{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var det noget med en turbo?
  • #1   9. okt 2005 Hvor lang tid holder den cykel så?

    Ville sku gerne have turbo, synes bare det lyder dyrt og det må da slide en del på sådan motor??


  • #2   9. okt 2005 Det er det der sveriges halløj om igen, må satme flytte der over man smiley

    Hvilket land er det de bygger det der?


  • #3   9. okt 2005 Der er ingen motor (på nær honda) der kan holde til det i længden... altså 600hk på en 1,3L motor... det kan man jo sige sig selv at det skal gå galt...

    /Jan


  • #4   9. okt 2005 Da turbo var tilladt i formel 1, mener jeg Renault eller BMW kørte med en 1,1L turbo ladet motor på 1500HK. Det var vist også lidt så som så med holdbarheden smiley

    Mvh Peter


  • #5   9. okt 2005 Jan er du seriøs hvad ang. hondas motor? der er bare ingen kits til honda?

  • #6   9. okt 2005 Øv ingen kits til Sv´eren smiley

    Thomas


  • #7   9. okt 2005 Hvis man tager en alm. personbil med en 1,3 L. motor, så har de vel et sted mellem 70 og max 90 hk. Og hvor mange km er der i sådan en motor? Når den har kørt 350.000 vil jeg ihvertfald mene at den er ved at være godt og grundig slidt. Hvis man forestillede sig den samme motor med 600 hk, så tror jeg ikke den holder ret mange km. Og personlig tror jeg vi er nede og tale om ganske få 1000 km. Jeg læste et sted at en formel 1 motor er klar til en hovedrenovering efter 400 km !! Og det er de forskellige teams nu nødt til med de nye regler i formel 1. Før puttede de jo bare en ny motor i, men gør de det nu, så får de som straf en startplacering bagerst i feltet.
    At hive 600 hk ud af en 1,3 L motor, det tror jeg simpelthen ikke den holder til, og så er det ligemeget om det er en suzuki eller honda eller for den skyld nogen af de andre. Og så har vi slet ikke talt om slidtagen på resten af cyklen, kæde, tandhjul, hjullejer, bremser, bagsvinger, selve stellet, osv...
    Forsat god søndag..

    Mvh Michael.


  • #8   9. okt 2005 Har et klip med en 640 hk busa motor i testbænken som siger BANG hehe.

  • #9   9. okt 2005 En hayabusa eller zx12r som kører med turbo kan godt have lang levetid hvis man kan "nøjes" med 250-300 hk... Det afhænger jo selvfølgelig også af, at man ikke giver den on/off konstant!
    Jeg har kørt med turbo på en gsxr 600, uden der opstod nogen form for yderligere slitage. den havde da godt nok kun 141 hk på hjulet.
    Men når vi snakker busa med 600+ hk er det jo ogå kørt ud til ekstremerne!! -men gad da godt og prøve en... he he


Kommentér på:
Var det noget med en turbo?

Annonce