{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænker folk sig da slet ikke om?
  • #1   9. jun 2008 Jeg havde helt klart krævet erstatning, også for tøj m.m. Det er direkte ulovligt. Få politiet på også, så du har en skadesanmeldelse!

• #2   9. jun 2008 erstatning for hvad, du skal køre efter forholdene og ikke omvendt, han så jo sandet om morgenen ??? dumt at tro at det sand er væk senere på dagen

• #3   9. jun 2008 Tillykke med fødselsdagen da .-)

Men.... på billederne er der jo sand, så langt øjet rækker - og så lægger man vel ikke maskinen ned, eller??? Tror ikke, du får ret meget ud af den sag - men prøv; man kan jo kun blive glædeligt overrasket!!

• #4   9. jun 2008 Romba billederne er af selve sidevejen.... Man kommer fra en stor vej hvor der intet var at se og så ind på det man ser på det første billede.

Blondie Billederne er taget omkring middag. Jeg skred om morgenen, altså jeg ser det ikke om morgnen og så skal ud og race i det til middag.

• #5   9. jun 2008 Bodie M, Som jeg forstår det skrevne, så var det netop om morgenen at det skete, og billederne er så taget efterfølgende smiley

• #6   9. jun 2008 der må være erstatning der!

Bodie M: Prøv og læs hans beskrivelse igen.

Det var netop om morgene det skete, hvor efter han har været ude og tage billeder af stedet nogle timer EFTER det var sket.

• #7   9. jun 2008 Og så lige fo at gøre det klart, det er faktisk ulovilgt at "forurene"på vejen: Se Færdselslovens Kapitel 14, her er et uddrag:Kapitel 14

Hindringer på vej

Forurening af vej m.v.

§ 87. Der må ikke på vej henkastes eller efterlades noget, der kan være til fare eller ulempe for færdslen.

Stk. 2. Såfremt der fra køretøj tabes eller spildes noget på vej, der kan være til fare eller ulempe for færdslen, skal dette straks fjernes. Kan dette ikke ske, skal andre, indtil faren eller ulempen er fjernet, ved afmærkning eller på anden lignende måde gøres opmærksom på forholdet.

• #8   10. jun 2008 Det er så sjovt som folk altid skriver "kør efter forholdene"... det er så dum en kommentar her... DER SKAL SKILTES ved den slags!
    Ved du ikke noget om det, så hold dog mund!

• #9   10. jun 2008 Kommunen havde en gang været i gang med at grave en rende tværs over vejen, men havde ikke lige fået sat skilte op om at det manglede en halv meter asfalt og der var en høj kant.
    Vi var to motorcyklister der fik ødelagt begge hjul + dæk. (Vi kørte lige efter hinanden).
    Dette var kl. 22 om aftenen og jeg ringede til politiet med det samme og anmeldte kommunen for manglende skiltning.
    KL. 7 næste morgen var de høje kanter væk og der var sat skilte op.
    Kommunen kom endvidere til at erstatte 4 stk. fælge og dæk, samt nye pakninger i forgaflen.
    Det kan godt betale sig at anmelde det.

• #11   10. jun 2008 For dem der evt følger med kan der læses lidt videre på historien under "update" afsnittet i albummet.

• #12   10. jun 2008 Med henvisning til lovgivninen om aktindsigt så bed kommunen om en godkendt skiltningsplan. Sådan en SKAL der foreligge, godkendt af politiet, ved vejarbejde. Har de ikke en plan kan du forlange erstatning fra kommunen.

Kommentér på:
Tænker folk sig da slet ikke om?

Annonce