510 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Hjælp til støddæmper Hjælp til støddæmper
Hej
På nedenstående link er der en støddæmper jeg gerne vil montere på min gsxr 750 fra 1993. Er det reservoiret der sidder i toppen?? Og det vil vel så sige at jeg kan undlade det eksterne reservoir med slange som der sidder på min nu. Nogle der ved om sådan en støddæmper passer?? Overvejer det kraftigt, det er jo heller ikke helt vildt dyrt...
(link fjernet)
0 synes godt om
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 804
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.001
Så det hele skal passe sammen.
Hvorfor er det du ikke bare køber en der passer ??
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 84 Svar: 85
dec 2007
Du vil kun løbe i støre problemer ved at montere en støddæmper der ikke passer på den.. eller sagt på en anden måde, det du har gang i bare for at spare et par basøre. Vil næsten helt sikker være lig med dårlige køreegenskaber.
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 84 Svar: 85
dec 2007
Nu læste jeg også det første indlæd du skrev og det er utrolig tydlig du ikke ved det mindste om hvordan en støddæmper er opbygget. Det er der så også ca 98% andre motorcyklister i dk der heller ikke ved.
Jeg kan også sagtens følge dig i det koster lidt at få den lavet. Men nu er det bestemt heller ikke en Öhlins TTX dæmper jeg forslår du skal købe dig.
Og selv om den K7 dæmper til 45$ lyder billig så ryger den i små 1200 kr inden den er i dk. Og den passe så heller ikke.
Max Mcimport sælger Hagon dæmpere til 3084 Kr ink 2 års garanti. Hvis du eller gider bruge tiden på at ringe rundt til div forhandlere finder du sikker en der også vil give dig lidt rabat på den. Og den passer !!
Elles kender jeg nok en forhandler der vil give en god rabat.
Hjælp til støddæmper