{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawa zzr 600
  • #1   6. jun 2008 tja jeg syntes det er en fin cykel. i mc-revy står der at den kører 15km/l jeg har haft min oppe på 19km/l og en kammerat har også en hans har han haft oppe på 18km/l. på min står spedometer på 87xxxkm har dog ikke set om motoren er blevet skiftet. har dog ikke haft min i mere end lidt over en måned, men jeg er meget tilfreds, jeg gav dog også kun 25k for min da det var et dødsbo.

hvad model kigger du egentlig på d eller e

• #2   6. jun 2008 Hej Claus,

Som tidligerer ejer af en ZZR600 93' kan jeg udtale mig om fælgende.

Hold dig fra tidligere modeller end 93' (D-modeller - nedefter) de har problemer med indsugningen samt gearkassen.

Hvis valget afgøres af pengepungen, bør du vente og spare de x-tra penge sammen det koster at få en 93' og opefter...hvis du er int. kender jeg en som har en tilsalg pt. for en vist nok fornuftig pris.
    /Rune

• #3   6. jun 2008 BTW. Det er en fed cykel at køre på, jeg var meget tilfreds med min.

• #4   6. jun 2008 rune kan du komme mere ind på hvad problemmet er med indsugningen og gearkassen.

• #5   6. jun 2008 Ok:o)
    Pengene afhænger noget af hvad jeg kan få for min nuværende suki, så der kan jeg være rimelig large. Kan godt smide ekstra i puljen hvis den rigtige dukker op:o)
    Lige nu skanner jeg markedet, men jeg vil da godt høre mere om den du snakker om Rune.

• #6   6. jun 2008 Morten C, den jeg var ude og køre på "stallede" mellem 6.000 og 7.000 omdr. den stod std. og fik ligesom ikke "nok" luft gennem RAM indtaget,

Gearkassen har et notorisk problem med 3.rd gearet, du kan jo være heldig at du ikke har disse udfordringer, og at din D'er bare synger derudaf, men jeg ville bare nævne det.

• #7   7. jun 2008 Har en E-model til salg fra 1993: God stand, nye Rombo sportspotter (giver den fedeste lyd!), bagdæmper skiftet sidste år, KN luftfilter, Bridgestone BT-014 170 mm bagdæk (standard er 160), lakeret panther black i april md, monosædeskal, sorttonet flip up kåbeglas (det originale haves stadig) og Pro Bolt skruer over hele linien.

Pris 52.000 - Den har gået 74.000 derfor den lave pris

• #8   8. jun 2008 Ivan...du har ret ! Min hukommelse er ved at smelte i denne hede...

Kommentér på:
Kawa zzr 600

Annonce