien ligger op til hinanden.

Men jeg tænkte om nogen ved om der findes gratis teltpladser rundt om i europa som vi har her i dk??
Noget i retning af denne måske: http://friluftskort.dk/


Vi tænkte, at der er jo ikke nødvendigt at overnatte på campingpladser hver aften!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gratis teltpladser i Europa?
  • #1   15. jun 2008 Af sikkerheds grunde ville jeg nok vælge camping... og ikke ligge med røven bar alene med damen på en tilfældig p plads eller skov vej... folk er blevet mere syge i hoved de sidste par år.... øv at det skal være sådan, men tror du skal tænke dig godt om , hvor du lægger dig til at sove


    my 5 cenct


  • #2   15. jun 2008 hvorfor ikke bare droppe teltet ? Brug kro overnatninger istedet det er altid muligt at få en overnatning til mellem 15-30 euro pr person med morgenmad. Så slipper du også for telt og sove poser.

  • #3   15. jun 2008 Jeg holder med jepper, lad os bare sige at jeg har afprøvet hvordan det kan gå galt og det var ikke særligt spændende.

    Campingplads eller kro.


Kommentér på:
Gratis teltpladser i Europa?

Annonce